Gå til innhold

elsket det før, men orker ikke menn med hipsterskjegg lengre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid digget gutter med halvlangt hår og masse skjegg, men nå har jeg snudd helt om!

Har datet en slik en i noen uker nå og er så leeei. Tror jeg møtte på den verste av de alle, jeg vet at alle ikke er slik men:

Halvlangt tykt hår som han nesten aldri vaska. Og når han "vaska" det skylte han det i realiteten bare i varmt vann, så det var like fettete, flokete og jævlig som før han gikk inn i dusjen. Han "trodde ikke på såpe", nemlig, og mente det var usunt.

Masse hår i skrittet og under armene også. Gjør meg faktisk ingenting, men alle menn med mye hår må forstå at armgroper og skræv fulle av hår MÅ VASKES GRUNDIG hver eneste dag for å unngå lukt. Det skjønte ikke denne, og med teorien han hadde om såpe ble det jo enda verre...

Kraftig skjeggvekst som han ikke gjorde noenting med. Bare lot det gro og gro.

Resulterte i at hver gang vi klina ble jeg etterpå sittende å pirke løse skjegghår ut av munnen min :S Ekkelt, I know!

Og det jeg kommer til å savne desidert minst er å kysse han etter oralsex og kjenne lukten av dåsa mi i skjegget hans. Kunne gjerne sitte der i flere dager i og med at han sjeldent vasker seg.

Så, jeg vil bare takke alle menn med god hygiene, kortklippet hår og med todagersgersskjegg/uten skjegg, skal være meg en sann glede å bli kjent med dere nå

Anonymous poster hash: 4a922...427

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så du møtte en fyr med mye skjegg og dårlig hygiene, derfor liker du ikke menn med mye skjegg. Cool story sis?

Anonymous poster hash: 63cde...513
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så du møtte en fyr med mye skjegg og dårlig hygiene, derfor liker du ikke menn med mye skjegg. Cool story sis?

Anonymous poster hash: 63cde...513

Jeg skrev at "jeg vet at ikke alle er slik", gjorde jeg ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke fordi han er hipster han lukter vondt - det er fordi han er urenslig.

Om han hadde vært glattbarbert så hadde han antagelig vært like skitten.

Og en hipster med god personlig hygiene (noe som er et must. Møkkete menn er turn-of) er digg som bare faen.

Anonymous poster hash: 9d924...9c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha ha

Anonymous poster hash: 4695b...313
AnonymBruker
Skrevet

Han daten din hadde nok vært like skitten enten han var hårete eller ikke, men hårete menn må være ekstra påpasselig med hygienen. Men tror jeg også hadde mistet appetitten på hårete menn om jeg hadde hatt en sånn opplevelse, selv om jeg vet jeg bare hadde vært uheldig.

Anonymous poster hash: 190f0...435
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev at "jeg vet at ikke alle er slik", gjorde jeg ikke?

Resten av innlegget skriker at du ikke vet det

Anonymous poster hash: a36f9...5e3

• Liker 3
Gjest Servicetekniker
Skrevet

Og la håret gro og skjegg på en mann vil jeg si er latskap... Ikke på alle da men de som ser sjuskete ut.

AnonymBruker
Skrevet

Resten av innlegget skriker at du ikke vet det

Å herregud...... POENGET DA, er at jeg nå har dårlige assosiasjoner til alle gutter med hipsterskjegg, selv om jeg jo vet at majoriteten av de ikke er slik. Blir som hvis du feks ikke liker fisk, pga en episode du hadde som barn og som har gjort at du nå i voksen alder brekker deg bare du kjenner lukten av fisk.

Skjønte du dette her, da? Hmmm?

Idiot.......

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud...... POENGET DA, er at jeg nå har dårlige assosiasjoner til alle gutter med hipsterskjegg, selv om jeg jo vet at majoriteten av de ikke er slik. Blir som hvis du feks ikke liker fisk, pga en episode du hadde som barn og som har gjort at du nå i voksen alder brekker deg bare du kjenner lukten av fisk.

Idiot.......

Viss du brekker deg av hipstere syns jeg du burde søke profesjonell hjelp

Gjest iGirl
Skrevet

Hipstere har generelt en upåklagelig hygiene. :opplyser: ...Du var nok bare uheldig med akkurat denne hipsteren, TS.

AnonymBruker
Skrevet

Viss du brekker deg av hipstere syns jeg du burde søke profesjonell hjelp

"HEHEHEHE", gud så morsom du er!

Var det alt du hadde å komme med etter å ha tapt en diskusjon

Skrevet

Begynner å skjønne hvorfor du poster anonymt. ;)

Dine dårlige assosiasjoner er en feilslutning hos deg, men hele innlegget fokuserer på han, og folk med skjegg generelt. Det er det folk reagerer på,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"HEHEHEHE", gud så morsom du er!

Var det alt du hadde å komme med etter å ha tapt en diskusjon

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du traff en huleboer, ikke en hipster.

Anonymous poster hash: 9ed79...4e0
  • Liker 2
Gjest Tassen10
Skrevet

Altså.... Det som skiller en hipster og en uteligger er at hipsteren bare "ser ut som en uteligger" hvis du skjønner? ;)

Han skal se uflidd ut, men han skal bruke litt tid med skjeggolje og skjeggvoks for å få den rette looken :)

Så du ts, har nok blitt lurt :)

Det du trodde var en hipster, var egentlig en boms :)

Skrevet

Så det er hipster de med langt skjegg går under.. Nå vet jeg det. Finn deg en uten skjegg med god hygiene. Skjønner godt at du synes det er ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Idiot.......

Er du gammel nok til å date menn som har fått hårvekst i ansiktet?

Sorry. Må bare terge deg litt for din ikke helt heldige formidling av dette.

Bomser er bomser uansett stil. Du kan da ikke avskrive alle menn i en kategori pga noe slikt. Da vil du snart ha veldig få menn å velge i.

Anonymous poster hash: 9d924...9c4

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke hipsterskjegg jeg heller, minner meg om folk som boko haram

Anonymous poster hash: 94e47...b44
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt at det har blitt så in med skjegg. Har avvist maaange menn utelukkende pga skjegg det siste året. Syns det er stygt og ekkelt.

Anonymous poster hash: 86bbf...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...