AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg er 20 år og singel. Hver gang jeg snakker med en jente, jeg ikke kjenner, så går jeg fort lei av å snakke med henne! Hvorfor? Kom gjerne med noe tips om hvordan dere jenter liker at menn snakker? Takk på forhånd Ikke noe kommentarer om skrive feil og grammatikk. Takk Anonymous poster hash: 8eb62...257
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Jeg er 20 år og singel. Hver gang jeg snakker med en jente, jeg ikke kjenner, så går jeg fort lei av å snakke med henne! Hvorfor? Kom gjerne med noe tips om hvordan dere jenter liker at menn snakker? Takk på forhånd Ikke noe kommentarer om skrive feil og grammatikk. Takk Anonymous poster hash: 8eb62...257 Da er vi i samme båt. Bortsett fra at jeg er 12år eldre og av motsatte kjønn! Skulle likt å vist hvorfor selv Anonymous poster hash: d42aa...bc2
Okapi Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Du kan da ikke spørre oss hvorfor du går lei. Jeg sliter med det samme selv, men det er fordi jeg hater småprat. Ellers blir skrivefeilene og den snåle bruken av linjeskift ekstremt synlige når du påpeker dem selv på den måten.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Om du går lei av å snakke med jenter, så kan du ikke spørre oss om hvordan vi liker at du snakker? Er jo du som må finne ut hvorfor du går lei Anonymous poster hash: 6bb1f...0f5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Om du går lei av å snakke med jenter, så kan du ikke spørre oss om hvordan vi liker at du snakker? Er jo du som må finne ut hvorfor du går lei Anonymous poster hash: 6bb1f...0f5 Mange jenter er dumme og snakker tull, det er derfor jeg går lei. Men ellers, så har jeg ikke muligheten til å møte mange jenter pga jobb og annet. Men det jeg lurer på, er å vite hvordan dere jenter liker at menn snakker til dere. Anonymous poster hash: 8eb62...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå