Gå til innhold

Jeg blokkerte eksen på Facebook og 10 timer senere...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dukker det opp en melding hvor han lurer på om jeg har blokkert han.

Vi hadde et brått brudd i juli i fjor, han fikk raskt ny dame og de venter barn i august. Vi har ikke vært venner på Facebook siden bruddet, men vi har hatt litt kontakt i ettertid. I januar når jeg fikk vite at han skulle bli far har jeg valgt å bryte all kontakt.

Å det er for å skjerme meg selv at jeg har valgt å blokkere han, vi har felles venner og jeg vil overhode ikke se deres barn.

Synes bare det er utrulig rart at han merker at jeg har blokkert han så raskt. Har han virkelig ikke bedre å ta seg til enn å søke meg opp, ikke kan han vel se spesielt mye heller da han ikke er venn med meg. Og jeg er nesten 100 prosent sikker på at det snart vil tikke inn en melding om ikke jeg kan fjerne blokkeringen eller at jeg er psykisk syk.. Så hva ville dere gjort? Bare overskje han visst han tar kontakt igjen eller?

Anonymous poster hash: 95338...c3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar på meldingen, ikke svar på fremtidige meldinger.

Anonymous poster hash: e955f...4b6
  • Liker 24
Skrevet

Enten ikke svare, eller svare, "Ja, det har jeg. Foretrekker det sånn"

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok ignorert han..

Men det er en vanskelig situasjon.

Nå bruker jeg selv ikke fb aktivt/poster aldri noe selv...så hadde bare sagt at jeg bare vil ha noen få venner der:)

Jeg skjønner at du blokkerte han for å skjerme deg selv mot evt. bilder osv ! :-)

Anonymous poster hash: e63be...ecf
  • Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

Du blokkerte han for en grunn,

for å skjerme deg selv.

Du trenger absolutt ikke svare han, så det er bare å ignorere :)

Han har en ny dame, han skal bli far, så han bør heller bry seg om det, enn hvorfor du som hans eks har blokkert han. :)

Og nei, du er ikke sprø, eller psykisk syk..osv, om han skulle prøve å si noe sant. Det er da tydelig det er han som trenger å tråkke tilbake :)

Skrevet

Ville også blokkert. Ikke svar på meldingen :)

• Liker 3
Gjest Haaploes
Skrevet

Har du mulighet til å blokkere telefonnummeret hans også?

Jeg har blokkert min eks i alle kanaler. Skulle det være helt krise, så vet jeg at moren hans har nummeret mitt :)

Skrevet

Og jeg er nesten 100 prosent sikker på at det snart vil tikke inn en melding om ikke jeg kan fjerne blokkeringen eller at jeg er psykisk syk..

Jeg begynner å skjønne hvorfor han er en eks :)

Drit i fjotten, han har gått videre, det må du få lov til også. Ikke svar !

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner eg blir litt oppgitt. Hva i alle dager vil han med dette? Han vet jo egentlig at du har blokket han, og han vet hva svaret ditt kommer til å være. Innerst inne vet han nok også hvorfor. Kan han ikke bare la deg være i fred?

Mistenkte utroskap selv etter mange år sammen, og etter løgn på løgn hadde jeg ikke noe tillit igjen, så jeg gjorde det slutt.( ønsket ikke at det skulle ende slik, men klarte ikke å leve under slike forhold) To tre uker etterpå flyttet han inn til elskerinnen og knappe tre måneder etterpå var hun gravid. Så skjønner veldig godt det behovet du har for å få være i fred, og ikke få trykt alt opp i fjeset. Og dette bør han respektere.

Anonymous poster hash: 8fd09...51b
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar. Slett, blokker, og få ham helt ut av verden. :) Slike menn elsker oppmerksomhet, og når de ikke får det blir de stressa. Jeg gjorde det samme med min eks, sletta og blokkerte ham fra alle sosiale medier, og det er det beste jeg kunne gjort for meg selv. Utrolig deilig følelse å ikke svare/bare ignorere ham når han sendte meldinger. :nigo: Her skal du bare være egoistisk. :)

Anonymous poster hash: 0b0f9...f9c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dukker det opp en melding hvor han lurer på om jeg har blokkert han.

Vi hadde et brått brudd i juli i fjor, han fikk raskt ny dame og de venter barn i august. Vi har ikke vært venner på Facebook siden bruddet, men vi har hatt litt kontakt i ettertid. I januar når jeg fikk vite at han skulle bli far har jeg valgt å bryte all kontakt.

Å det er for å skjerme meg selv at jeg har valgt å blokkere han, vi har felles venner og jeg vil overhode ikke se deres barn.

Synes bare det er utrulig rart at han merker at jeg har blokkert han så raskt. Har han virkelig ikke bedre å ta seg til enn å søke meg opp, ikke kan han vel se spesielt mye heller da han ikke er venn med meg. Og jeg er nesten 100 prosent sikker på at det snart vil tikke inn en melding om ikke jeg kan fjerne blokkeringen eller at jeg er psykisk syk.. Så hva ville dere gjort? Bare overskje han visst han tar kontakt igjen eller?

Etter at han ble far så kuttet du all kontakt ? ...javel hadde dere noen avtale om at han ikke fikk lov å få barn med noen andre? ..bitter? ..skjerp deg jente! må du kunne glede deg på hans vegne hvis du noen gang har brydd deg om han.

Hvis man skal bli sammen med noen for å så bare ønske dem alt "vondt" i ettertid den dagen bruddet kommer og de etablerer et liv med andre så trenger man en del terapi før man innleder et forhold til noen nye igjen.

Anonymous poster hash: 1d49e...825

AnonymBruker
Skrevet

Etter at han ble far så kuttet du all kontakt ? ...javel hadde dere noen avtale om at han ikke fikk lov å få barn med noen andre? ..bitter? ..skjerp deg jente! må du kunne glede deg på hans vegne hvis du noen gang har brydd deg om han.

Hvis man skal bli sammen med noen for å så bare ønske dem alt "vondt" i ettertid den dagen bruddet kommer og de etablerer et liv med andre så trenger man en del terapi før man innleder et forhold til noen nye igjen.

Syns det er du som burde skjerpe deg, jeg. TS syns det var tøft å få vite at eksen skal bli far og valgte å blokkere han så hun slipper å få mer vondt av å evt se bilder på FB av han og barnet og diverse.

Det er ikke for å ønske eksen noe vondt, men det var eksen sitt valg å bli sammen med en annen dame og få barn med henne. Og da kan man heller ikke forvente at man skal være del av eksen sitt liv heller.

Bitter? Du høres veldig sint ut. TS er ikke bitter, hun er lei seg.

Anonymous poster hash: 86142...6f8

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er du som burde skjerpe deg, jeg. TS syns det var tøft å få vite at eksen skal bli far og valgte å blokkere han så hun slipper å få mer vondt av å evt se bilder på FB av han og barnet og diverse.

Det er ikke for å ønske eksen noe vondt, men det var eksen sitt valg å bli sammen med en annen dame og få barn med henne. Og da kan man heller ikke forvente at man skal være del av eksen sitt liv heller.

Bitter? Du høres veldig sint ut. TS er ikke bitter, hun er lei seg.

Anonymous poster hash: 86142...6f8

Hun synes det er vondt fordi hun er misunnelig....heller få til å bli inpirert og glede seg over at andre som hun forhåpentligvis en gang i tiden har brydd seg om går videre og opplever den slags type høydepunkt.

Og det sympatiserer du med og vil at jeg også skal gjøre ?

Fy fader for noen kvinnfolk der ute ....nei skal være liksom empatiske til det kommer til et stykke, så unner de deg ikke en dritt.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner veldig godt at du blokkerte han, TS. Det burde exen din og skjønt.

