Gjest Esther Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Jeg leste en artikkel i svenske Aftonbladet om en kvinne som etter å ha født to gutter valgte å foreta prøverørsbefrukning for at det tredje barnet skulle bli en jente. Hun var til ultralyd i det andre svangerskapet - da hun fikk vite at hun bar på en gutt så fikk hun nærmest sammenbrudd - hun ønsket seg så sterkt en jente. Er det bare meg som får frysninger av å lese slikt ? Hun hadde faktisk betalt over 160.000,- for å foreta prøverørsbehandlingen - enda så var hun faktisk ikke garantert å få det kjønnet hun ønsket. Nok om det - når barna ble eldre så ville hun være åpen mot dem og fortelle om prøverørsbehandlingen - lurer på hva sønnene hennes føler da ?
Gjest Tabby Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Jeg synes det er helt horribelt at man skal velge kjønn på barna. Jeg kan forstå de som har store farlige sykdommer i slekten som følger kjønn, at de gjerne vil vite, men bare for å få et barn av det andre kjønnet enn de(n) første... *riste på hodet*
Gjest Madden Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 :o At det går an...det er alt jeg har å si!! Burde ikke hatt barn i det hele tatt spør du meg!
Charmina Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 :o Helt horribelt!!!! Skulle rett og slett ikke vært lov! Andre sliter med å få barn i det hele tatt også holder enkelte på slik.....ARG :evil: Klems Charmina vi venter en jente 11.11
Tatum Skrevet 1. september 2004 #8 Skrevet 1. september 2004 Som UFB'er med flere mislykkede IVF forsøk på baken, føler jeg det som ett hån. :veldigsur:
*Lene* Skrevet 2. september 2004 #9 Skrevet 2. september 2004 HVA? Er det virkelig MULIG!!!!??? :-x Hva er det med folk????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå