Gå til innhold

gu

Fremhevede innlegg

Gjest oppbrukt...
Skrevet

Jeg skal til gu etter en voldtekt i helgen, i morgen... Legen min er bortreist, så jeg fikk en mannlig lege jeg ikke kjenner :(

Jeg gruer meg noe voldsomt!!! Har aldri hatt noe i mot gu, men vet ikke om jeg greier å stole på en mann igjen. I allefall ikke når han har full kontroll over mitt underliv... :-?

Men jeg føler jeg må gjennom dette så kjapt som mulig, for å bli kvitt tankene liksom...

Måtte bare få lufte meg :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ville bare si at jeg vet hvordan du har det.. har vært gjennom det selv.

er fælt å få gjort den undersøkelsen etter noe slikt.

ta med deg moren din, eller en god venninne, å insister at denne SKAL være med under undersøkelsen.

håper du får skikkelig oppfølging etter dette. å ikke vær redd for å ta imot hjelp fra psykolog eller lignende.

det hjelper utrolig mye.

er nå 3 år siden jeg gikk gjennom dette, og det henger fortsatt godt i. jeg var ikke nok frempå å spurte om hjelp... dette angrer jeg på nå.

Sender med en stooooor :klem: til deg..

håper at det går bra med deg..

Varm hilsen fra meg :vinke:

Gjest Anonymous
Skrevet
ta med deg moren din, eller en god venninne, å insister at denne SKAL være med under undersøkelsen.

Har ingen familie eller venner i nærheten. Dessuten må det holdes hemmelig. Har bare samboeren min her jeg, og han reiste på jobb i dag (blir borte i en uke) :cry:

Tror jeg stryker med snart jeg...

Skrevet

Du kan jo kreve at en kvinnelig "assistent" blir med under undersøkelsen.

Vet at dette er vanlig mange steder fra før, men om dette ikke skjer "automatisk", så har du rett til å kreve det...

Lykke til

Gjest Anonymous
Skrevet

spør om ikke en av dem som jobber der kan være med inn?

synes det er rart om de sier nei når man tenker på hva du har vært gjennom. har gjort dette jeg, men hell.. ring på forhånd å hør med legen om dette går fint.. han vil nok forstå deg.

Skrevet

Har du fortalt det til samboeren din ,slik at du har NOEN rundt deg som vet hva du gjennomgår?

Sender deg en varm :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet
Har du fortalt det til samboeren din ,slik at du har NOEN rundt deg som vet hva du gjennomgår?

Sender deg en varm :klem:

Nei har ikke det... :( Vet ikke om jeg tør. Eller vil det. Kanskje bedre om bare jeg vet det, så blir det lettere å glemme?

Skrevet

Du trenger ikke fortelle det til ham, men jeg synes du skal ta kontakt med noen kyndige. Slike opplevelser kan påvirke og følge en i lang fremtid.Uansett, gjør det DU føler er best akkuratt nå (og når du ved en senere anledning føler at du har mer krefter til å deale med det, kan du ta det da!) Husk at det er MANGE som har opplevd det samme som deg!Det kan hjelpe å prate med dem..

Ok, ble litt rotete dette, men håper du klarer deg fint..

Skrevet

Håper det går bra! Kanskje legen er en riktig bra mann som du føler du kan stole på når du kommer dit? Du kan alltid insistere på at en kvinnelig ansatt skal være tilstede. Det er klart de vil skjønne det når de hører grunnen til at du kommer.

Kanskje du skulle ringe en sånn krisetelefon for voldsutsatte kvinner mens samboeren din er borte, og få hjelp til å rydde litt i tanker og følelser og raseri sammen med en anonym person som er erfaren med å hjelpe? Tror kanskje det er lurt å vente med å fortelle samboer det til du er sikker på at det er riktig. Jeg ønsker deg alt det beste; styrke og mot til å heve hodet og gå videre uten å la onde menn ta rotta på deg!

Gjest Anonymous
Skrevet

ville bare si at vest du vil få ut litt frustrasjon å sinne, så stille æ opp for deg...

bare å skrive d du vil. kjæft å smell... eller om du bare vil snakke me noen. send PM eller mail.

*sender en klem med til deg :klem: *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...