Jeg hadde ignorert han, ikke svart eller gitt han noe oppmerksomhet.

Gjorde det samme selv nylig. Ikke en ex, siden vi aldri var offisielt sammen, men vi lekte kjærester i ett år og jeg var stormforelsket. Da jeg måtte innse at det aldri kom til å bli oss, slettet jeg han overalt og blokkerte han. Han kunne ikke skjønne hvorfor, "vi skulle jo være venner". Ja, for det er jo lett når jeg enda liker han, men følelsene ikke er gjengjeldt!! *ironi*

Det er herlig å slippe få nyheter om han rett i fleisen, slippe smellet den dagen han blir sammen med en annen, slippe å håpe på en like fra han eller sjekke om han har sett snapen osv

Anonymous poster hash: f5185...488
AnonymBruker
Skrevet

Du er en sterk kvinne som klarer å holde ham ute fra ditt Facebookliv og vanlige liv. Sjønner fristelsen. Bra jobbet!

Ser ingen grunn til å svare ham eller ha kontakt med ham. Her har han et barn i vente men sitter alikavell tid inn og ut å ser på din Facebook profil. Den type fyr er ikke vært din tid. Du har klart å holde ham vekke frem til nå da klarer du det videre også. 10timer senere er ganske drøyt.

Men synd på ham. Han burde skamme seg og ta seg sammen. Om ikke annet så for sitt barn.

Lykke til.

Anonymous poster hash: c9482...b6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, jeg vet du ikke kjenner hele historien så derfor har jeg lyst å brette ut litt mer: han er ikke blitt far enda. Han sverget på tro og ære at han ikke hadde noe på gang med jenta han per dags dato er sammen med.

Jeg fant ut at jeg var gravid med hans barn 3 uker etter bruddet, men da hadde han allerede blitt sammen med hun. Han ønsket at jeg tok abort blant annet fordi: han hadde gått videre, det ville bli vanskelig for MEG å få meg mann med et barn på slep, og ikke minst sa han at legene trudde han hadde kreft..

Det ente med abort ikke bare pga han men også pga. livssituasjonen min. Det er dager jeg angrer på det valget, og ja det er derfor tar jeg det litt tyngre enn jeg ellers ville gjort.

Men at jeg er bitter i dag og ikke ønsker han noe godt vil jeg ikke si: jeg er som du sikkert skjønner sjele glad for at jeg ikke trenger å forholde meg til han resten av livet. Samtidig har jeg ikke noen interesse av og vite hvordan han har det, nettopp fordi det er så sårt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blokkerte min ex, da fikk jeg masse sinte meldinger på sms 20 minutter senere.

Og det var vel 5 måneder etter det var slutt eller noe.

...stalker much...

Jeg gjorde oss begge en tjeneste.

Anonymous poster hash: 5e4a4...ad0
Skrevet

Han var sammen med henne 3 uker etter bruddet deres? Han her fortjener IKKE din tid. Ikke ett sekund av dine tanker engang.

Kjempebra jobbet med at du klarer å blokkere ham! :)

Trist å høre om aborten din. Håper du får det fantastisk fremover <3

• Liker 2
Skrevet

For all del:Overse og ignorer!!!Det finnes ikke noe annet alternativ hvis du vil komme ut av dette med selvrespekten i behold.

Jeg tipper han er oppmerksomhetssyk og kanskje har problemer i forholdet han nå er i.Han leter derfor etter en ego-boost andre steder,og ønsker å sjekke om du fortsatt er litt interessert.Dette er så klart bare synsing fra min side,men det er jo åpenbart at han har tenkt på deg siden han har tatt seg tid til å søke deg opp,funnet ut han er blokkert og attpåtil sendt deg melding.Patetisk oppførsel.

Å starte kommunikasjon med slike mennesker kommer det ingenting godt ut av,og han vil bare ta det som en personlig seier for sitt ego om han får svar.Ikke gi ham den gleden...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...