Gå til innhold

Norwegian tar 10 kr for SMS-tjeneste!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til nå har det vært gratis å få SMS av Norwegian, men nå har de begynt å ta 10 kr for å bekrefte bestillingen din på SMS. Fy faen! Og dette finner forbrukerne seg i?? Kommer du til å boikotte Norwegian nå?

Anonymous poster hash: a71c2...6ec
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen linker til hvor det står at de tar betalt?

Anonymous poster hash: 52541...27b
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke Norwegian MEN telefonselskapet ditt som tar betalt?

Anonymous poster hash: a44d0...856

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen linker til hvor det står at de tar betalt?

Anonymous poster hash: 52541...27b

Det står når du skal bestille. Før sto det "Tjenesten er gratis". Nå står det "Tjenesten koster kr 10".

Anonymous poster hash: a71c2...6ec

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man boikotte Norwegian for dette?

Legen min tar også noen kroner for bekreftet SMS. Det samme gjør en rekke andre tjenester. Skal alle slike boikettes da, TS?

Anonymous poster hash: 1ee76...1fe
Skrevet

Du må ju ikke bekreftelsen på sms . Og det er snakke om ti kroner , slutt og grin . Før var plstposene også gratis .

Gjest Solsmil
Skrevet

Det er litt ironisk da, norwegian reklamerer jo for at du kun skal betale for det du bruker. Altså ikke en pris som innebærer både bagasje og setereservasjon hvis du ikke trenger det. Og likevel så klager folk på at de må betale for ekstratjenestene.

Skrevet

Det er litt ironisk da, norwegian reklamerer jo for at du kun skal betale for det du bruker. Altså ikke en pris som innebærer både bagasje og setereservasjon hvis du ikke trenger det. Og likevel så klager folk på at de må betale for ekstratjenestene.

Godt sagt og med folks krav om stadig billigere billetter blir det nok stadig fler og fler tjenester hos stadig fler og fler flyselskaper du må betale for.

Men jeg er faktisk enig, husker jo reklamen til SAS om at du betalte ingen ting for bagasjen du hadde med deg, om setet du reserverte om avisa du tok med deg ved ombordstigning osv. Vel dette var jo ikke helt sant, du betalte for det, det var bare det at alle måtte betale for det. Du måtte med andre ord betale for bagasjen som du ikke hadde med deg, for kaffekoppen du ikke drakk osv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Betal blodpris for alt du bruker" hadde vært en mer beskrivende reklame. De har begynt med samme teknikk som Ryanair har brukt i mange år. Lat som det er drittbillig og dekk tapet ved å lure kundene for overprisede gebyrer på alskens tjenester de ikke får med seg at koster noe. Det koster f.eks. noen få øre å sende den SMSen.

Anonymous poster hash: f6182...029

Skrevet

Himla kjekt for oss som bare vil ha billige flybilletter, og fint klarer å sjekke inn på forhånd, printe billett selv, pakke innenfor de satte grensene, og huske på flytider uten sms-påminnelse.

:)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare til å la være og krysse av for at du ønsker SMS? Bekreftelsen får du uansett på epost, så du trenger ikke SMS i tillegg. Jeg synes det er helt greit å betale for ulike tjenester i stedet for at dette allerede ligger inne i prisen. Reiser mye både i inn- og utland både privat og i jobbsammenheng. Innenlands har jeg de siste ca 20 gangene funnet helt klart billigste billetter med Norwegian. Trenger ingen setereservasjon for å fly til Oslo og reiser i tillegg ofte uten innsjekket bagasje. Trenger heller ingen SMS, så det er perfekt for min del.

Har reist noen få ganger med Ryanair også og forstår ikke hva enkelte klager på. Helt greit for å komme meg dit jeg ønsker til en billig penge.

Anonymous poster hash: 8aa1c...5c0
Gjest Solstråla88
Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg da, det er 10 kroner det er snakk om, det blakker deg jo ikke. Synes uansett at norwegian er billigere enn andre selskap, tross tilleggene. Vi fikk bla tur/ retur usa for 2 voksne og et barn til 10700 nå i september. Skulle vi flydd med andre hadde samme turen kommet på godt over 20.000.

AnonymBruker
Skrevet

Du får den jo på epost, de fleste har jo epost-app på smarttelefonen sin uannsett. Synes det er kjipere at det koster å få sjekke inn bagasje, takler ikke å reise med bare håndbagasje uannsett hvor kort jeg skal være borte.. :P

Anonymous poster hash: bf41b...34c
Skrevet

Det er jo bare til å la være og krysse av for at du ønsker SMS? Bekreftelsen får du uansett på epost, så du trenger ikke SMS i tillegg. Jeg synes det er helt greit å betale for ulike tjenester i stedet for at dette allerede ligger inne i prisen. Reiser mye både i inn- og utland både privat og i jobbsammenheng. Innenlands har jeg de siste ca 20 gangene funnet helt klart billigste billetter med Norwegian. Trenger ingen setereservasjon for å fly til Oslo og reiser i tillegg ofte uten innsjekket bagasje. Trenger heller ingen SMS, så det er perfekt for min del.

Har reist noen få ganger med Ryanair også og forstår ikke hva enkelte klager på. Helt greit for å komme meg dit jeg ønsker til en billig penge.

Anonymous poster hash: 8aa1c...5c0

Signerer dette innlegget!

Jeg trenger f.eks. ikke å reservere sete for en times flytur mellom Oslo og Stockholm. Jeg trenger heller ikke innsjekket bagasje når jeg reiser på dagstur for å delta på et møte i Bergen eller Trondheim. Når jeg ikke behøver disse tingene kan jeg reise billigst mulig og jeg betaler gjerne ekstra innsjekket bagasje og setereservasjon når jeg har behov for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...