AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg driver på med en fyr. Det er alltid jeg som tar kontakt og spør om å treffes. Han sier alltid ja. Men han tar aldri kontakt først. Lurer på å bare droppe hele fyren.. Men vi har deilig sex! Så jeg vil jo gjerne fortsette. Men tenker dere at han rett og slett ikke er intressert i å treffes og sier bare ja når jeg spør for han ikke har noe bedre å gjøre? Han virker selvsikker så tror ikke det er usikkerhet som er grunnen til at han ikke tar kontakt. Blir sprø av sånne folk. Hvis folk ikke er intressert kan de ikke bare si det?! Det er ikke noe følelser inne i bildet her for noen av oss, kun sex. Så jeg blir ikke såret om han ikke vil mer, så ser ikke grunnen til å ikke si det til meg isåfall. Anonymous poster hash: 890cf...a0d
Sannerlig Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Å virke selvsikker enn å være det, vel, det er to forskjellige ting. Tror ikke han er så selvsikker, kanskje? Han liker vel bekreftelsen du gir han ved å alltid være den som kontakter han.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Men han er veldig frempå når vi treffes og veldig utadvendt så ser ikke hva som er skummelt med å sende en melding om å treffes. Han vet jo st jeg vil, det har jeg signalisert etter å tatt initiativet endel ganger nå. Jeg sier også alltid "bare send en melding når du vil treffes igjen"Så han vet det er velkomment. Anonymous poster hash: 890cf...a0d
Chanque Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Høres ikke ut som at han er ute etter noe seriøst.. Er en mann interessert nok så tar han kontakt. Avvent neste gang og se om han tar kontakt meg deg først? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Kanskje han har ei anna i tankene, mens med deg er det bare sex. Anonymous poster hash: 7bc79...589 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Ingen av oss er ute etter noe seriøst. Er kun et seksuelt forhold. Mistenker st han ligger med andre de dagene vi ikke treffes. Æsj.. Vurderer å ikke kontakte han mer. Synd for sexen var fantastisk (om du spør meg) mulig han er av annen oppfatning. Anonymous poster hash: 890cf...a0d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Blir du ikke såret? Du er jo tydeligvis såret. Anonymous poster hash: 07a1a...c10 1
lillsunshine Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Ingen av oss er ute etter noe seriøst. Er kun et seksuelt forhold. Mistenker st han ligger med andre de dagene vi ikke treffes. Æsj.. Vurderer å ikke kontakte han mer. Synd for sexen var fantastisk (om du spør meg) mulig han er av annen oppfatning.Anonymous poster hash: 890cf...a0d Dersom dere bare har sex så ser jeg ikke problemet med at det er bare du som tar kontakt. Men er du helt ærlig med deg selv nå? Det virker som du tenker en del på dette med at han muligens har sex med andre og at det plager deg. Høres ut som du vil ha han for deg selv. Du gjør nok lurt å slutte å treffe han og slutte å ta kontakt, før du bekommer til å bli såret. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Jeg vet ikke hvorfor jeg henger meg opp i at det bare er jeg som tar kontakt. Men alle mennesker liker jo følelsen av at noen "vil ha de" om det så bare er seksuelt. Gjør meg egentlig ikke noe om han ligger med andre, men da kunne han jo kontaktet meg? Er det ikke det som er hele poenget med "knullevenn"? At man kontakter hverandre når man ønsker sex. Mulig jeg lurer meg selv.. Jeg vet ikke. Kommer ikke til å ta kontakt før han gjør det. Kommer til å savne sexen.. Anonymous poster hash: 890cf...a0d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Jeg skjønner følelsen. Synes ikke du skal ta kontakt nå. Han nyter vel bare makten sin. Bare la det være opp til han å ta kontakt nå. Anonymous poster hash: f3887...13b 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 Hvorfor gidder du å være knulledokka hans? Det er jo åpenbart at du lurer deg selv når du sier du kun er ute etter noe seksuelt. Kutt ham ut. Anonymous poster hash: 5f779...6e7 1
breiflabb Skrevet 25. mai 2015 #12 Skrevet 25. mai 2015 Akkurat sånn er det med min date og... Han sier alltid ja til å treffes men tar aldri initiativ selv.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #13 Skrevet 25. mai 2015 Jeg vet ikke hvorfor jeg henger meg opp i at det bare er jeg som tar kontakt. Men alle mennesker liker jo følelsen av at noen "vil ha de" om det så bare er seksuelt. Gjør meg egentlig ikke noe om han ligger med andre, men da kunne han jo kontaktet meg? Er det ikke det som er hele poenget med "knullevenn"? At man kontakter hverandre når man ønsker sex. Mulig jeg lurer meg selv.. Jeg vet ikke. Kommer ikke til å ta kontakt før han gjør det. Kommer til å savne sexen..Anonymous poster hash: 890cf...a0d Hvorfor synker du så lavt at du gidder å ha sex med en som aldri tar initiativ, og på toppen ligger med andre når han ikke ser deg? Skaff deg ryggrad og selvrespekt, og kutt han ut! Anonymous poster hash: 7bc79...589
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #14 Skrevet 25. mai 2015 Akkurat sånn er det med min date og... Han sier alltid ja til å treffes men tar aldri initiativ selv. Hvor lenge har dere møttes? Har han noen gang tatt initativ? Anonymous poster hash: 39d99...e20
breiflabb Skrevet 26. mai 2015 #15 Skrevet 26. mai 2015 Hvor lenge har dere møttes? Har han noen gang tatt initativ? Anonymous poster hash: 39d99...e20 Siden november/desember. Ikke direkte nei, virker som han er redd for å bli avvist, det er forsåvidt jeg og, men man må jo bare ta sjansen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå