AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Skåner man huden mye mer? Eller har det ikke så mye å si? De andre solrørene er jo påAnonymous poster hash: 92c1d...b68
Sannerlig Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Klart man skåner huden mer, men er ikke hele poenget med solarium at man skal få en god brunfarge? Uten ansikssolen har det for min del liten virkning på ansiktet. Finnes oljer og kremer man kan ta, tilpasset solariumsbrukere, men ansikssolen bør benyttes etter hvor lite eller stort motagelig du er for denne, og farge deretter.
globalagogo Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Absolutt mye mer skånsomt. Men du har rett i at strålene fra resten av rørene treffer huden i ansiktet også
globalagogo Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 PS: husk øynene dine. De trenger all den beskyttelse de kan få. Med ansiktssol blir lyset svært sterkt for dine tynne øyelokk, så håper du har solbriller:D
Gjest Enhjørning Skrevet 25. mai 2015 #5 Skrevet 25. mai 2015 Vil vel tro det skåner mer men at endel stråler treffer uansett. Selv så tar jeg på meg de brillene og legger klær over hodet Bruker heller litt selvbruning i ansiktet istedenfor å få sol i solarium direkte på ansiktshuden.
Jade Skrevet 25. mai 2015 #6 Skrevet 25. mai 2015 Skadelig er det uansett. Både i solarium og i solen ute. Jo mer sol, jo mer skadelig. Jo mindre sol, jo mindre skadelig. Så ja, det er mindre skadelig å skru av ansiktssolen. Og det er mindre skadelig om du soler deg kortere tid enn du hadde tenkt, om du smører deg, eller soler deg med klærne på, etc, etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå