Gå til innhold

21 og 29 år. Stor forskjell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater for tiden en som er 29 år. Selv er jeg 21år. Har ikke tenkt så mye på alder før, men plutselig slo det meg. 8 år mellom oss....

Hva tenker dere? Er det stor aldersforskjell mellom han og meg?

Del gjerne erfaringer :)

Anonymous poster hash: 870ec...802
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke reagert på 8 års aldersforskjell, med mindre forskjellen var veldig tydelig.

Sånn type at han oppfører seg som om han er noen år eldre, og du oppførte deg som om du var noen år yngre enn egen alder. Om det ga mening :P

Gjest anonym2233
Skrevet

8 år er absolutt ikke ille, og jeg vil tro færre og færre tenker på aldersforskjell nå til dags :)

Samboeren min er 34 og jeg selv er 24, 10års forskjell mellom oss, og vært sammen i 3 år.

Så lenge dere er like, har det godt sammen, og på lik nivå ift kommunikasjon/livssyn/tankegang..osv. så bør det absolutt ikke være et problem :)

Min personlige mening er at det er aldri et problem, før en selv gjør det til :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke :)

her er det 9 år mellom meg og samboer, han er 31 og jeg er 22, og vi har vært sammen i 4 år :)

Anonymous poster hash: e6645...46e

AnonymBruker
Skrevet

Det er ulovlig!!

Anonymous poster hash: a0c9d...60d
AnonymBruker
Skrevet

8 år er absolutt ikke ille, og jeg vil tro færre og færre tenker på aldersforskjell nå til dags :)

Samboeren min er 34 og jeg selv er 24, 10års forskjell mellom oss, og vært sammen i 3 år.

Så lenge dere er like, har det godt sammen, og på lik nivå ift kommunikasjon/livssyn/tankegang..osv. så bør det absolutt ikke være et problem :)

Min personlige mening er at det er aldri et problem, før en selv gjør det til :)

Vi fungerer fint sammen, jeg merker ikke noe til at han oppfører seg mye "eldre" enn meg. Men jeg er faktisk litt redd for hva vennene mine kommer til å synes. Alle har kjærester på lik alder +/- 2år og har ikke datet gutter over 25 år. Men så har de kanskje ikke truffet en som er eldre enn 25 heller....

AnonymBruker
Skrevet

Er det de som skal date fyren eller deg?

Anonymous poster hash: 30af6...21d

• Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Vi fungerer fint sammen, jeg merker ikke noe til at han oppfører seg mye "eldre" enn meg. Men jeg er faktisk litt redd for hva vennene mine kommer til å synes. Alle har kjærester på lik alder +/- 2år og har ikke datet gutter over 25 år. Men så har de kanskje ikke truffet en som er eldre enn 25 heller....

Legger du merke til at du tenker og analyserer veldig mye på dette med hva dine venninner/venner vil si, og dette ned alder?

Det er ødeleggende.

Ikke bry deg og ikke tenke på dette, det er dere to som er sammen. :)

Det at han kan være litt "voksen" til tider er våre positivt, for da får du litt innblikk i det også.

Noe voksent skal en alltid ha i seg, samtidig som å beholde ungdommen i seg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater for tiden en som er 29 år. Selv er jeg 21år. Har ikke tenkt så mye på alder før, men plutselig slo det meg. 8 år mellom oss....

Hva tenker dere? Er det stor aldersforskjell mellom han og meg?

Del gjerne erfaringer :)

Intet hinder. Alder er bare et tall.

Anonymous poster hash: 85b5e...fcd

AnonymBruker
Skrevet

Bare ett år mer enn hva det er mellom meg og min kjæreste, og vi har nå vært i lag i 5 år.

Anonymous poster hash: e5555...3c8
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Ingen problem med det, ts :)

AnonymBruker
Skrevet

Ni år mellom meg og min mann. Møttes når jeg var 22 og han 31. :)

Anonymous poster hash: 71453...cfb

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, det er helt normalt. :)

Skrevet

Ikke så mye dette :)
Men det kommer jo an på når man ble sammen..
F.eks. 15-23, 16-24, når man er 18-20 så er det ikke så mye igjen :)
Og det er det jo også når aldershoppet ikke er så høyt heller f.eks. 14-18, 15-20 x)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...