AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 I går da jeg var på byen, så så jeg en jente som hadde på seg en "singlet-kjole",lignende slike singletter ballettdansere har. Den var marineblå, og tynn i stoffet som en vanlig singlett. Den gikk ut med hoftene, så den var ikke helt inntilsittende over rumpen. Men, hun hadde ingen bh under! Veldig tydelig. Og jeg så at hun trakk kjolen godt nedover innimellom slik at utringningen skulle bli større. Er det vanlig å gå slik på byn? Anonymous poster hash: 6c23c...de1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 I går da jeg var på byen, så så jeg en jente som hadde på seg en "singlet-kjole",lignende slike singletter ballettdansere har. Den var marineblå, og tynn i stoffet som en vanlig singlett. Den gikk ut med hoftene, så den var ikke helt inntilsittende over rumpen. Men, hun hadde ingen bh under! Veldig tydelig. Og jeg så at hun trakk kjolen godt nedover innimellom slik at utringningen skulle bli større. Er det vanlig å gå slik på byn? Anonymous poster hash: 6c23c...de1 Jeg går aldri med BH, så jeg syns ikke det er noe rart at all.Anonymous poster hash: b497f...e5b 3
Maleficenta Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg går aldri med BH, så jeg syns ikke det er noe rart at all.Anonymous poster hash: b497f...e5b Du syns ikke det er rart når toppen er gjennomsiktig og man tydelig ser alt under?? 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Jeg syns det greit at jenter går med hva de vil. Syns det kanskje funker best å droppe BH hvis en har litt mindre pupper, men det får man velge selv. Syns ikke at brystvorter skal være noe å skjule, naturlig del av kroppen. Anonymous poster hash: 0ee1d...014 5
Puny Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 (endret) skjønnte ikke helt det du forklarte, en sånn her type sak?http://www.popsugar.com/fitness/photo-gallery/20841326/image/20841333/Ballet-Body-Emmy-Rossumer vel ikke så uvanlig å gå uten bh? Men det spørs hvor store pupper man har da.... Kan jo bli vulgært... Edit: ny link Endret 24. mai 2015 av Zereta
Maleficenta Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Jeg syns det greit at jenter går med hva de vil. Syns det kanskje funker best å droppe BH hvis en har litt mindre pupper, men det får man velge selv. Syns ikke at brystvorter skal være noe å skjule, naturlig del av kroppen.Anonymous poster hash: 0ee1d...014 Nehei. Da kan man like godt gå toppløs da om det ikke gjør noe at puppene vises under? 2
Sweet77 Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Jeg syns det greit at jenter går med hva de vil. Syns det kanskje funker best å droppe BH hvis en har litt mindre pupper, men det får man velge selv. Syns ikke at brystvorter skal være noe å skjule, naturlig del av kroppen. Anonymous poster hash: 0ee1d...014 Og jeg syns ikke at peniser er noe å skjule, det er en naturlig del av kroppen. ...selvfølgelig skal alle få gå i det de vil. Men nå finnes det nå en gang sosiale koder som gjør at vi signaliserer det ene eller det andre med det vi kler oss i. Helt greit å utfordre dem - men da får man jo også tåle at folk tenker både dette og hint når vi gjør det. 8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Nehei. Da kan man like godt gå toppløs da om det ikke gjør noe at puppene vises under? Syns ikke du kan sidestille toppløs med å gå med en topp uten BH. Jeg ville nok ikke gått med en skikkelig gjennomsiktig topp uten BH, men å gå med en topp hvor en ser brystvortene under syns jeg er helt greit. Er så lei av alle reglene det er for jenter. Jeg klær meg ikke utfordrende selv, men jeg syns alle skal få gå med det de vil. Dømmer ikke en jente som går med dyp utringing og kanskje kombinerer det med et kort skjørt. Anonymous poster hash: 0ee1d...014 4
Puny Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 Syns ikke du kan sidestille toppløs med å gå med en topp uten BH. Jeg ville nok ikke gått med en skikkelig gjennomsiktig topp uten BH, men å gå med en topp hvor en ser brystvortene under syns jeg er helt greit. Er så lei av alle reglene det er for jenter. Jeg klær meg ikke utfordrende selv, men jeg syns alle skal få gå med det de vil. Dømmer ikke en jente som går med dyp utringing og kanskje kombinerer det med et kort skjørt. Anonymous poster hash: 0ee1d...014 helt enig, at man aner konturene av en brystvorte under klærne er noe helt annet enn en gjennomsiktig topp der man ser brystvorten. Bare se på treningsentre der ser man mange brystvortekonturer gjennom HB og t-skjorter uten at det virker veldig sexy eller provoserende.... 3
Maleficenta Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Syns ikke du kan sidestille toppløs med å gå med en topp uten BH. Jeg ville nok ikke gått med en skikkelig gjennomsiktig topp uten BH, men å gå med en topp hvor en ser brystvortene under syns jeg er helt greit. Er så lei av alle reglene det er for jenter. Jeg klær meg ikke utfordrende selv, men jeg syns alle skal få gå med det de vil. Dømmer ikke en jente som går med dyp utringing og kanskje kombinerer det med et kort skjørt.Anonymous poster hash: 0ee1d...014 Er det ikke gjennomsiktig det er snakk om da? 2
Sannerlig Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 Og jeg syns ikke at peniser er noe å skjule, det er en naturlig del av kroppen. ...selvfølgelig skal alle få gå i det de vil. Men nå finnes det nå en gang sosiale koder som gjør at vi signaliserer det ene eller det andre med det vi kler oss i. Helt greit å utfordre dem - men da får man jo også tåle at folk tenker både dette og hint når vi gjør det. Og en og annen lov her som kan spille inn og ødelegge dagen for alle de mindre bluferdige ?
