Gå til innhold

Kan en vilter baby bli roligere etterhvert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min på 6 måneder er høyt og lavt og ruller og kryper og hyler og ler og banker og dunker og hoier og har absolutt konstant mark i rumpa. Umulig å skifte bleie, alt skal utforskes :) Det er ikke fred i kroppen i ett sekund! Vi ler oss ihjel og synes h*n er helskjønn, men blir ganske slitne! Hehe. Blir så viltre babyer noensinne roligere?

Anonymous poster hash: 48207...626

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett du motsatte skje, ihvertfall. En skikkelig rolig baby som rimelig brått ble kjempeaktiv. Foreldrene ble litt satt ut, hehe :P

Anonymous poster hash: f0441...b2b

AnonymBruker
Skrevet

joda så viltre unger blir også rolige - om ikke akkurat når du vil så garatntert når de når tenårene og du ber de om å hjelpe til med å slå plenen f.ex

Anonymous poster hash: 9dfd3...8dd
  • Liker 2
Skrevet

Min gutt var akkurat sånn. Nå er han 6 år, og er fortsatt sånn. Konstant maur i rompa og alle andre steder. Ikke ett sekund med avslapping, noe må røre seg hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en som var propell fra han lå i magen og fram til han kom i puberteten. Først da ble han roligere.

Anonymous poster hash: c1393...a51
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår treåring har vært fullstendig propell nærmest siden den dagen han kom ut av magen, og har foreløpig ikke vist noen rolig side noen sinne :ler:

Anonymous poster hash: 1d824...7b0

Skrevet

Vår treåring har vært sånn fra første stund, og er sånn enda.

Han kan roe seg med bøker eller barnetv. Ellers er det høyt og lavt fra 5-6 om morningen til 18:30 på kvelden.

AnonymBruker
Skrevet

Vår ble roligere etter hun fylte 2 år. 😊

Anonymous poster hash: f7e2d...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...