AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg var på andre date i helga, og vi satt hjemme hos henne og så litt på TV utover kvelden. Det var en på TV som var utro, kysset en annen jente. Tonen på daten hadde vært veldig fin, men så sa hun plutselig: "HVIS du hadde gjort sånn og vi var sammen, så hadde du fått deg en på trynet". Jeg ble litt paff. Hvorfor i all verden sa hun det? Jeg lo og sa: "Ja, hadde vel fortjent det da". Så ristet hun på hodet og sa: "Sånne ting er ikke morsomt i det hele tatt". Synes stemningen resten av daten ble litt rar, ikke lenger så leken og lett som før. Anonymous poster hash: 3db54...aab
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Hun vil ha deg for seg selv. Anonymous poster hash: 138ba...cde 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Veldig dumt å true med juling på andre daten, synes jeg. Anonymous poster hash: fbca4...eb8 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Er sikkert de mennene som digger det også. Anonymous poster hash: 138ba...cde
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Javel, men hun klarte jo nesten å garantere å miste meg med et utspill som det der. Virker jo som den megga når man kommer med sånne outbursts. En av kompisene mine sier at det kan ha vært en shittest, og at jeg reagerte helt riktig ved å bare le av det. Anonymous poster hash: 3db54...aab 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Scary når hun sier sånn til deg på 2. date. Det hadde jeg aldri tort. Hva blir tonen når dere er sammen og trygge på hverandre DA liksom? Anonymous poster hash: a080e...b53 1
Gjest Mythic Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Kanskje eksen var utro mot henne og hun er fortsatt såret over det? Hun ville nok bare finne ut hva du mente om utroskap, også kom det feil ut.
Gjest gjestvest Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 (endret) Virker som hun mente det hun sa, hun likte ikke din respons. Du var igrunnen enig med henne, men det virker som hun ville krangle, lot være fordi det var en date: Ville kontrollere seg Når allerede på 2.date motpart føler seg såpass trygg på krangling at hun t.o.m snakker om å slå en på trynet kan en begynne å lure på hvordan dette vil utvikle seg over tid. Du virker som en fyr med humor. Hun er en som er på hugget etter å krangle. Dette virker som en personlighet-kræsj. Spesielt når humoren din får henne til å klikke. Men du kan jo gi det tid, og se hvordan det utvikler seg om det er det du ønsker. Det hadde ikke jeg gjort. Edit: Skrivefeil Endret 24. mai 2015 av gjestvest
WubWub Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Tror ikke du skal ta det så alvorlig Hvorfor skal man ikke ta voldstrusler på alvor når de er fremsatt i blodig alvor? Bare fordi det er en kvinne som truer med vold? For min del er det ikke greit for noen kjønn å true med fysiske represalier om man ikke gjør som man vedkommende sier. 3
Sandie Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Hvorfor skal man ikke ta voldstrusler på alvor når de er fremsatt i blodig alvor? Bare fordi det er en kvinne som truer med vold? For min del er det ikke greit for noen kjønn å true med fysiske represalier om man ikke gjør som man vedkommende sier. Selvsagt skal man det,men jeg oppfattet ikke dette som blodig alvor akkurat. Men skjønner at det ødela litt av stemningen.Det er ikke en passende kommentar å komme med på date nr.2.
Gjest iGirl Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 Jeg pleier å vente til tredje date før jeg truer med knyttneven. Men men, folk er forskjellig. 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #14 Skrevet 24. mai 2015 Selvsagt skal man det,men jeg oppfattet ikke dette som blodig alvor akkurat. Men skjønner at det ødela litt av stemningen.Det er ikke en passende kommentar å komme med på date nr.2. Det er blodig alvor prat når stemningen blir rar etterpå..ikke er leken og lett som den var før. Anonymous poster hash: a080e...b53
WubWub Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 Selvsagt skal man det,men jeg oppfattet ikke dette som blodig alvor akkurat. Men skjønner at det ødela litt av stemningen.Det er ikke en passende kommentar å komme med på date nr.2. Voldstrusselen var jo alvorlig ment når hu svarer "det er ikke morsomt" etter at han lo av utsagnet. For å vri litt på problemstillingen så du ser hvor gæli det er : Du og jeg er på date, vi ser på en romantisk film som inneholder en oralsex scene. Jeg bryter ut med en alvorlig mine "om du ikke svelger når du suger så slår jeg deg". Da er det kanskje brått ikke like greit lenger eller hva? Best å styre unna mennesker med lav terskel og høy tilbøyelighet for vold, spesielt om de begynner true med slag så tidlig i relasjonen 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #16 Skrevet 24. mai 2015 Hvorfor skal man ikke ta voldstrusler på alvor når de er fremsatt i blodig alvor? Bare fordi det er en kvinne som truer med vold? Det er et godt poeng, egentlig. Hvis situasjonen var omvendt, hvis det var en mann som truet kvinnen med et slag i trynet, så tror jeg ikke folk her hadde sagt at det ikke var noe å bry seg om. Anonymous poster hash: 3db54...aab 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #17 Skrevet 24. mai 2015 Utroe folk fortjener et slag i trynet, uavhengig om de er menn eller kvinner. Hun ytra meninga si om utroskap, og ga han en advarsel på at det finner hun seg ikke i om de skulle blitt sammen. Litt tidlig på andre date kanskje, men helt legit mening å ytre. Anonymous poster hash: f1b96...ac2 1
Mallimor Skrevet 24. mai 2015 #18 Skrevet 24. mai 2015 (endret) Veldig dumt å true med juling på andre daten, synes jeg. Anonymous poster hash: fbca4...eb8 [/acronym Hahah, enig! Endret 24. mai 2015 av Mallimor
Maleficenta Skrevet 24. mai 2015 #19 Skrevet 24. mai 2015 Jeg var på andre date i helga, og vi satt hjemme hos henne og så litt på TV utover kvelden. Det var en på TV som var utro, kysset en annen jente. Tonen på daten hadde vært veldig fin, men så sa hun plutselig: "HVIS du hadde gjort sånn og vi var sammen, så hadde du fått deg en på trynet". Jeg ble litt paff. Hvorfor i all verden sa hun det? Jeg lo og sa: "Ja, hadde vel fortjent det da". Så ristet hun på hodet og sa: "Sånne ting er ikke morsomt i det hele tatt". Synes stemningen resten av daten ble litt rar, ikke lenger så leken og lett som før. Anonymous poster hash: 3db54...aab CRAZYALERT 5
Sandie Skrevet 24. mai 2015 #20 Skrevet 24. mai 2015 Voldstrusselen var jo alvorlig ment når hu svarer "det er ikke morsomt" etter at han lo av utsagnet. For å vri litt på problemstillingen så du ser hvor gæli det er : Du og jeg er på date, vi ser på en romantisk film som inneholder en oralsex scene. Jeg bryter ut med en alvorlig mine "om du ikke svelger når du suger så slår jeg deg". Da er det kanskje brått ikke like greit lenger eller hva? Best å styre unna mennesker med lav terskel og høy tilbøyelighet for vold, spesielt om de begynner true med slag så tidlig i relasjonen Ja jeg ser du har et poeng.Hadde jeg vært ts hadde jeg nok trolig ikke gått på ny date med en som virker så sær. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå