Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Har du liggende kondomer i tilfelle? Forventer du at en evt partner har kondomer med/liggende? Er det vanlig å ha kondomer i vesken? Er det slik at de som har kondomer blir ansett som litt "billige" eller "løsaktige" fordi de "er beredt"? Egentlig kunne mye tull vært ungått om man hadde hatt kondomer liggende. Men så er jo ikke alle menn like små eller store der nede, og kondomer fås vel i ulike størrelser, så hva kjøper man da? For stort er vel like ille som for lite.
Gjest Poirot Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Da jeg var singel hadde jeg alltid kondomer med i lommeboka, eller i leiligheten. Store jenter tar ansvar for eget liv. Jeg er vel den eneste jeg kjenner som har hatt en del ons, UTEN en eneste kjønnssykdom i hele mitt liv. Og det er jeg glad for.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Nå måtte jeg faktisk ut på badet for å sjekke, men ja, det ligger kondomer i badeskapet. Har hatt fast partner lenge nå, men de ligger nå der og venter på bedre tider.
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Nei, jeg har ikke kondomer liggende, men så er jeg i fast forhold. Hadde alltid kondomer da jeg var singel.
Gjest Poirot Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 (Har forresten kondomer liggende nå som jeg er i fast forhold også; i tilfelle jeg glemte å ta p-piller da jeg gikk på det)
Arkana Skrevet 30. august 2004 #6 Skrevet 30. august 2004 Nei, har aldri hatt kondomer liggende da jeg var singel, rett og slett fordi det var uaktuelt å ha tilfeldig sex.
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #7 Skrevet 30. august 2004 Jeg hadde kondomer i lommeboka da jeg var singel, men jeg tror faktisk ikke de ble brukt noen gang. Eller, ikke av meg i alle fall. Jeg ga nemlig bort noen en gang. En mann som tydeligvis hadde fått napp, men ingen dong, kom og spurte en vennegjeng jeg satt i om noen hadde en kondom å bomme bort (!). Det artige var at ingen av gutta hadde, mens alle måpte da jeg dro frem et par. Kan ikke skjønne hvorfor folk skal bli forundret eller begynne å moralisere over at kvinner går med kondomer. Vi får da like mye kjønnsykdommer vi som mannfolka?
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 Jeg har aldri hatt kondomer i lommeboka eller kondomer liggende i det hele tatt. er i et forhold på tredje året og bruker annen prevansjon.
ivanka Skrevet 31. august 2004 #9 Skrevet 31. august 2004 ja, jeg har kondomer liggende hjemme, men de har gått ut på dato. der jeg bor er det en time å gå hver vei til nærmeste døgnåpne bensinstasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #10 Skrevet 31. august 2004 der jeg bor er det en time å gå hver vei til nærmeste døgnåpne bensinstasjon.
Gjest GreenSky Skrevet 31. august 2004 #11 Skrevet 31. august 2004 Jeg har faktisk en kondom i lommeboka som jeg fikk av en russ i vår. Men ha'kke brukt den så langt. Tror ikke jeg vil heller, den ser litt suspekt ut. Kondomen, altså.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. august 2004 #12 Skrevet 31. august 2004 Åjada, ganske så mange! Har fast partner, og vi bruker kun kondom, derfor har jeg såpass mange liggende.
Piglet Skrevet 31. august 2004 #13 Skrevet 31. august 2004 Jeg har kondomer liggende selv om jeg er i et fast forhold. De bruker vi når det ikke passer med masse søl, f.eks. utendørs... Brukte alltid kondom da jeg hadde mere tilfeldig sex, men jeg hadde dem ikke selv, da. Har dog sagt nei hvis vedkommende ikke hadde kondom. Piglet
LilleBille Skrevet 31. august 2004 #15 Skrevet 31. august 2004 Nå måtte jeg faktisk ut på badet for å sjekke' date=' men ja, det ligger kondomer i badeskapet. Har hatt fast partner lenge nå, men de ligger nå der og venter på bedre tider.[/quote'] :o ???
Gjest Dalwhinnie Skrevet 31. august 2004 #16 Skrevet 31. august 2004 Kondomene venter på bedre tider. Jeg har det bra, mens de støver ned og havner lengre og lengre bak i skapet.
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #18 Skrevet 31. august 2004 Jepp, kjøpte to 100 pakninger fra http://www.buynotshy.co.uk/ , en til hver leilighet (min og hans )
Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #20 Skrevet 31. august 2004 Ja. men de gikk ut på dato i mars... KAST DE! Dum sjanse å ta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå