Gjest Reza08 Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Er det noen som har smakt på denne retten? Har hørt at det kan smake veldig stramt, men hva er deres erfaring?
Gjest Sleeve Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Ja! Fysj'a meg Var på hyttebesøk til min svogers bror i Sverige for mange mange år siden, og da fikk vi servert surströmming med poteter, løk og noe dressing. Vi var mange som allerede holdt på å dø av lukta bare vi satte foten ut i bakhagen, men jeg måtte jo smake. Greide en bit, og det var det.
debattanten Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Finnes utrolig mange morsomme klipp på youtube om folk fra forskjellige nasjonaliteter som prøver seg på denne sure greia. Så en Japaner i går som gjorde et forsøk og de spiser jo noe av det ekleste du kan tenke deg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Er det ikke det samme som rakfisk, bare med sild? Jeg spiser "vanlig" rakfisk, men liker ikke sild så ble kvalm av tanken på å spise surateømming Anonymous poster hash: dccc4...8ee
Gjest crazycatlady Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Nei, fysj! Aldri smakt, skal ikke heller. Var vitne til en som klarte å knuse en boks med det i en svensk butikk en gang og jeg holdt på å spy. Det stinket i hele butikken og det var et digert supermarked. Skjønner ikke at noen klarer å spise det der, men hver sin smak osv.
grrwaffmjau Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Faren min er frelst hvertfall:p ser jo helt jævlig ut, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå