Strikkesokken Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Noen her som har prøvd den? Bestilte en pakke for 28 dager før helgen, og er veldig spent på å få den i posten! Har hørt at man kan få litt vondt i magen de første dagene? Drakk du teen før eller etter måltid? Gode/dårlige erfaringer?
Zionnas Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Jeg bruker den selv. Har ikke merket til noe ubehag Får mye energi og har gått ned 6 kg med den. Vet det er vannvekt men er jo for å kickstarte ting Huden er penere også! Drikker den helst før et måltid men kan godt drikkes etter.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Teatox = deatox? Humbug Anonymous poster hash: 79504...122 3
Strikkesokken Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2015 Jeg bruker den selv. Har ikke merket til noe ubehag Får mye energi og har gått ned 6 kg med den. Vet det er vannvekt men er jo for å kickstarte ting Huden er penere også! Drikker den helst før et måltid men kan godt drikkes etter. Så bra! Har du gått på den lenge? Hvor lang tid tok det før du merket resultater?
Zionnas Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har ikke vært like flink til å bruke den som man skal så har hatt et opphold på et par mnd men har brukt det i ca 2-3 uker nå og det er kg raste av. Men merket resultater bare etter 1 uke vil jeg si Mindre oppblåst og flatere mage. Nå spiser jeg sunt ved siden av også så det hjelper jo på 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 If toxins did build up in a way your body couldn’t excrete, he says, you’d likely be dead or in need of serious medical intervention. “The healthy body has kidneys, a liver, skin, even lungs that are detoxifying as we speak,” he says. “There is no known way – certainly not through detox treatments – to make something that works perfectly well in a healthy body work better.” http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2014/dec/05/detox-myth-health-diet-science-ignorance Les dette før dere kaster vekk over 400kr for en pakke te. Anonymous poster hash: 79504...122 4
Zionnas Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Det har hjulpet meg med å gå ned i vekt hvertfall Og føler meg mye bedre!
Nutz Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Det er bare tull, gjorde ingenting for meg. Tren og spis riktig, det er det eneste som hjelper. 6
Zionnas Skrevet 25. mai 2015 #9 Skrevet 25. mai 2015 Selv om det ikke fungerte for deg så betyr ikke det at det gjelder for alle? Det funket for meg. Så tull er det ikke! Men å spise sunt og trene i tillegg sier jo seg selv. Men det kickstartet vektnedgangen for meg, har mye vann i kroppen og blir mer motivert når jeg ser det går nedover uansett om det er fett eller vann.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #10 Skrevet 25. mai 2015 Selv om det ikke fungerte for deg så betyr ikke det at det gjelder for alle? Det funket for meg. Så tull er det ikke! Men å spise sunt og trene i tillegg sier jo seg selv. Men det kickstartet vektnedgangen for meg, har mye vann i kroppen og blir mer motivert når jeg ser det går nedover uansett om det er fett eller vann. Har du hovne ankler eller nyresvikt? Anonymous poster hash: 79504...122 1
Zionnas Skrevet 25. mai 2015 #11 Skrevet 25. mai 2015 (endret) Har du hovne ankler eller nyresvikt? Anonymous poster hash: 79504...122 Har ikke problemer med verken hovne ankler eller nyren nei Ikke som jeg har merket hvertfall Hvordan det? Endret 25. mai 2015 av Zionnas
Taklampe Skrevet 26. mai 2015 #12 Skrevet 26. mai 2015 Så bra! Har du gått på den lenge? Hvor lang tid tok det før du merket resultater? Jeg vil ikke kalle det resultater hvis det bare er "væsketap".. 3
Zionnas Skrevet 28. mai 2015 #13 Skrevet 28. mai 2015 Så det er ikke resultater når ma Jeg vil ikke kalle det resultater hvis det bare er "væsketap".. Så det er ikke resultater når man har fått mer energi og bedre hud?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2015 #14 Skrevet 28. mai 2015 Har ikke problemer med verken hovne ankler eller nyren nei Ikke som jeg har merket hvertfall Hvordan det? Hovne bein/ankler er et typisk symptom når du har vann i kroppen. Har du nyresvikt kan det også føre til vann i kroppen, men da er du vanligvis over 70år. Når du går på en detoxkur tror jeg heller du har hatt et væsketap på grunn av en mild diare. Jeg begriper ikke hvorfor du vil dette, sunt er det heller ikke, men det er dine penger. Anonymous poster hash: 79504...122 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 28. mai 2015 #15 Skrevet 28. mai 2015 Hva er forskjellen på denne teen ift vanlig te? Det er jo ingenting av detoxgreier som funker, for vi har ikke saker som hoper seg opp i kroppen. Men hvis det funker mot oppblåst mage å drikke te hver dag skal jeg i alle fall prøve. Jeg våkner hver dag med flat mage og på kvelden ser det plutselig ut som at jeg er høygravid (jeg har irritabel tarm ) så vil gjerne slippe dette her
Zionnas Skrevet 29. mai 2015 #17 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Hurra for å betale for diaré og magesmerter Har verken opplevd diare eller magesmerter. Magen har heller blitt bedre. Hvis du ikke har prøvd den selv så kan du vel ikke uttale deg så mye om hvordan dette fungerer. Hovne bein/ankler er et typisk symptom når du har vann i kroppen. Har du nyresvikt kan det også føre til vann i kroppen, men da er du vanligvis over 70år. Når du går på en detoxkur tror jeg heller du har hatt et væsketap på grunn av en mild diare. Jeg begriper ikke hvorfor du vil dette, sunt er det heller ikke, men det er dine penger. Anonymous poster hash: 79504...122 Det har jeg ikke Har heller ikke hatt diare så vet ikke hvor du får dette fra. Dette er jo ikke noe man skal drikke regelmessig over lengre perioder da. Er mye verre ting man kan drikke enn det her. Jeg føler meg bedre når jeg drikker denne teen og har ingen bivirkninger så ser ikke noen grunn til å kutte det ut. Endret 29. mai 2015 av Zionnas
Zionnas Skrevet 29. mai 2015 #18 Skrevet 29. mai 2015 (endret) Hva er forskjellen på denne teen ift vanlig te? Det er jo ingenting av detoxgreier som funker, for vi har ikke saker som hoper seg opp i kroppen. Men hvis det funker mot oppblåst mage å drikke te hver dag skal jeg i alle fall prøve. Jeg våkner hver dag med flat mage og på kvelden ser det plutselig ut som at jeg er høygravid (jeg har irritabel tarm ) så vil gjerne slippe dette her Nei akkurat hva som er forskjell det vet jeg ikke. Men hvis du sjekker de ut på instagram så ser du mye bra resultater og hvor fornøyde folk er. Men hvis du har ibs så skal teen hjelpe på dette, i følge siden deres. Du får sjekke de ut Syns selv det var mye penger å betale for en te men skjønner hvorfor den er mye omtalt Endret 29. mai 2015 av Zionnas
Strikkesokken Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #19 Skrevet 10. juni 2015 Nå har jeg gått på tiny teatox i 14 dager og har faktisk blitt mer oppblåst/forstoppet, fått mer søtsug og sult, og blitt kvisete i pannen. Jeg tviler ikke på at dette fungerer på enkelte (eller mange), men for meg var det ihvertfall helt omvendt effekt fra det de lover
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #20 Skrevet 10. juni 2015 Verden vil bedras. Om det er vanndrivende dere er ute etter så finnes det billigere varianter på helsekosten, eller spis jordbær Noe annet gjør ikke denne teen. Anonymous poster hash: 80c9b...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå