Gå til innhold

Tenåring med kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har 17 åring med kjærighetssorg og vet ikke hva jeg skal gjre. Vil ikke bladne meg for mye inn, men vil gi litt omsorg. Han vil ikke spise så mye, og vil bare være inne. Og han gråter endel tror jeg (!!! sjokk)

Han er mer sur på foreldre enn vanlig og vil ikke snakke med oss, men han har fortalt at de aldri har vært sammen, men at begge er forelsket i hverandre. Grunnen til at de ikke er sammen/vil bli sammen er fordi hun sliter med å stole på han, siden han tydeligvis tidligere har vært litt player.

Anonymous poster hash: 87007...ff1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oisann, dette syns jeg nesten var litt søtt. :) Har selv vært tenåring med kjærlighetssorg, for meg var det best å bli latt være i fred. Noen uker, så er det mye bedre!

Anonymous poster hash: 09fd3...906
AnonymBruker
Skrevet

Har 17 åring med kjærighetssorg og vet ikke hva jeg skal gjre. Vil ikke bladne meg for mye inn, men vil gi litt omsorg. Han vil ikke spise så mye, og vil bare være inne. Og han gråter endel tror jeg (!!! sjokk)

Han er mer sur på foreldre enn vanlig og vil ikke snakke med oss, men han har fortalt at de aldri har vært sammen, men at begge er forelsket i hverandre. Grunnen til at de ikke er sammen/vil bli sammen er fordi hun sliter med å stole på han, siden han tydeligvis tidligere har vært litt player.

Anonymous poster hash: 87007...ff1

La han være i fred, kjøp noe mat han liker godt som du kanskje ikke kjøper ofte, kebab og brus feks?

Det er fryktelig tøft for de når det pågår, du burde ikke mase om at han finner seg en annen, en bedre osv.

Hadde pratet litt med han ift at hun ikke stoler på han, og kanskje gitt råd. (HVIS gutten er åpen for det)

Det går jo over, ikke kult å si det til han heller, men det gjør jo faktisk det ;)

Anonymous poster hash: 8a55b...eeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...