Gå til innhold

Når flørten er kosete og vil sove inntil meg - liker han meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden gikk jeg ut av et langvarig forhold og er derfor litt rusten på datingverden og alt som følger med.

Kort fortalt har jeg de siste par månedene flørtet med en fin mann. Synes det er vanskelig å lese signalene hans og lurer på hva han synes om meg. For et par uker siden ble han med meg hjem etter en bytur. Begge hadde drukket, men vi var ikke kjempefulle. Av naturlige grunner (mensen) hadde vi ikke sex, men det ble mye kos. Da vi skulle sove, ble jeg overrasket da han dro meg inntil seg og sa at han synes det var koselig å sove inntil meg. Og morgenen etter var han veldig kosete ved å stryke meg på armen, ryggen og så videre. Altså ikke tafsing, men stryking og kiling.

Som nysingel synes jeg det er litt skummelt at jeg er blitt betatt av ham, men jeg har altså tenkt mye på ham etter denne natten, vi har hatt god kontakt etterpå også.

Er kosingen hans et tegn på at han liker meg? Eller gjør menn gjerne det uansett når de er hjemme hos en dame?

Anonymous poster hash: 9e2c0...1fd

Videoannonse
Annonse
Gjest Caress
Skrevet

Menn er like forskjellige som oss kvinner. Ja det kan fint være et tegn på at han liker deg, men det kan også være at han bare var kosesyk? De fleste liker kos nemlig. Men jeg ville iallefall tatt det som et positivt tegn, uten å legge altfor mye i det :)

• Liker 6
Skrevet

Nå finnes det de som bare er veldig kosete og å ligge inntil også, så det TRENGER ikke bety at han liker deg spesielt godt. Det er også mange som kan ha FF-forhold uten de store følelsene, så det trenger ikke bety mer enn det heller.

Eller det kan bety at han liker deg like godt som du liker han, det er ikke så enkelt for noen andre enn han å vite akkurat det.

Håper for din skyld at han virkelig liker deg og at dette er en mann som du kan få det fint sammen med leeenge og kanskje for bestandig om du ønsker det. :)

Skrevet

Jeg liker å kose uten at jeg har følelser for mannen og det er mitt inntrykk at menn som liker å kose er slik også. Det er skikkelig deilig å sove inntil en digg kropp uavhengig av om det er følelser med i bildet.

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr ingenting. Kanskje han liker deg, kanskje ikke. De fleste liker litt kos.

Du må jo bare ta det herfra. Har han bedt om å se deg igjen?

Anonymous poster hash: 0a447...790
AnonymBruker
Skrevet

Er kosingen hans et tegn på at han liker meg?

Ikke nødvendigvis. Menn er også kosesyke. Det har hendt titt og ofte at jeg har blitt med noen hjem uten egentlig å ha "sex" i tankene. Noen ganger er det koselig med noen å sove sammen med, tafse litt på hverandre og kline natta igjennom, før man til slutt sovner i skje. Men det betyr ikke at man ikke har lyst til å bli kvitt dem rimelig kjapt etterpå.

Anonymous poster hash: 09124...094

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke helt når folk er kosete mot "hvem som helt" som enkelte her i tråden beskriver. Selv er jeg kosete, men den jeg koser med er utvalgt, dvs. at jeg liker han ekstra godt. Så jeg kan ikke svare for mannen som TS omtaler. Men flyktige mennesker liker jeg ikke. De kan dra og kose med noen andre av samme ulla som dem selv.

Anonymous poster hash: 0f9a3...9c6
AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden gikk jeg ut av et langvarig forhold og er derfor litt rusten på datingverden og alt som følger med.

Kort fortalt har jeg de siste par månedene flørtet med en fin mann. Synes det er vanskelig å lese signalene hans og lurer på hva han synes om meg. For et par uker siden ble han med meg hjem etter en bytur. Begge hadde drukket, men vi var ikke kjempefulle. Av naturlige grunner (mensen) hadde vi ikke sex, men det ble mye kos. Da vi skulle sove, ble jeg overrasket da han dro meg inntil seg og sa at han synes det var koselig å sove inntil meg. Og morgenen etter var han veldig kosete ved å stryke meg på armen, ryggen og så videre. Altså ikke tafsing, men stryking og kiling.

Som nysingel synes jeg det er litt skummelt at jeg er blitt betatt av ham, men jeg har altså tenkt mye på ham etter denne natten, vi har hatt god kontakt etterpå også.

Er kosingen hans et tegn på at han liker meg? Eller gjør menn gjerne det uansett når de er hjemme hos en dame?

Han hadde nok ikke gjort det med noen han ikke likte, for å si det sånn.

Men det behøver ikke bety så mye mer enn at han er tiltrukket av deg, og syntes det var deilig med kos og nærhet akkurat den dagen.

Anonymous poster hash: e02d2...9e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for hjelpsomme svar. Dere har nok rett i at det ikke nødvendigvis betyr noe, men at det i alle fall er et positivt tegn. Selv ville jeg ikke hatt lyst til å sove inntil, og ta kjærlig på, noen jeg ikke i det minste var litt betatt av, men det er jo ikke sikkert han er som meg. Jeg får bare vente og se hva som skjer videre 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...