Gå til innhold

Sove naken?

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet
4 minutter siden, Trøndermann skrev:

Høres ut som han var en kjærlig kar da,med livaktige drømmer :P  Jeg har opplevd å runke i søvne noen ganger,men lenger enn det har det aldri gått...:P

Kjærlig når vi var sammen, men hadde en lei tendens til å invitere alt med fitte på date og hyttetur, noe jeg fant ut på egenhånd og via hans kompis - min venninnes kjæreste. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, snoopy_93 skrev:

Kjærlig når vi var sammen, men hadde en lei tendens til å invitere alt med fitte på date og hyttetur, noe jeg fant ut på egenhånd og via hans kompis - min venninnes kjæreste. 

Huff,sånt er så dårlig gjort !! Stakkar deg da :(

Skrevet

Jeg sover alltid naken. Mannen min har alltid boxeren på. 

Gjest lipgloss
Skrevet
Den 24. mai 2015 at 21.42, Kosedame skrev:

Hei! Jeg og mannen pleier å sove nakene sammen. Han pleier å runke før leggetid om vi ikke har sex for å ikke bli kåt på meg når vi legger oss. Er det flere som gjør det eller hvordan sover dere? Fint om noen svarer👍🏻☺️

Jeg sover naken mens kona sover i truse :) jeg onanerer også visst kona ikke orker å ha sex😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover med ullsinglet på vinteren, men naken nedentil. Han sover naken eller i boxer, kommer litt an på.

Jeg legger meg ofte litt tidligere og må nesten alltid alltid ha en orgasme på egenhånd før jeg sovner. Det blir sjelden felles sex så seint på kvelden, heller om morgenen.

Anonymkode: b0169...300

Skrevet

Sover som oftest naken uansett om jeg ligger ved siden av noen eller alene. Synes det er mye mer behagelig. Har boxer på hvis det er veldig kaldt på rommet og hvis dyna er veldig kald. Han må ikke fryse stakkaren. 

Må alltid runke før jeg legger meg til å sove hvis det ikke blir sex. Det er en tradisjon. 

Skrevet

naken  vis det ikke er en spesiell årsak til noe annet:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg sover av og til naken. Feks hvis jeg er nydusjet. Han jeg holder på med synes dette er rart. Han sa "ja, dette kommer til å ta tid å venne seg til". Men det er jo ikke store forskjellen å sove i en stringtruse vs naken....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

når jeg sover alene uten kjæresten min sover jeg i nattpysj og en nattgenser og sokker. noe annet går ikke, da fryser jeg halvt ihjel. men ligger jeg med kjæresten er det i g-streng/truse. da er det plutselig ikke like kaldt lengre

Anonymkode: 3eac3...bdd

AnonymBruker
Skrevet

Sover naken så fremst jeg ikke har mensen, da sover jeg i truse. 

Anonymkode: 2dd5b...b6d

Skrevet

Jeg sover naken hjemme. Jeg er ofte kald på føttene om vinteren, så da sover jeg gjerne iført lange, lodne sokker og ikke noe annet :ler:. Borte hos noen sover jeg i truse og en eller annen overdel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sover i pysj,  dvs stor slitt t skjorte og pysjbukse eller pysj shorts, han sover i boxer,  men om vi nettopp har hatt sex og sovner før vi rekker å dusje og ta på klær så er vi nakne. Men liker det ikke så godt, blir svett og klamt inntil hverandre og kaldt i underlivet om stumpen ligger utenfor dyna. 

Anonymkode: eeff1...c49

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å sove naken! Men sover ikke naken når jeg har mensen og om jeg ikke har dusjet før jeg legger meg. 

Samboer sover i bokser. 

Anonymkode: fc2c6...411

Skrevet

Sover  nesten alltid naken,beste følelsen å kjenne sengetøyet mot bar hud :)

Skrevet

Best naken. Eller med stilongs nå det er så kaldt

AnonymBruker
Skrevet

Begge sover nakne. Han kan også ta seg et runk hvis jeg helst vil sove, det syns jeg bare er koselig. Så kan han kose litt på rumpa mi imens ☺️

Anonymkode: b8a0e...e47

AnonymBruker
Skrevet

Vi sover begge med truse/boxer. Jeg klarer ikke å sove uten truse fordi det blir så klamt nedentil.. 

Anonymkode: 1c46f...2f6

AnonymBruker
Skrevet

Hatet å sove naken sammen med typen. Han ble dritsur og maste om at jeg skulle sove uten klær. Men da visste jeg at det bare var fordi han skulle ha fri tilgang til å klå. Og det ble så sykt klamt. I tillegg skulle han sove i skje og da ble han hard og jeg kjente den presset mot rumpa mi. Den kunne liksom ikke ligge stille, men det kom rykninger i den når den ble stiv, er det normalt? Skikkelig irriterende, ble poka i rumpa av en penis som faen ikke kunne holde seg i ro. Når jeg flyttet meg lenger unna for ikke å bli forstyrret så ble han snurt. Hendene kunne han ikke holde i ro heller, greit nok å holde rundt meg og kanskje ha en hånd på puppen, men han klarte ikke la være å klemme og klå. Da ble det dritirriterende, han hørte faen meg ALDRI etter

Anonymkode: d70b2...601

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hatet å sove naken sammen med typen. Han ble dritsur og maste om at jeg skulle sove uten klær. Men da visste jeg at det bare var fordi han skulle ha fri tilgang til å klå. Og det ble så sykt klamt. I tillegg skulle han sove i skje og da ble han hard og jeg kjente den presset mot rumpa mi. Den kunne liksom ikke ligge stille, men det kom rykninger i den når den ble stiv, er det normalt? Skikkelig irriterende, ble poka i rumpa av en penis som faen ikke kunne holde seg i ro. Når jeg flyttet meg lenger unna for ikke å bli forstyrret så ble han snurt. Hendene kunne han ikke holde i ro heller, greit nok å holde rundt meg og kanskje ha en hånd på puppen, men han klarte ikke la være å klemme og klå. Da ble det dritirriterende, han hørte faen meg ALDRI etter

Det hørtes jo ganske forferdelig ut å ha en mann som liker å ta på deg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Vulca skrev:

Det hørtes jo ganske forferdelig ut å ha en mann som liker å ta på deg. 

Han var en drittsekk som utsatte meg for overgrep og respekterte aldri mine grenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...