Donnie Darko Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Jeg er stort sett på en eller flere konserter i måneden og ser på meg selv som ganske ivrig.. Hvordan er det med resten her?
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Siste konserten jeg var på var i mars, og den før der var for noen år siden. Så en gang i skuddåret, vil være riktig å skrive.
Malou Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Etter jeg sluttet med å dra på Roskilde festivalen har det vært minimalt med konserter på meg. Tror nesten jeg fikk dosen min etter 7 år på Roskilde..
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #6 Skrevet 30. august 2004 Jeg har vært på en konsert i hele mitt liv:DumDum Boys da jeg var 14. Nå er jeg 29... Det har vært prat om Roskilde opp gjennom årene, men jeg er vel bare ikke interessert nok i musikk til at det har blitt noe av. Nå vil mannen ha meg med på Glastonbury neste år (slik han ville i år og året før...)
Arkana Skrevet 30. august 2004 #7 Skrevet 30. august 2004 Sjelden, jeg kan telle på én hånd hvor mange konserter jeg har vært på.
-Fisken- Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 Har aldri vært på konsert.. Men har vært på en festival da.
Hu i Svingen Skrevet 30. august 2004 #9 Skrevet 30. august 2004 Varierende, to - tre ganger i året kanskje? Nå sist på Turboneger i Drammen
Bridget Jones Skrevet 30. august 2004 #11 Skrevet 30. august 2004 Siste gang jeg var på konsert var med dattera mi i fjor med idol Gaute. Får en del år siden var jeg på new kids on the block konsert. (prøver og finne ut av når det var, men det var vanskelig......)
Gjest Étoile Skrevet 30. august 2004 #12 Skrevet 30. august 2004 Sjeldnere det siste året enn før, dessverre. Før ble det ofte en gang i måneden eller mer, det siste året har jeg vært på fire, pluss en dag på Norwegian Wood og to dager på Øya.
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #13 Skrevet 30. august 2004 1-4 i måneden, avhengig av at det er noe interssant her på bygda.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. august 2004 #15 Skrevet 30. august 2004 Hver gang noen jeg har lyst til å se skal spille. Dvs. alt fra tre konserter i måneden til en konsert i året... De kommer ikke innom med jevne mellomrom, akkurat!
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2004 #16 Skrevet 30. august 2004 Veldig lite, kunne ønske jeg var mer. men her hvor jeg bor er det ikke så mye konserter av den type musikk jeg liker, dessuten har jeg ikke alltid penger til å dra noe sted når det er band jeg vil se.
*Lene* Skrevet 31. august 2004 #17 Skrevet 31. august 2004 Før jeg fikk barn, var jeg veldig mye på konserter.Alt fra små minikonserter, til Roskildefestivalen.. Var der 3 år på rad.. Min eks, spilte/spiller i band, derav alle konsertene.. Ble mye tungt da, siden han spiller i kategorien.. Men mye bra også!! Nå blir det konserter veldig sjelden..Men fikk med meg Brucer'n på Valle Hovin i fjor!! (My man )
Ingeborg Skrevet 31. august 2004 #18 Skrevet 31. august 2004 Gjennomsnittlig en gang i uka - men så er det jobben min å gå på konsert, da...
Miss Marple Skrevet 31. august 2004 #20 Skrevet 31. august 2004 Prøver å få med meeg et par i uken, men etter at jeg flyttet fra Kr. Sand har det blitt mye mindre. Da jeg bodde der og var en del av musikkmiljøet der var det opp til flere konserter i uken, men nå er dte mindre. Men jeg skal på konsert til fredag og gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå