Carmina Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Vi holder på å planlegge bryllup til neste år. Problemet er at jeg vet ikke når jeg vil ha det. Valgene så langt er mai/juni 2005 aug/sep 2005 jan/feb 2006 (men det er så leeeenge til :-? ) Lurer på om dere har noen tips, evt positive/negative opplevelser i forhold til de forskjellige årstidene? Det er jo dette med været da, men det kan man jo aldri vite uansett.
Cajsa Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Vinter, vinter! Se på tråden over, der bør du bli inspirert.. Grunnen til at vi valgte vinterbryllup: *Gøy å gjøre noe originalt, de aller fleste velger sommerbryllup. *Ingen andre vielser samme dag (sannsynligvis), slipper "transportbånd i kirken". *Veldig koselig stemning inne om vinteren. *Mange muligheter med effekter/tema. Høres ut som det eneste negative her er at det blir lenge til.. Men da har dere jo god tid til å planlegge!
Carmina Skrevet 30. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2004 Ja, det er sant det. Vinter bryllup var egentlig ikke i mine tanker før jeg så innlegget om vinter bryllup tidligere i dag Men Det er jo kjekt med ekstra tid til å planlegge og å spare penger
Gjest Tabby Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Jeg også stemmer for vinterbryllup! Som Cajsa nevner så har du mange muligheter som andre ikke har på sommeren, og dere vil få et bryllup som gjestene kanskje husker bedre enn alle sommerbryllupene... Vi har valgt nyttårsaften som vår dag. Og bestilte kirken for over ett år siden og enda har vi 4 måneder igjen... Men det er bare litt lenger tid å glede seg på det
Gjest Tabby Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Jeg også stemmer for vinterbryllup! Som Cajsa nevner så har du mange muligheter som andre ikke har på sommeren, og dere vil få et bryllup som gjestene kanskje husker bedre enn alle sommerbryllupene... Vi har valgt nyttårsaften som vår dag. Og bestilte kirken for over ett år siden og enda har vi 4 måneder igjen... Men det er bare litt lenger tid å glede seg på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå