AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Siden juletider har selvtilliten min vært på bånn. Har tenkt på plastisk kirurgi hver dag og føler alle som går forbi meg på gata, ser på meg og feilene ved ansiktet mitt. Tenker og at ingen har lyst på meg. Det har skjedd en forandring i selvtilliten min. Den er rett og slett inteteksisterende. Før følte jeg meg som "hun pene", men nå føler jeg meg som "hun stygge". Hva kan ha skjedd? Er så lei av å føle at alle guttene tenker at jeg er ekkel... Anonymous poster hash: a44c1...07e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Var det etter juleskinka? Jeg føler det på samme viset. Anonymous poster hash: 49cda...839 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Om du tidligere har vært hun pene så er det vel ikke noe galt med ansiktet ditt? Vil ikke si at jeg er stygg, men jeg er rimelig inteteksisterende blant jenter, virkelig ikke noe gøy. Hadde vært fint om flere ble sett og folk ikke bare hadde tunellsyn, det hadde nok vært bedre for alle. Anonymous poster hash: d2659...8f3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Har det skjedd noe spesielt eller våknet du plutselig slik? Anonymous poster hash: 97b7b...be7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Var det etter juleskinka? Jeg føler det på samme viset. Anonymous poster hash: 49cda...839 Nei, det var det ikke. Jeg trener som aldri før for å prøve å føle meg bedre. Hjelper ikke en dritt. Er fornøyd med kroppen min, men har komplekser med ansiktet mitt. I dag var jeg på sykkeltur og så utrolig mange flotte kvinner med langt nydelig hår og søte ansikter. Jeg følte meg som huldra på tur. Anonymous poster hash: a44c1...07e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Har det skjedd noe spesielt eller våknet du plutselig slik? Anonymous poster hash: 97b7b...be7 Følte faktisk litt at jeg bare våknet sånn… Har tidligere vært veldig fornøyd med ansiktet mitt, til tross for at jeg ikke er helt 100% fornøyd med enkelte karakteristiske. Det var en lang periode på kanskje 7 år jeg ikke tenkte på disse trekkene i det hele tatt og gledet meg til å gå ut døra og vise alle hvor flott jeg var. Nå går jeg ut og til tross for at jeg har fikset meg så føler jeg at ingen enser meg. Og skulle en mann sende meg et blikk så tenker jeg bare at han synes jeg er stygg. Jeg føler meg rett og slett bare utrolig lite fin…. TS Anonymous poster hash: a44c1...07e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Ok. Prøv å fokusere på helt andre ting enn utseendet ditt en stund. Så vil du nok etter hvert få et normalt, nøytralt syn på utseendet ditt. Anonymous poster hash: f8c21...832
Shamkriss92 Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Send meg et bilde så skal jeg være dønn ærlig om hva jeg synes. Jeg har 2 venninner som sliter med det samme, men jeg fikk dem på rett kjøl. Det er kropp-press og sjalusi som stopper dere. Rett og slett drit i hvordan de andre ser ut og tenk på deg selv. Dette blir for dumt slik som de ungdommene som dusjer med bokseren sin.
Blod Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Høres litt ut som du kan ha tendenser til BDD, Body Dysmorphic Disorder. 1
Vannflaska Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 (endret) Vet du hva? Jeg har skeiv nese, tenner som er litt skeive og har tatt permanent make-up fordi øyenbrynene og vippene var så lyse. Men jeg liker meg allikevel fordi når jeg ser andre med skavanker, så ser jeg at det er særpreg og det er det som farger et ansikt 😘 Tok permanent make-up fordi jeg ikke kan bruke maskara på jobb. Endret 25. mai 2015 av Vannflaska
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 Siden juletider har selvtilliten min vært på bånn. Har tenkt på plastisk kirurgi hver dag og føler alle som går forbi meg på gata, ser på meg og feilene ved ansiktet mitt. Tenker og at ingen har lyst på meg. Det har skjedd en forandring i selvtilliten min. Den er rett og slett inteteksisterende. Før følte jeg meg som "hun pene", men nå føler jeg meg som "hun stygge". Hva kan ha skjedd? Er så lei av å føle at alle guttene tenker at jeg er ekkel... Anonymous poster hash: a44c1...07e Heh ja stemmer det var du det, våkner hver dag å tenker når du har tenkt å gjøre noe med det ? ...jaja får håpe du gjør deg opp en mening snart sånn at verden kan gå videre.... Sånn følte jeg det selv den dagen jeg høvla hele skallen for hårstrå...følte meg som en syk kreftpasient med særlige nær døden opplevelser bare jeg skulle gå å handle. Det ble gradvis bedre ....heldigvis! Anonymous poster hash: 9e0c7...0ce
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #12 Skrevet 25. mai 2015 Vet du hva? Jeg har skeiv nese, tenner som er litt skeive og har tatt permanent make-up fordi øyenbrynene og vippene var så lyse. Men jeg liker meg allikevel fordi når jeg ser andre med skavanker, så ser jeg at det er særpreg og det er det som farger et ansikt Tok permanent make-up fordi jeg ikke kan bruke maskara på jobb. Hvorfor går dju ikke å melder deg hos NAV og får dagpenger inntil du har fikset nesen da evt ? Anonymous poster hash: 9e0c7...0ce
Vannflaska Skrevet 25. mai 2015 #13 Skrevet 25. mai 2015 Hvorfor går dju ikke å melder deg hos NAV og får dagpenger inntil du har fikset nesen da evt ? Anonymous poster hash: 9e0c7...0ce Er du alvorlig nå? Dummestw jeg har lest.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #14 Skrevet 25. mai 2015 Er du alvorlig nå? Dummestw jeg har lest. Hvorfor det ? ...eier du ikke humor eller ? Anonymous poster hash: 9e0c7...0ce
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #15 Skrevet 25. mai 2015 TS, du har nok lest eller hørt noe som har truffet deg ubevisst og gjort deg usikker. Anonymous poster hash: 15304...a16
Vannflaska Skrevet 25. mai 2015 #16 Skrevet 25. mai 2015 Hvorfor det ? ...eier du ikke humor eller ? Anonymous poster hash: 9e0c7...0ce Jeg vet om et par som har utnyttet systemet så det har ikke noe med humor å gjøre ☺️
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #17 Skrevet 25. mai 2015 Jeg vet om et par som har utnyttet systemet så det har ikke noe med humor å gjøre ☺️ Tror du må bytte ut vannflaksa med noe som har mer promille i seg enn som så for å se den litt mer humoristiske siden av ting i ny og ne. Hehe, du kan ikke være sur på folk som sier "ja takk" til mulighetene som blir gitt til dem. Det blir litt feil måte å se det på. Folk benytter seg bare av mulighetene som blir gitt dem, det er måten systemet er bygget opp på. Det er heller arkitektene bak systemet du heller bør rette fingeren mot. At Norge er Europas sosialkontor, og at nå skal være det for 10000 krigsskada flyktninger til som vi aldri vil få igjen en eneste skattekrone tilbake fra bør du heller tenke litt over. Anonymous poster hash: 9e0c7...0ce
Vannflaska Skrevet 25. mai 2015 #18 Skrevet 25. mai 2015 Tror du må bytte ut vannflaksa med noe som har mer promille i seg enn som så for å se den litt mer humoristiske siden av ting i ny og ne. Hehe, du kan ikke være sur på folk som sier "ja takk" til mulighetene som blir gitt til dem. Det blir litt feil måte å se det på. Folk benytter seg bare av mulighetene som blir gitt dem, det er måten systemet er bygget opp på. Det er heller arkitektene bak systemet du heller bør rette fingeren mot. At Norge er Europas sosialkontor, og at nå skal være det for 10000 krigsskada flyktninger til som vi aldri vil få igjen en eneste skattekrone tilbake fra bør du heller tenke litt over. Anonymous poster hash: 9e0c7...0ce Jeg brukte ordet "utnytte", du skriver som at det er synonymt med å benytte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå