Kosedame Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Hei! Jeg og mannen pleier å sove nakene sammen. Han pleier å runke før leggetid om vi ikke har sex for å ikke bli kåt på meg når vi legger oss. Er det flere som gjør det eller hvordan sover dere? Fint om noen svarer👍🏻☺️
DeLorean Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Okei. Trur jeg begynner å bli gammel ja. Aldri gjort. Altfor trøtt for runking jeg! Sover forøvrig i boxer.
Snurri Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg sover alltid naken. Mannen har som regel boxer på hvis vi ikke har hatt sex, i så fall sover han og naken. 1
Gjest Caress Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Har som regel sex før jeg sover sammen med typen, men hender jo at han blir kåt, og da har han lov til å begynne litt på meg om han føler for det. Jeg sover veldig lett så det er ikke som at han voldtar meg mens jeg sover altså Men om jeg skal opp tidlig eller er for trøtt holder han seg eller tar seg en runk seff. FOlk må jo bare gjøre det som funker for dem?
Polly Ester Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Jeg sover alltid naken. Uansett om jeg er i forhold eller singel. 5
Gjest Fotballen Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Naken når det er for varmt eller har hatt sex med noen. Boxer når jeg sover alene, og når det er kaldt.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Sover alltid naken. Hehe, husker forøvrig en tidligere diskusjon på KG om dette, der det ikke var måte på hvor ekkelt det var å sove naken, ligge sånn og risikere å marinere seg i sitt eget vaginalsekret på den måten, makan Anonymous poster hash: 8378f...2d9 5
annebanane Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Sover kun i truse, mannen i bokser. Uavhengig om vi har sex eller ikke. Anonymous poster hash: 2df71...b91
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Når man først har begynt å sove naken er det ingen vei tilbake. Anonymous poster hash: 4ecca...404 18
Gjest lipgloss Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 sover naken kunne aldrig falt meg inn og sove med truse eller boxer,blir det samme som å dusje med klær:(( Visst kona ikke orker sex så onanerer jeg med henne ved siden av:)) Følte det var litt pinlig i begynelsen å onanere foran henne,men nå er det helt naturlig
torias Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Sover i noen form for undertøy nedentil. Klarer ikke å sove naken uannsett hvor varmt det måtte være. 1
JimmyOlsen Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 Sover alltid med boxer, med unntak av de drepende varme dagene. 1
Florence Skrevet 24. mai 2015 #14 Skrevet 24. mai 2015 Må ha på truse når jeg sover, og etter sex pleier jeg alltid å ta ny truse når jeg har vært på do og tisset/fått vekk sæd.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 Hei! Jeg og mannen pleier å sove nakene sammen. Han pleier å runke før leggetid om vi ikke har sex for å ikke bli kåt på meg når vi legger oss. Er det flere som gjør det eller hvordan sover dere? Fint om noen svarer👍🏻☺️ Klarer ikkevå sovne naken med mindre vi har hatt 3 runder først og er helt utslitt.. Som regel når jeg har prøvd ender det opp med at jeg ligger med en konstant ereksjon.. De gangene jeg er naken er når jeg er på do (buksa på anklene) i dusjen eller når vu har sex. Så er nokså vanskelig å sovne med en ereksjon som bare blir hardere og hardere (å jeg blir kåtere og kåtere). Hun kan derimot ligge naken om hun vil det Før pleide vi alltid å ligge i skje så hun sovnet av at jeg strøk henne på runpa/rygg, men etter hvert som forholdet har vart og jeg rett og slett ikke gidder å ligge der med stå etter hun har gnidd seg intill meg er det heller sånn at vi snur oss hver vår vei i senga etter nattakysset så sovner vi etterhvert. Har hatt sex før vi legger oss et fåtall ganger. Men hun er super renslig og så lenge jeg kommer i henne må hun dusje etterpå. Hun har fått urinveisinfeksjon av at hun sovnet med det i seg tidligere så hun tar ikke den sjansen igjen men jo jeg pleier også runke noen ganger før jeg sovner men da sørger jeg jo for at hun sover før jeg går en tur på do Anonymous poster hash: 40c2f...a48
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #16 Skrevet 24. mai 2015 Vet at det er stor frustrasjon blant sykepleiere og hjelpepleiere som opplever eldre pasienter som har vært vant til å ligge naken. De nekter å ta på seg truse og bleie, og de forstår ikke at de lekker..... Skjønner godt at dette må være frustrerende. Anonymous poster hash: 05836...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #17 Skrevet 24. mai 2015 Ettersom jeg alltid sparker av meg dyna har jeg en t-shirt på når det er varmt og en myk adidas eller umbrogenser på når det er kaldt. Men har ikke noe boxer på, det blir bare klamt nedentil. Har på sokker om vinteren. Kona bruker stort sett stor t-shirt hele året og hun har sokker på hele året, men hun sparker ikke av seg dyna. Hun suger meg om jeg er kåt før vi sovner, sex har vi oftere tidligere på kvelden eller dagen. Eller morgenen, Ofte hun suger meg når vi våkner. Anonymous poster hash: ce47c...377
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #18 Skrevet 24. mai 2015 Han sover med boxer og eg sov regel naken. Må brette eine sida av dyna godt under meg då. -Han har sexomnia ^^,Anonymous poster hash: 720f7...4fa 1
Shamkriss92 Skrevet 25. mai 2015 #19 Skrevet 25. mai 2015 Sover kun i bokseren har prøvd naken, men det var ikke noe særlig.
Worcy Skrevet 25. mai 2015 #20 Skrevet 25. mai 2015 Hei! Jeg og mannen pleier å sove nakene sammen. Han pleier å runke før leggetid om vi ikke har sex for å ikke bli kåt på meg når vi legger oss. Er det flere som gjør det eller hvordan sover dere? Fint om noen svarer☺️ Typen sover ikke godt om han ikke sover naken og vil gjerne at jeg også gjør det, men bytter litt på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå