Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Er det noen som skal se programmet på NRK i kveld? Jeg er spent på om Anne Grosvold fikser jobben som superbitch.
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Fikk nok av det i England. Det er bare et kjedelig spørreprogram hvor den eneste nye vrien er at programlederen er ei megge. Uhu...
Gjest Myumi Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Ja! Gleder meg! Jeg gleder meg litt til å se om hun tør å være like kald som Anne Robinson- tviler på det så jeg tipper hele programmet blir en flau affære. Skulle ønske Otto Jespersen kunne vært programleder.
Arkana Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Jeg skal ta en titt. Men, som alle andre kopier av engelske programmer tror jeg dette blir elendig. Britene er alltid best på slikt. Kokkekamp er f.eks. latterlig i forhold til Ready, Steady, Cook.
Hilde Skrevet 30. august 2004 #6 Skrevet 30. august 2004 Ja, spørsmålet er jo om jeg klarer å glemme Grosvolds blide åsyn i Sommeråpent.. Men, tror hun egner seg bra jeg. Otto Jespersen hadde jeg bare ledd av uansett, så vet ikke om han hadde fungert for min del.
Gjest Myumi Skrevet 30. august 2004 #7 Skrevet 30. august 2004 Jeg skal ta en titt. Men' date= som alle andre kopier av engelske programmer tror jeg dette blir elendig. Britene er alltid best på slikt. Kokkekamp er f.eks. latterlig i forhold til Ready, Steady, Cook. Og Forandring Fryder er bare en matt utgave av Changing Rooms.
lizzy x Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 jeg blir nok å se det uansett om hun blir like god som hu engelske er ekte tv-slave...he he
Mitzi Skrevet 30. august 2004 #9 Skrevet 30. august 2004 Åh jada. Dette skal jeg få med meg. Blir spennende å se om Anne Grosvold klarer å være like bitchy som hun engelske programlederen. Jeg elsker spørreprogrammer, og enda mere når programlederen har litt futt i seg!
philippa starck Skrevet 30. august 2004 #10 Skrevet 30. august 2004 Jeg synes Weakest Link er knall, ante faktisk ikke at det skal gå i norsk versjon! Gikk glipp av det i går, men skal se det neste mandag. For det går bare mandagene, eller? Var det noen som så det?
Hilde Skrevet 30. august 2004 #11 Skrevet 30. august 2004 *gi bort en kalender* Det er mandag i dag..
philippa starck Skrevet 30. august 2004 #12 Skrevet 30. august 2004 *gi bort en kalender* Det er mandag i dag.. :oops: :oops: ...og jeg som nettopp sjekket når Friends skulle begynne??? Hva er det med meg idag, da???
Gjest Pet Skrevet 30. august 2004 #14 Skrevet 30. august 2004 Jeg og! Og så skal jeg se The L Word på TV3 etterpå!
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #15 Skrevet 30. august 2004 Jeg er lei av den engelske versjonen, og den norske var ikke akkurat original nok til at jeg fikk interessen for den igjen.
Arkana Skrevet 30. august 2004 #16 Skrevet 30. august 2004 Den norske var rett og slett tam og merkelig. Sarkasme og fornærmelser fungerer ikke like bra på norsk.
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #18 Skrevet 30. august 2004 Den norske var rett og slett tam og merkelig. Sarkasme og fornærmelser fungerer ikke like bra på norsk. Nei, sarkasme er mer typisk engelsk enn norsk. Tafatthet derimot det er norsk det, noe dette programmet også var..
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2004 #19 Skrevet 31. august 2004 Har ikke hørt om dette programmet jeg, og svitsja tilfeldigvis innom det i går kveld - og ble sittende å se rett og slett fordi jeg syns Anne G hadde en skikkelig merkelig oppførsel! :klø: Nå vet jeg jo hvorfor! K
NullHull Skrevet 31. august 2004 #20 Skrevet 31. august 2004 Uff! Dette var både sovemedisin og for tilgjort. Anne Grosvolds liksom "strenge" tone falt jo HELT feil, ble bare flaut å se på :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå