AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Skrevet 25. mai 2015 For en jævla drittmaskin! Har bare hatt den i 3 mnd og den streiker allerede. Vi får bare errorrmelding LE1 og har fulgt bruksanvisning slavisk. Er det noen her som har samme vaskemaskin og som fikk problemet fikset og hvordan? Samsung er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Anonymous poster hash: bf358...64d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #2 Skrevet 25. mai 2015 Har du brukt eddik i den? Anonymous poster hash: b4ae4...0a0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Har du brukt eddik i den? Anonymous poster hash: b4ae4...0a0 Hvorfor i alle dager skal man bruke eddik i maskinen? Svaret er nei. Anonymous poster hash: bf358...64d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #4 Skrevet 28. mai 2015 Til fremtidige kjøpere: Styr unna denne maskinen! WW9000 eller W9000 er noe dritt. Eneste de er fine på er design. Burde egentlig styrt unna ettersom de ikke er gode på mobiltelefoner heller. Jeg hadde glatt tilgitt dem hvis de var raske på service, men det er de ikke heller. Man blir møtt med arroganse og satt over hit og dit og tomme løfter om å bli oppringt Ila kort tid. Nå har det gått en uke og jeg purrer fortsatt! Anonymous poster hash: bf358...64d
Kontormus Skrevet 28. mai 2015 #5 Skrevet 28. mai 2015 Eddik er det mange som bruker for å fjerne vond lukt. Men du har vel forsøkt å trekke ut kontakten og sette den i igjen?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #6 Skrevet 28. mai 2015 Eddik er det mange som bruker for å fjerne vond lukt. Men du har vel forsøkt å trekke ut kontakten og sette den i igjen? Ja, opptil flere ganger. Både med og uten telefonsupport for at de i det hele tatt skal gidde å sende saken videre. Problemet med den er feilmelding LE1 som betyr at det lekker vann inni maskinen. Jeg ser jo nå at det er flere som har fått samme feilmeldingen. Anonymous poster hash: bf358...64d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Tenkte at jeg oppdaterer denne til fremtidige kjøpere: Vaskemaskinen er enda ikke fikset. Ikke vil de gi oss ny maskin og Samsung vet ikke hva som feiler den. Ja, jeg hater Samsung! Anonymous poster hash: bf358...64d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Tenkte at jeg oppdaterer denne til fremtidige kjøpere: Vaskemaskinen er enda ikke fikset. Ikke vil de gi oss ny maskin og Samsung vet ikke hva som feiler den. Ja, jeg hater Samsung! Anonymous poster hash: bf358...64d Da finner du frem Forbrukerkjøpsloven. Viser til de gangene du har reklamert, noe jeg håper du har notert deg, og aller helst har sendt mailer om i tillegg til telefon? Dokumentasjon, er viktig. Skriv at du er avhengig av vaskemaskinen, de har ikke imøtekommet dine reklamasjoner, og at du nå på grunn av behandlingen krever å få hevet kjøpet og viser til den paragrafen i forbrukerkjøpsloven der heving av kjøp er nedfeldt. (Husker ikke det i hodet). Ring eller se og på sidene til forbrukerrådet. Makan til problemer folk skal få. Anonymous poster hash: 7dba3...2d3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Da finner du frem Forbrukerkjøpsloven. Viser til de gangene du har reklamert, noe jeg håper du har notert deg, og aller helst har sendt mailer om i tillegg til telefon? Dokumentasjon, er viktig. Skriv at du er avhengig av vaskemaskinen, de har ikke imøtekommet dine reklamasjoner, og at du nå på grunn av behandlingen krever å få hevet kjøpet og viser til den paragrafen i forbrukerkjøpsloven der heving av kjøp er nedfeldt. (Husker ikke det i hodet). Ring eller se og på sidene til forbrukerrådet. Makan til problemer folk skal få. Anonymous poster hash: 7dba3...2d3 Jeg har selvsagt henvist Samsung og Elkjøp til dette, og dokumentert ALT. De har "løst" saken med å ikke lenger ta telefon. Jeg håper flest mulig får med seg denne tråden før de kjøper ny vaskemaskin. Jeg kan ikke få sagt det mange ganger nok. Anonymous poster hash: bf358...64d
Mann 42 Skrevet 13. juni 2015 #10 Skrevet 13. juni 2015 Jøss. Dette må da være en garantisak som burde vært løst uten så mye som et hevet øyenbryn. Virkelig elendig service, noe som er ekstremt tåpelig. Elkjøp er ikke den eneste elektronikkjeden, og man taper mer på kritisk omtale enn man evt gjør på god kundebehandling. En fornøyd kunde kommer tilbake, en misfornøyd kunde ser du aldri mer igjen.
Fru.E Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 Den 25. mai 2015 at 14.09, AnonymBruker skrev: For en jævla drittmaskin! Har bare hatt den i 3 mnd og den streiker allerede. Vi får bare errorrmelding LE1 og har fulgt bruksanvisning slavisk. Er det noen her som har samme vaskemaskin og som fikk problemet fikset og hvordan? Samsung er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Anonymous poster hash: bf358...64d
Fru.E Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 Hei! Har dessverre det samme problem med min vaskemaskin! 😞 Ble din fikset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå