Gå til innhold

Tindermatcher som ikke skriver

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt ny på Tinder. Fikk et par matcher igår, men ingen av dem har skrevet til meg. Ikke jeg til dem heller (foreløpig). Er det vanlig at det tar flere dager før noen skriver til hverandre? Like greit å slette dem hvis ikke de var så interessert. Jeg kan vel selvsagt skrive først jeg, men bare lurte litt på hva som var vanlig, å skrive med alle matchene sine eller velger man ut bare noen. (Vi er i slutten av 30-årene, hvis alder har noe å si). Takk for svar.

Anonymous poster hash: 52b4a...1e5

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kommer vel an på antall matcher, samt at noen bruker Tinder som tidsfordriv og vil bare se hvor mange matcher de får. Skriv til dem du.

Skrevet

Mange som har hatt tinder lenge er lei av å ta intiativ til første hei. Så av og til er det like greit å si hei først :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vanligvis pleid å sende et hei dersom jeg ikke har fått noen mld.

Men har et par matcher jeg ikke skrev til (da de tydeligvis var kjempelangt unna), og som enda ligger der, uten at noen av oss har sagt noe :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt ny på Tinder. Fikk et par matcher igår, men ingen av dem har skrevet til meg. Ikke jeg til dem heller (foreløpig). Er det vanlig at det tar flere dager før noen skriver til hverandre?

Selv tar jeg alle til venstre for å spare tid, så sjekker jeg heller ut profilene når jeg får match. De fleste er da uinteressante, og jeg skriver ikke til dem.

Anonymous poster hash: fdd55...1d7

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Nå vet jeg ikke om du er mann eller dame, men jeg vet at mange av guttevennene mine som bruker tinder pleier å sveipe til venstre på alle. Ser ikke på profilen dems før de får match og "rydder" opp i matchene sine etter et par dager og sorterer ut hvem de liker og ikke liker.

Men jeg har også matcha med folk og aldri snakka til dem. Ikke noe spesiell grunn til det egentlig, men det blir bare sånn noen ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Selv tar jeg alle til venstre for å spare tid, så sjekker jeg heller ut profilene når jeg får match. De fleste er da uinteressante, og jeg skriver ikke til dem.

Anonymous poster hash: fdd55...1d7

Nå vet jeg ikke om du er mann eller dame, men jeg vet at mange av guttevennene mine som bruker tinder pleier å sveipe til venstre på alle. Ser ikke på profilen dems før de får match og "rydder" opp i matchene sine etter et par dager og sorterer ut hvem de liker og ikke liker.

Den som sveiper til venstre får ingen match.

Anonymous poster hash: 4a529...315

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker nok best at mannen starter en samtale raskt, for da virker han jo mer interessert. Men det var en match som hadde ligget noen dager som jeg skrev til, og det gikk bra.

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre som ofte får opp "Det finnes ingen flere personer i nærheten din". Jeg har relativt stor søkeradius da, men har sveipet over ganske mange tidligere. Kanskje jeg har gått over nesten alle. Uff, det er så få av mennene i min aldersgruppe som er fine, i 40-årene...

Skrevet (endret)

Jeg tok selv initiativet ved å starte samtalen i starten, men svært få svarer, noen sletter matchen og andre bare ignorer alt. Så det er utrolig demotiverende.

Har ikke opplevd at noen jenter har startet en samtale til nå. Venter i spenning.

Endret av Electron
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok selv initiativet ved å starte samtalen i starten, men svært få svarer, noen sletter matchen og andre bare ignorer alt. Så det er utrolig demotiverende.

Har ikke opplevd at noen jente har startet en samtale til nå. Venter i spenning.

Så rart. Jeg svarer alltid om en match starter samtale, hvis jeg ikke har sveipet han til høyre ved en feiltakelse. Som sagt har jeg, som kvinne, startet en samtale. Noen ganger må vel vi gjøre det også. :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre som ofte får opp "Det finnes ingen flere personer i nærheten din". Jeg har relativt stor søkeradius da, men har sveipet over ganske mange tidligere. Kanskje jeg har gått over nesten alle. Uff, det er så få av mennene i min aldersgruppe som er fine, i 40-årene...

Åååja da! Du er ikke alene! 😁

Anonymous poster hash: 5f58d...615

• Liker 1
Skrevet

Første gang jeg fikk tinder matchet jeg med en kjekk fyr. Egentlig så var han den eneste jeg kunne tenkt meg å kanskje møte. Skreiv til han, men han svarte ikke. Typisk, det enste jeg skreiv til og interesserte meg svarte ikke, men nesten alle de andre matchene mine har skrevet til meg.

Deaktiverte profilen, men har nå begynt å bruke tinder igjen. Siden matchene ble slettet når jeg deaktiverte har jeg fått match på nytt med denne fyren. Jeg kommer ikke til å skrive igjen hvert fall, får bare se om han gjør det :-P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt skyldig i dette. Har skrevet til en del som ikke svarer, og jeg svarer ikke alltid selv heller. Noen ganger snakker plutselig 4 stykker til meg, og da orker jeg ikke helt.

Anonymous poster hash: ccd5c...d05
AnonymBruker
Skrevet

Åååja da! Du er ikke alene!

Anonymous poster hash: 5f58d...615

Men er det noen vits å prøve lenger da, eller betyr det at man har sett gjennom nesten alle mennene (i aldersgruppen) da? Jeg får av og til noen få nye bilder inn nå, men jeg vil ha flere! Har slettet mine tidligere matcher (ikke mange) som ikke passet meg helt, og nå har jeg ingen!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter på at han kjekke jeg har hatt øyekontakt med i byen, på gata, bussen tidligere, skal dukke opp på Tinder. Det er jo den eneste måten å nå han på. Flere som tenker som meg? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver stort sett aldri til noen, er for redd for avvisning. De færreste skriver til meg, kanskje type 10% av matchene, om det.

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Den som sveiper til venstre får ingen match.

Mente høyre :flau:

AnonymBruker
Skrevet

Mange som bruker tinder som tidsfordriv og egentlig ikke er interessert i å skrive. Jeg pleier å ha matcher der i noen uker og sletter de om vi ikke skriver noe, men enkelte som jeg får skikkelig sansen for kan jeg fint skrive til først selv - ingenting galt i det om man er interessert.

Anonymous poster hash: 6cf90...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...