Gå til innhold

treningssentre - sjekkested

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har følelsen av at treningssentre er et stort sjekkested egentlig, ser jo bare på det ene innlegget her osm faktisk dreier seg om dette, er det virkelig slik? jeg vil helst ikke bli utatt for dette når jeg prøver å trene--

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Du blir vel ikke utsatt for sjekking MOT DIN VILJE?

Men jo, jeg er også enig i at det er visse tendenser. Jeg husker at en kamerat spurte meg "om det var noen fine damer på SATS". SATS er nok verst, i så måte. Ellers er det et godt tips å trene utenom peak time; mellom 18 og 21, hvis du vil unngå å bli beglodd.

Skrevet

Hvorfor er akkurat SATS verst? Treningssenter er treningssenter mener nå jeg. SYnes bare det var en litt merkelig kommentar.

Gjest Ethereal
Skrevet

Pussig? Vel, her i byen er SATS veldig stort, og det går rykter om at "de fine jentene går på SATS". Det er nesten som det er blitt statussymbol å ha medlemskap der, uten nødvendigvis å trene så mye.

Men når det nesten ikke finnes reelle alternativer (og med det mente jeg treningsalternativer, ikke sjekkesteder), er nok det bare en naturlig utvikling. Den som vil sjekke(s opp), sjekker overalt, rett og slett.

Gjest TomKrus
Skrevet

Det er ikke så vanskelig å spotte de som har funnet hverandre på treningsstudioet iallfall, der de går parvis med bleka hår og matchende solariumbrun hud.

Nei, sjekking driver jeg på med andre steder, men treffer man på en fra studioet ett annet sted, har man om ikke annet en åpning.

Gjest Anonymous
Skrevet

trening og sjekking, huff!! har selv opplevd å stå pesende på step-maskina, mens en guffen fyr står ved siden av og prøver å konversere ved å lire av seg kommentarer av typen "eh, går du her ofte eller ?". Sånn er ganske irriterende, men da må man jo bare gjøre det klart at man er på trening for å trene og ikke noe annet.

(Selv om dette er lettere sagt enn gjort for noen av oss, da. Svaret mitt ble i alle fall som følger:"eh, nei i grunnen ikke...". Der var jeg klar gitt!!)

Skrevet

Trening og sjekking? i mine øyne passer det overhodet ikke sammen, og så vidt jeg kan se, så skjer det ikke mye på det treningssenteret jeg går på. sett bort ifra at to av trenerne der har nettopp blitt kjærester :tunge1:

Skrevet

Dette var triste nyheter.

Jeg er nemlig ikke på mitt lekreste mens jeg trener - kanskje jeg må ta en sats-babe-vri .. :sjarmor:

Skrevet

Har opplevd at noen gutter vil "hjelpe" meg med styrketrening :roll: Men synes nesten bare det er litt artig. Gutter forstår faktisk hvis man ikke er interessert ;)

Skrevet
Har opplevd at noen gutter vil "hjelpe" meg med styrketrening :roll: Men synes nesten bare det er litt artig. Gutter forstår faktisk hvis man ikke er interessert ;)

Hehehe, sist jeg trente (nytt treningssenter, så jeg følte meg - og så sikkert slik ut også :sjarmor: - litt lost), opplevde jeg følgende:

jeg sitter og prøver å regulere en benk, men den sitter hardt fast, så jeg sleit litt.

Jeg kaster et blikk rett over rommet, der jeg ser en fyr sitter og glor og rister på hodet!

:ler:

Hallo, noe som teit - enten får han være tøff og komme bort og hjelpe til, ellers får han holde kjeft.

Skrevet

Hehe, folk er så rare. Tror jeg ser litt liten og hjelpesløs ut, så folk (spesielt gutter) tror ofte jeg trenger hjelp..selv om jeg klarer meg fint selv.

Antagelig prøvde han å flørte med deg :)

Skrevet
Antagelig prøvde han å flørte med deg :)

Enten det, eller så syntes han jeg var stokk dum.

Dersom det var det første, var han en latterlig stakkars mann!

Skrevet

da han som er treneren min skulle sette opp program for meg, og vise meg rundt der, viste det meg at det er slik mange her sier..

et sjekkested..

for han var det nemlig helt naturlig? og greit,

og ta rundt meg og som mange andre her sier "hjelpe" meg... :roll:

vet ikke helt jeg, ble ikke imponert, kan jeg si..

litt FOR amerikansk fjortis film, for min del.. :hoho:

Gjest SATS-medlem
Skrevet

Jeg har trent på tre ulike SATS-senter, og på et og samme av disse har jeg opplevd kommentarer som "Har du kjæreste?" fra en som må ha vært ti år eldre enn meg, "Can I see you sometime?" fra en afrikansk fotballspiller på det lokale fotballaget og "Har du e-mailadresse?" fra en stakkarslig, søt nerd. Ikke noe av dette synes jeg er særlig apellerende...

Skrevet
Hehe, folk er så rare. Tror jeg ser litt liten og hjelpesløs ut, så folk (spesielt gutter) tror ofte jeg trenger hjelp..selv om jeg klarer meg fint selv.

Hehe...omvendt der jeg trener. Jeg hjelper guttene. :kul: Dvs. jeg viser de hvordan de skal trene riktig, de spør som regelt først da... Men det hender de må hjelpe meg om apparatene har satt seg fast. Men ingen sjekking, kjenner stort sett alle som trener på senteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...