Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Uvitende.....
Skrevet

Jeg har masse mapper og filer under temp-området?

Temp betyr jo midlertidig.............. Betyr det at jeg kan slette alt som ligger der???

Maskinen min er så treeg om dagen................ så jeg mistenker at det ligger endel unødvendige ting der.........

Kjører både Norman-virus-kontroll og Spybot-sjekker hver dag..................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midlertidige filer ville jeg nok slettet ja. Og kjør ad-aware og spyboot også. Jeg sjekker også dataen jevnlig på trendmicro

Skrevet

WINDOWS XP forklaring på ditt problem.

Du klikker på "Start" knappen, deretter velger du "Alle programmer" og "Tilbehør" og til slutt "Systemverktøy" og "Diskopprydning" under der. Klikk på "Diskopprydning". Deretter får du opp valg på hvilken harddisk du vil rydde opp i. Velg den du skal rydde opp (Hvis du bare har en så velger du den) og klikk "OK". Da vil maskinen søke etter unødvendige filer.

Når søket er ferdig får du opp et nytt vindu der overskriften er "Diskopprydning for X (X= navnet du har på harddisken, f.eks. Kjellebassen for meg).

Da vil du ha en liste over filtyper (Nedlastede programfiler, Midlertidige internettfiler, Frakoblede websider, Papirkurv, Midlertidige Filer osv.....

Det vil være huket av som default så alt du trenger å gjøre nå er å klikke "OK" og opprydningen skjer automatisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...