Gå til innhold

Hvordan spørre/få frem hva man er ute etter på tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har planer om å møte en fra tinder. Jeg har møtt noen før, og da har enten de eller jeg spurt hva de er ute etter. Det har passet seg naturlig i samtalen. Jeg synes det er greit å vite hva de vil, slik vi ikke treffes og han er ute etter sex, mens jeg er ute etter date.

Men akkurat nå så føler jeg at det ikke passer å spørre :P Hvordan skal jeg formulere meg?

Vi har tenkt å se film hos han.

Jeg kan jo ikke si "du, jeg ser etter noe seriøst, så de blir IKKE sex altså, om det var det du tenkte". Men jeg vil jo ikke virke som jeg er superseriøs, slik han tror at jeg allerede er in love.

Anonymous poster hash: b745d...51f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du møtt han før? Føler det her går mye igjen på KG, men: Jeg ville aldri dratt hjem til en fyr jeg aldri hadde møtt på første date. Han kan være gæren, dere kan ha elendig kjemi, han kan tro det skal bli sex..

Jeg går alltid ut og tar en øl første date. Uformelt, og lett å stikke av hvis det blir forferdelig.

Tilbake til trådens tema: Jeg har ikke spurt noen, men har også kun møtt 2, han ene to ganger. Tror nok han skjønte hva jeg var ute etter (kjæreste), for han ble stille etter andre date..

Mitt tips er å bare ha en lift uformell samtale om Tinder. Spør hva han vil ha ut av det.

Anonymous poster hash: cba2d...852
AnonymBruker
Skrevet

Har du møtt han før? Føler det her går mye igjen på KG, men: Jeg ville aldri dratt hjem til en fyr jeg aldri hadde møtt på første date. Han kan være gæren, dere kan ha elendig kjemi, han kan tro det skal bli sex..

Jeg går alltid ut og tar en øl første date. Uformelt, og lett å stikke av hvis det blir forferdelig.

Helt enig. Virker som det er en del naive jenter.

Anonymous poster hash: b8d43...53e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mange av veninnene mine var hos første date hos han, uten at det ble hverken kleint eller nødvendigvis ble sex (i mitt tilfelle ble det det :P).

Anonymous poster hash: 03913...3f1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mange av veninnene mine var hos første date hos han, uten at det ble hverken kleint eller nødvendigvis ble sex (i mitt tilfelle ble det det :P).

Ja ja. Kanskje det er blitt vanlig i den generasjonen på 20 år, ikke vet jeg. Jeg er fylt 40, og liker min generasjons "regel" om at det ikke er lurt med første date hjemme.

Anonymous poster hash: b8d43...53e

AnonymBruker
Skrevet

Fint det gikk bra, men det går jo ann å ta forhåndsregler! Han kan jo være psycho. Når du er i leiligheten hans har han jo all makt og mulighet til å skade deg hvis han ønsker det. Det gjelder jo selvsagt på 3. date og, men når man aldri har møtt vedkommende så forstår jeg ikke at man tør ta sjansen.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.....

Kanskje litt vågalt å møte han hjemme hos han, men det var ikke det som var spørsmålet.

Håper noen har tips til hvordan jeg kan formulere meg mtp hva han er ute etter....:)

Anonymous poster hash: b745d...51f
AnonymBruker
Skrevet

Altså "film" hos han er jo veldig sexdate.
Møt hverandre på cafe i stedet, og hold deg til cafetreff eller ihvertfall IKKE hjemme-hos treff de 4-5 første gangene. Da finner du fort ut om han ikke gidder å se deg mer fordi dere ikke drar hjem til noen å har sex, eller om han syns det er fint å bli kjent med deg og vil treffe deg mer :)

Anonymous poster hash: 8e81d...a29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...