Puny Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Er det ikke gjennomsiktig det er snakk om da? jeg tolket det som et tynnt stoff, der man ser konturene av brystvorter, hvis det er direkte gjennomsiktig det er snakk om så er jeg enig at det er litt drøyt... 2
Gjest Bossa Nova Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 "Den var marineblå, og tynn i stoffet som en vanlig singlett". Hvor er dette gjennomsiktig?
Jade Skrevet 24. mai 2015 #14 Skrevet 24. mai 2015 Jeg går ut i fra at problemet her er at puppene var så store at de hang og slang og spratt rundt omkring når hun gikk/danset. Altså pupper som trenger støtte. Vanlig singlet-stoff er ikke gjennomsiktig mot kroppen. Med mindre TS mener sånn netting-stoff som de bruker i singlettene i poker-filmer.
Maleficenta Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 "Den var marineblå, og tynn i stoffet som en vanlig singlett". Hvor er dette gjennomsiktig? Leste feil jeg da. Så for meg slike topper som var flortynne. De er ofte gjennomsiktige
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #16 Skrevet 24. mai 2015 Du syns ikke det er rart når toppen er gjennomsiktig og man tydelig ser alt under?? Jeg forstod det ikke som at den var helt gjennomsiktig, men tynn i stoffet? Jeg har små pupper og kommer unna med å gå uten bh, for det ser aldri vulgært ut. Men jeg hadde ikke tatt på meg en heeelt gjennomsiktig topp eller kjole liksom.Anonymous poster hash: b497f...e5b 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #17 Skrevet 24. mai 2015 I går da jeg var på byen, så så jeg en jente som hadde på seg en "singlet-kjole",lignende slike singletter ballettdansere har. Den var marineblå, og tynn i stoffet som en vanlig singlett. Den gikk ut med hoftene, så den var ikke helt inntilsittende over rumpen. Men, hun hadde ingen bh under! Veldig tydelig. Og jeg så at hun trakk kjolen godt nedover innimellom slik at utringningen skulle bli større. Er det vanlig å gå slik på byn? Anonymous poster hash: 6c23c...de1 For jenter som vil utstråle at de kun er ute etter sex, er det på sin plass å gå såpass vulgært kledd ja. For de som er ute etter noe seriøst derimot....not Anonymous poster hash: fb226...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #18 Skrevet 24. mai 2015 Du syns ikke det er rart når toppen er gjennomsiktig og man tydelig ser alt under?? Hvor står det egentlig at den er gjennomsiktig? Herlighet. Man må da få lov til å gå med en kjole uten BH under uten å bli slengt dritt om. Herre min hatt. Anonymous poster hash: aeee4...d41 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #19 Skrevet 24. mai 2015 Hvor står det egentlig at den er gjennomsiktig? Herlighet. Man må da få lov til å gå med en kjole uten BH under uten å bli slengt dritt om. Herre min hatt. Anonymous poster hash: aeee4...d41 Enig! Ofte syns jeg det er jenter som er sjalu som kommenterer på andre som hår uten BHAnonymous poster hash: b497f...e5b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #20 Skrevet 24. mai 2015 Jeg lurer på hvor lenge det er til damer begynner å gå toppløse ute. Anonymous poster hash: eba13...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå