Gå til innhold

Sove naken?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer som regel på kvelden før jeg legger meg og da sover jeg også naken. Orker jeg ikke å dusje bytter jeg til ren truse og sover med truse.

Mannen dusjer også som regel før han legger seg, men han sover med bokser. Av og til klarer jeg å lirke den av han, men han syns det er ubehagelig.

Men det er godt for kjønnet å lufte seg litt! Det er jo innpakket til all døgnets tider.

Vi har som regel ikke sex når vi legger oss på kvelden, bruker ofte å ha det tidligere på kvelden. Hvorfor vet jeg egentlig ikke.

Anonymous poster hash: fc2c6...411
Gjest Godjente
Skrevet

Sover alltid naken, både i forhold og som singel :)

AnonymBruker
Skrevet

Sover bare i truse, men aldri naken. Samme med samboeren. Må alltid stå opp å ta på en truse selv etter sex.

Anonymous poster hash: 5e273...06c

Skrevet

Begge sover nakne. Har stort sett sex hver kveld, men av og til er vi begge så trøtte at vi bare sover inntil hverandre. Noen ganger hender det at han får lyst på natta/morgen, både med og uten sex kvelden før. Da vekker han meg stort sett, eller jeg våkner av at han kommer inn i meg.

Skrevet

Alltid naken.

Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

.

Endret av anonym2233
Gjest Coolaid
Skrevet

Hei! Jeg og mannen pleier å sove nakene sammen. Han pleier å runke før leggetid om vi ikke har sex for å ikke bli kåt på meg når vi legger oss. Er det flere som gjør det eller hvordan sover dere? Fint om noen svarer☺️

Vi sover naken begge to.

• 7 måneder senere...
Gjest Andreas89
Skrevet

Sover alltid naken, sovner jeg med bokser på våkner jeg alltid neste morgen naken (tar av i søvne).

AnonymBruker
Skrevet

Begge sover naken om vi har hatt sex. Legger meg i truse, og evt nattkjole. Mannen legger seg i boxeren. Om de tas av forblir de av. 

Anonymkode: 78ad1...49d

Skrevet

Vi sover nakne begge to, eller nå har jeg på ammebh om natta da.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Om sommeren sover jeg ofte helt naken. Om vinteren sover jeg ofte med en topp på fordi jeg fryser igjennom dyne og pledd :( 

Da eksen og jeg var sammen sov vi ofte nakne begge to, men han hadde en uvane med å ha sex i søvne så hendte han sov i boxer  dersom vi ikke hadde hatt sex.

Skrevet
1 minutt siden, snoopy_93 skrev:

Om sommeren sover jeg ofte helt naken. Om vinteren sover jeg ofte med en topp på fordi jeg fryser igjennom dyne og pledd :( 

Da eksen og jeg var sammen sov vi ofte nakne begge to, men han hadde en uvane med å ha sex i søvne så hendte han sov i boxer  dersom vi ikke hadde hatt sex.

Hadde sex i søvne ? Går det an ? :P

Gjest snoopy_93
Skrevet
8 minutter siden, Trøndermann skrev:

Hadde sex i søvne ? Går det an ? :P

Tydeligvis :fnise: 

Våknet av at han lå oppå meg og strevde litt med å få den inn. (Pga teit liggestilling) "Konfronterte" han dagen etter og fikk som svar at han drømte at han fridde til meg. Jeg lurte så på hva jeg svarte og jeg hadde åpenbart svart ja. 

Han kunne helt fint gjenta det samme dersom vi sov og jeg i søvne hadde ligget med hånda mi på låret hans. :P 

Skrevet
2 minutter siden, snoopy_93 skrev:

Tydeligvis :fnise: 

Våknet av at han lå oppå meg og strevde litt med å få den inn. (Pga teit liggestilling) "Konfronterte" han dagen etter og fikk som svar at han drømte at han fridde til meg. Jeg lurte så på hva jeg svarte og jeg hadde åpenbart svart ja. 

Han kunne helt fint gjenta det samme dersom vi sov og jeg i søvne hadde ligget med hånda mi på låret hans. :P 

Haha,såppas ja :D  Ikke så rart at han strevde litt med å få den inn under sånne forhold kanskje...:P

Gjest snoopy_93
Skrevet
13 minutter siden, Trøndermann skrev:

Haha,såppas ja :D  Ikke så rart at han strevde litt med å få den inn under sånne forhold kanskje...:P

Sant! 

Det hendte faktisk også at han løftet meg oppå seg selv for at jeg skulle ri han også, og da ble han fryktelig frustrert når jeg ikke gjorde det han drømte :fnise: gode minner :rodmer:

Skrevet
1 minutt siden, snoopy_93 skrev:

Sant! 

Det hendte faktisk også at han løftet meg oppå seg selv for at jeg skulle ri han også, og da ble han fryktelig frustrert når jeg ikke gjorde det han drømte :fnise: gode minner :rodmer:

Høres ut som han var en kjærlig kar da,med livaktige drømmer :P  Jeg har opplevd å runke i søvne noen ganger,men lenger enn det har det aldri gått...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...