Gjest Sobril Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Gleder meg til alt annet, men innmarsjen virker så klein på meg at jeg nesten dør litt innvendig bare jeg tenker på det. Dette med å gjøre entré, og ha alles øyne rettet mot meg. Blir regelrett kvalm av tanken og prøver å fortrenge det. Andre som er i samme båt, eller hadde liknende angst før bryllup og kan fortelle at det gikk greit?
Sommerfugel79 Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg gruer meg også til innmarsjen. Nå er det bare 6 uker igjen til jeg gifter meg. Gleder meg til å gifte meg med min kjære, men er ikke så glad i å være midtpunkt. Å nå skal jeg være det for 150 pers. Grøss og gru
Gjest Sobril Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Vi er i det minste bare sånn cirka 30 stk. Allikevel. Tror jeg må ta et par glass bobler først.
Sommerfugel79 Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Jeg skal minst ha to glass før jeg går ned midtgangen
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Jeg og gruer meg! Herregud... Anonymous poster hash: 78b6d...d25
Anglofil Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Jeg syntes det var litt kleint på forhånd, men da jeg skulle gjøre det ble det liksom "greit". Det var verre i forkant enn det faktisk var. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Det er en fordel med å gifte seg på Tinghus, slipper å gå opp den lange gangen Jeg og mannen gikk arm i arm inn også, det var veldig greit. Like mye fokus på han. Hadde et glass hvitvin mens jeg fikk ordnet sminke og hår, det roet nervene mine mye! Men anbefaler ikke mer enn det. Anonymous poster hash: 60f8d...bd7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Gruer meg noe helt vanvittig jeg og!! Gleder meg til middag os slikt er over, når man bare kan gå rundt å prate med folk og slappe av!! Kommer til å være nervevrak dagen før!! Har bestemt meg for å konsentrere meg om brudesvennen som skal gå sammen med meg opp kirkegulvet, han er en liten raring på to år ❤️ Så kan stjeler nok showet litt 😅Anonymous poster hash: 14e1f...938
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Jeg gruer meg. Forsøker så godt jeg kan å undertrykke den følelsen men tror den vil slå meg nesten helt ut rett før vielsen "Heldigvis" foregår det hele utendørs, uten noe musikk og andre former for høytideligheter. Skal bare komme gående sammen med min pappa. Men er også redd for at siden det ikke er noe kirkerom og musikk så vil absolutt all fokus være på oss, grøss Ja man kunne jo ha valgt det hele bort men fokus vil det jo være uansett og vi vil jo ha våre nærmeste der Anonymous poster hash: 0e325...d62
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #11 Skrevet 26. mai 2015 Jeg var så nervevrak at jeg ikke husker innmarsjen i det hele tatt. Tror det gikk helt fint :-) Hvis du er veeldig nervøs så kan du ta en... Sobril? Anonymous poster hash: 32241...704
Gjest Sobril Skrevet 26. mai 2015 #12 Skrevet 26. mai 2015 Jeg var så nervevrak at jeg ikke husker innmarsjen i det hele tatt. Tror det gikk helt fint :-) Hvis du er veeldig nervøs så kan du ta en... Sobril? Anonymous poster hash: 32241...704 Hehe. Har faktisk et par valium liggende (pga flyskrekk), men tror kanskje jeg bør droppe å eksperimentere med sånt den dagen
FruFiolett Skrevet 28. mai 2015 #13 Skrevet 28. mai 2015 Dette var godt å lese, takk og pris for at andre gruer seg til den innmarsjen! Jeg ser for meg at jeg kommer til å være hvit av skrekk når jeg går oppover der! Gleder meg så innmari til alt det andre som skal skje den dagen, men når jeg tenker på de minuttene fra jeg stiller meg opp til dørene går opp og jeg skal gå oppover, huff, nei, jeg grøsser ved tanken😳 Håper det er fort over☺️
melatonin Skrevet 28. mai 2015 #14 Skrevet 28. mai 2015 Jeg gleder meg jeg.. vet jeg kommer til å grue meg når det kommer enda nærmere! Men foreløpig så bare gleder jeg meg, skal gå sammen med mannen min opp da så vi deler oppmerksomheten. Kvelden før så kommer jeg til å være sånn ...
ventilator Skrevet 28. mai 2015 #15 Skrevet 28. mai 2015 Gruer meg noe helt sjukt! 50 gjester og jeg HATER oppmerksomhet.
Gjest Sobril Skrevet 28. mai 2015 #16 Skrevet 28. mai 2015 Det som er "ekstra ille", synes jeg, er at vi skal vies borgerlig. Vielsen er i et lokale, og jeg skal gjøre entré ved slutten av en sang. Åh, herregud, så kleint
Mus-Katt Skrevet 28. mai 2015 #18 Skrevet 28. mai 2015 Jeg grua meg så at jeg fikk litt 'panikk' før vi dro av gårde så jeg ba svigerfar om å poppe en vinflaske og jeg satt på Queen - Somebody to love på full guffe mens jeg satt med kjole og alt i trappa og glugget nedpå av vinflaska mens taxien ventet utenfor med et pakk av folk!
ventilator Skrevet 29. mai 2015 #19 Skrevet 29. mai 2015 Det som er "ekstra ille", synes jeg, er at vi skal vies borgerlig. Vielsen er i et lokale, og jeg skal gjøre entré ved slutten av en sang. Åh, herregud, så kleint Ja, sånn er det for meg også! Vi skal gifte oss utendørs. Gjestene kommer til å se meg på laang avstand, så det blir langt og pinefult og KLEINT før jeg kommer frem til (snart) mannen min. Må prøve å finne en måte å gjøre det på sånn at jeg slipper å gå så langt...komme inn fra siden eller noe.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2015 #20 Skrevet 29. mai 2015 Jeg gruer meg til å holde tale. Og til å rette på brudens kjole når hun har kommet opp. Mvh forlover Anonymous poster hash: 60254...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå