Floki Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 Heisann! Jeg skal kjøpe ny telefon, men trenger litt hjelp til å finne ut hvilken jeg skal kjøpe! Det viktigste for meg er at den har et skikkelig godt kamera! Og så må den ha stor lagringsplass, være i god kvalitet og.... tja, det var vel egentlig det jeg kommer på i farta. Jo, også har jeg mac datamaskin, så er det da lurest/ mest lettevint å ha en iphone?
Floki Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #2 Skrevet 25. mai 2015 Akkurat nå sitter jeg og kikker litt på disse to.... Noen som har noen erfaring med dem? http://www.euronics.no/Produkter/Mobil-GPS/Mobiltelefoner/Samsung-Galaxy-S6-128GB-Blue-Mobiltelefon http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/APPIP6P128BK/iphone-6-plus-128-gb-stellar-gra#tab-more-info
Gjest morhjertegod Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Heisann! Jeg skal kjøpe ny telefon, men trenger litt hjelp til å finne ut hvilken jeg skal kjøpe! Det viktigste for meg er at den har et skikkelig godt kamera! Og så må den ha stor lagringsplass, være i god kvalitet og.... tja, det var vel egentlig det jeg kommer på i farta. Jo, også har jeg mac datamaskin, så er det da lurest/ mest lettevint å ha en iphone? Det er lettere med iphone om du vil bruke icloud feks. Man slipper også ut med dobbelt betaling for ekstra program/apper. Min mann kjøpte nettopp ipone 6pluss med 128GB, for å få stor lagringsplass, sykt bra kamera. Men iphone 6 mobilene er litt for store til min smak, og dyre. Men nå får du jo 5/5 pluss til en grei pris. Kamera skal vell være bra på iphoner, lykke til med jakten.
Floki Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2015 Det er lettere med iphone om du vil bruke icloud feks. Man slipper også ut med dobbelt betaling for ekstra program/apper. Min mann kjøpte nettopp ipone 6pluss med 128GB, for å få stor lagringsplass, sykt bra kamera. Men iphone 6 mobilene er litt for store til min smak, og dyre. Men nå får du jo 5/5 pluss til en grei pris. Kamera skal vell være bra på iphoner, lykke til med jakten. Tusen takk for hjelpsomt svar! Syns forresten jeg hørte noe om at iphone 6 har lett for å bøye seg/brekke... vet du om det stemmer?
Gjest morhjertegod Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Tusen takk for hjelpsomt svar! Syns forresten jeg hørte noe om at iphone 6 har lett for å bøye seg/brekke... vet du om det stemmer? Min sønn har 6 og mannen 6 pluss, stor forskjell på disse, da 6 pluss er betydelig større. Mange som har disse mobilene i baklommen har opplevd at de blir bøyd. Men kjøpter du bakdeksel, så vil jeg ikke tro det blir noe problem. Mannen bruker tlf mye i jobb, så han elsker 6 pluss da tastaturet er større. Vi har forsikringer på våres, men ikke opplevd at de har bøyd seg enda og sønnen har hatt sin en god stund. Bare hyggelig å kunne hjelpe til.
Floki Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2015 Min sønn har 6 og mannen 6 pluss, stor forskjell på disse, da 6 pluss er betydelig større. Mange som har disse mobilene i baklommen har opplevd at de blir bøyd. Men kjøpter du bakdeksel, så vil jeg ikke tro det blir noe problem. Mannen bruker tlf mye i jobb, så han elsker 6 pluss da tastaturet er større. Vi har forsikringer på våres, men ikke opplevd at de har bøyd seg enda og sønnen har hatt sin en god stund. Bare hyggelig å kunne hjelpe til. Takk igjen
Floki Skrevet 25. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2015 Lurer på om Iphone 6 plus kanskje er litt i største laget for meg... Noen som har erfaring med denne også?http://www.euronics....ue-Mobiltelefon Har ikke denne flere megapiksler enn iphonen også? Usikker her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå