AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg vurderer å kjøpe en veske fra dette merket. Er det noen som har erfaring på kvaliteten osv? Tenker på denne i svart eller brun:http://hoyer.no/detail/682879/#/page/0/0Anonymous poster hash: ea626...833
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har en litt mindre veske fra Tory Burch og jeg liker den veldig godt:-) har ikke noe å utsette på kvaliteten ihvertfall! Nå bruker ikke jeg min hver dag over lengere perioder og har ikke tunge bøker/laptop i osv (siden den er liten ) men jeg tror likevel at du vil bli fornøyd med kvaliteten! Søsteren min har en stor en og den er like fin etter 3(?) år. Kvaliteten er også bedre enn Michael Kors vil jeg tro. Den er ihvertfall fin, so go for it! Anonymous poster hash: 2f41c...582
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #3 Skrevet 25. mai 2015 Det er av samme type som michael kors, marc by marcs j osv. har ingenting å utsette på de veskene jeg har hvertfall:) Anonymous poster hash: aa118...881
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #4 Skrevet 25. mai 2015 Det er av samme type som michael kors, marc by marcs j osv. har ingenting å utsette på de veskene jeg har hvertfall:)Anonymous poster hash: aa118...881 Hvis jeg skal sammenligne min erfaring med mine vesker vil jeg kanskje plassere de slik kvalitetsmessig: TB>MJ>MK Men er ikke store forskjeller det er snakk om (også er det vanskelig å vurdere vidt forskjellige vesker)Anonymous poster hash: 2f41c...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå