Gå til innhold

Barnet`s kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste en artikkel i svenske Aftonbladet om en kvinne som etter å ha født to gutter valgte å foreta prøverørsbefrukning for at det tredje barnet skulle bli en jente. Hun var til ultralyd i det andre svangerskapet - da hun fikk vite at hun bar på en gutt så fikk hun nærmest sammenbrudd - hun ønsket seg så sterkt en jente.

Er det bare meg som får frysninger av å lese slikt ?

Hun hadde faktisk betalt over 160.000,- for å foreta prøverørsbehandlingen - enda så var hun faktisk ikke garantert å få det kjønnet hun ønsket.

Nok om det - når barna ble eldre så ville hun være åpen mot dem og fortelle om prøverørsbehandlingen - lurer på hva sønnene hennes føler da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt horribelt at man skal velge kjønn på barna. Jeg kan forstå de som har store farlige sykdommer i slekten som følger kjønn, at de gjerne vil vite, men bare for å få et barn av det andre kjønnet enn de(n) første... *riste på hodet*

Skrevet

:o At det går an...det er alt jeg har å si!! Burde ikke hatt barn i det hele tatt spør du meg! :riste:

Skrevet

det skulle ikke vært lov :evil:

Skrevet

:o Helt horribelt!!!! Skulle rett og slett ikke vært lov! Andre sliter med å få barn i det hele tatt også holder enkelte på slik.....ARG :evil:

Klems Charmina

:babyjente: vi venter en jente 11.11 :babyjente:

Skrevet

:evil: At det går ann.

Koldbruna

Skrevet

Som UFB'er med flere mislykkede IVF forsøk på baken, føler jeg det som ett hån. :veldigsur:

Skrevet

HVA? Er det virkelig MULIG!!!!??? :-x Hva er det med folk????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...