AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #1 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg er en ivrig nettshopper generelt men handler sjelden sminke på nett. Nå finner jeg meg litt presset for tid ift. å gå rundt i butikker og tenker det er greit om jeg kan finne et par ting jeg trenger. Noen som har tips til sider som er - med ok priser - ikke for lang leveringstid ? Anonymous poster hash: 10bdd...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 25. mai 2015 #2 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg handler alltid på VITA når jeg handler sminke på nett. De har det meste av det jeg bruker og sender pakken dagen etter bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Del Skrevet 25. mai 2015 Blivakker, Blush, Nordic Feel, Coverbrands, Feelunique, Lookfantastic, Beautybay, Cultbeauty, Sephora m.fl. Det finnes mange steder på nett du kan bestille sminke. Og det varierer hvor det er billigst. Anonymous poster hash: d454e...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. mai 2015 #4 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg liker veldig godt eleven.no. Rask levering, gode priser og godt utvalg. Har f.eks Rimmel, Lumene og Revlon her. http://eleven.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Del Skrevet 25. mai 2015 Jeg kjøper foundation fra tikei.no, men da får du selvfølgelig bare Tikei, og ikke noe annet. Anonymous poster hash: 45366...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 25. mai 2015 #6 Del Skrevet 25. mai 2015 Makeup mekka, kjempe bra og kjempe billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå