Gå til innhold

Noen med datakunnskap som kan hjelpe meg med den &&)({<%%{<, maskinen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var pålogget, men I hvilemodus, når jeg Prøver å skrive passord, så får jeg beskjed om lite ledige ressurser, du kan ikke logge på som ny brukernavn, bruk en konto som allerede er pålogget. Men det er jo det jeg gjør. Har vært sånn i hele dagen. Har avsluttet og begynt på nytt. Samme svar hver gang. @56;:$&!>#%|^ PC. Har også fjernet batteri og puttet den tilbake

Nå sier den" Mislykket pålogging for user profile service, brukerprofil kan ikke lastes inn."

Anonymous poster hash: 33803...860

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har så lite ledig plass på harddisken at den sliter med å klare å logge deg inn igjen.

Anonymous poster hash: 94363...574
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å starte i safe mode. Hvordan det gjøres avhenger av hvilken Windows-versjon du har, men hvis du søker på nettet finner du det nok ut.

Anonymous poster hash: e8a48...a27
Skrevet

Hvordan finne ut om hvilke Windows det er uten å være pålogget? Hvordan starte i safemodus?

Skrevet

Jeg kommer meg jo ikke inn på pcen. Jeg kommer meg ikke videre fra der du skriver passord.

Jeg skriver fra mobilen.

Skrevet

Når du er ved pålogginsskjermen så holder du inne på-knappen helt til maskinen starter på nytt. 5-10 sekunder. Når den da starter opp skal den ha frigjort nok minne til å kunne logge deg på igjen.

Deretter kan du skru helt av muligheten til hvilemodus og dvale og slette midlertidige filer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...