AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #21 Del Skrevet 25. mai 2015 Dip uten chips Grønnsaker og dip derimot, ja takk!Anonymous poster hash: fe578...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #22 Del Skrevet 25. mai 2015 Chips med dip hos meg er omtrent som dette: http://cooking.nytimes.com/recipes/1015836-caviar-potato-chips-and-lemon-cream Bare med en dillkvast på toppen, og gjerne også litt finhakket sjalottløk. Skikkelig champagne å drikke til er obligatorisk. Anonymous poster hash: 5b87a...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 25. mai 2015 #23 Del Skrevet 25. mai 2015 Alt til sin tid. Noe pottis er best med og noe uten, men spiser som oftest uten. Jeg bruker mager kesam når jeg lager dip. Tåler ikke rømme og liker det ikke heller. Like greit, er "litt" færre kcal i mager kesam og dippen blir dessuten veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #24 Del Skrevet 25. mai 2015 Uten! Syns ikke at dip er godt også ødelegger det smaken på potetgullet. Elsker rømme ellersAnonymous poster hash: 2ac8c...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 26. mai 2015 #25 Del Skrevet 26. mai 2015 Uten! ..Men "må" ha Kims salsa til tortillas med ostesmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #26 Del Skrevet 27. mai 2015 Dere som svarer med, mener dere alt av potetgull? For min del spiser jeg kun dip til tortillachips (salsa) og maarud paprikachips (holiday). Til alt annet spiser jeg uten. Potetskruer, chips med sourcream&onion, sørlandschips etc kan jeg ikke tenke meg er særlig godt med dip? Eller kanskje dere ikke spiser det? Det har hvertfall aldri falt meg inn. Anonymous poster hash: e449f...f49 Ja jeg mener med alt. Anonymous poster hash: 94799...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 27. mai 2015 #27 Del Skrevet 27. mai 2015 Uten dipp - med vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 27. mai 2015 #28 Del Skrevet 27. mai 2015 Har vi dipp er det Holiday og potetgull med salt eller paprika. Dipper ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 27. mai 2015 #29 Del Skrevet 27. mai 2015 Faktisk så pleier jeg aldri å ha dipp til potetgull hmm kanskje jeg bare glemmer det. Men tror jeg egentlig er veldig glad i å spise det uten siden jeg ikke kjøper det. Men liker tortillachips å salsa sammen, men det er vel det eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 27. mai 2015 #30 Del Skrevet 27. mai 2015 De få gangene jeg spiser potetgull, så er det uten dip. Men hvis det er snakk om tortillachips, så er det ekstemt godt med hjemmelaget guacamole til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2015 #31 Del Skrevet 27. mai 2015 Spørs hvilken smak og type det er... Sørlandschips er ikke godt med dip uansett hva slags smak det er... Salt og pepper: Med! (Holiday dipmix blanda i youghurt naturell, synes den blir altfor sur med rømme) Paprika: Uten Div andre: Spørs hva som står framme, og hva jeg føler for der og da... Paprika og salt & pepper er de eneste jeg kjøper selv Anonymous poster hash: ddd17...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwkwardAlice Skrevet 28. mai 2015 #32 Del Skrevet 28. mai 2015 Kommer an på hva type chips. Foretrekker Kims Paprika med Holiday dip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #33 Del Skrevet 28. mai 2015 Salt og eddik-potetgull = rømme Alt annet av potetgull = dilldip, løkdip Liker ikke holidaydip. Anonymous poster hash: 16691...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 28. mai 2015 #34 Del Skrevet 28. mai 2015 Spiser det meste potetgull uten dip, med unntak av tortilla chips. Da MÅ jeg ha salsa dip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå