Gå til innhold

Hvor ofte er dere single ute på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei singel jente på 28 år. De fleste venninnene mine er i et forhold, og ikke særlig interessert i å være med ut på byen. Til min fortvilelse.

Dere som er i samme alder (for ikke å nevne eldre), har dere mange å sosialisere dere med og hvor ofte er dere på byen?

Jeg har egentlig alltid vært en person som trives med hjemmekvelder, men de siste to årene har jeg blitt rastløs bare tanken. Jeg vil ut å treffe folk èn gang i uka, og stifte nye bekjentskaper. Når det er sagt, dette er ikke for å skaffe meg ett ligg. Har meget sjelden ONS.

Anonymous poster hash: d3e5f...dc4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar ute ja, siden jeg har ikke noe gode venner som liker å dra ut på byen og jeg liker det følelsen.

Når det er mye folk og det hender at jeg treffer noe søte jenter.

Skjønner ikke hvorfor folk liker være hjemme på lørdagskvelder når det er artig å treffe ukjente mennesker. Jeg har stor forståelse at det finnes folk som har jobbet på lørdag og ikke ønsker å dra ut fordi de er slitne osv osv.

Hvis jeg jobber formiddagskift på fredag, da hender at jeg tar meg denne kvelden ute.

Anonymous poster hash: 779eb...c3f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25. Drar på byen kanskje 5 ganger tilsammen i løpet av et år. Jeg engasjerer meg frivillig, studerer og har deltidsjobb, så jeg føler den sosiale kvoten min blir fylt opp likevel. Dessuten er jeg introvert.

Anonymous poster hash: ac7fe...2b0
Skrevet

Som en beskjeden, sjenert og sky introvert, med sosial angst, så er ikke akkurat byen det som frister meg. Er veldig sjeldent ute, og når jeg er ute så treffer jeg aldri noen, og har det som regel aldri morsomt. Jeg blir som regel usynlig, ikke bare for ukjente, men også for venner, så derfor holder jeg meg stort sett hjemme. Er ute kanskje en håndfull ganger i året.

Skrevet

jeg er 27, singel, føler jeg har vokst litt fra det å dra ut på byen hele tiden. Sist jeg var ute var vell i jula med søstra mi på 22. Er på skolen vær dag, og har i tilegg en sønn så får vært mer enn nok sosial. Nå er det snart eksamener og all overskudd-fritid brukes til lesing og pugging, eller rydding her hjemme :P

Blir vell å gå ut litt i sommer tenker jeg.

Når det gjelder venner så er mange av dem i par/samboerskap. Hadde en gjeng jeg var mye ute med før, men de har jeg tatt litt avstand til, de begynte å bli drøyt umodne og drøye. God del ting der jeg ikke ville føle var ok å være med på, med tanke på spesielt det å være et forbilde i ettertid for min sønn.

Nå er de vennene jeg har mere rolige så blir mer å dra på middag med de, etc litt mer voksne måter å være sammen på :)

Men for all del, er jeg først ute så tar jeg den helt ut, men har ikke det behovet lenger for å fly på byen 24/7 :P

Skrevet

Jeg er veldig sjeldent ute, kanskje en gang annenhver måned (ikke det en gang).

Forøvrig 22 år og singel. Egentlig aldri vært så glad i å være ute på byen.

Nå skal det sies at jeg ofte har jobba mye i helgene da, men likevel.

Skrevet

På alder med deg og sjeldent ute..3-5 ganger i året..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en del ute, jente 26. Noen uker 2-3 ganger i uka (ikke sånn rai-rai til 3 på natta). Har mange single venner og en søster jeg er mye sammen med ute. Men jeg er stort sett ute for å drikke øl, og pleier å dra hjem i 12-1 tiden, så det er ikke som det var for 8 år siden.

Anonymous poster hash: e6d27...5d7
Skrevet

Aldri/sjeldent. Er 24 år

Trives mye bedre med hjemmekvelder. Har ikke noen å gå på byen med heller.

AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent jeg er ute. Drikker lite fordi jeg liker det rett å slett ikke spesielt og synes folk er duster når de er fulle når jeg ikke er full selv så da gidder jeg ikke dra ut. Har veldig rolige venner og de fleste har samboer så helger kan av og til bli litt stille kontra ukedagene faktisk. Men jeg trives med det siden jeg er en rimelig rolig person selv. Jeg er nok veldig familieorientert.

Anonymous poster hash: 45db7...ebb

AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent jeg er ute. Drikker lite fordi jeg liker det rett å slett ikke spesielt og synes folk er duster når de er fulle når jeg ikke er full selv så da gidder jeg ikke dra ut. Har veldig rolige venner og de fleste har samboer så helger kan av og til bli litt stille kontra ukedagene faktisk. Men jeg trives med det siden jeg er en rimelig rolig person selv. Jeg er nok veldig familieorientert. Anonymous poster hash: 45db7...ebb

er 30 forresten.

Anonymous poster hash: 45db7...ebb

Skrevet

En gang i måneden, kanskje? Gidder ikke gå ut alene, og får sjelden med meg noen. 32 år gammel.

AnonymBruker
Skrevet

32 år og er ute på byn ca 3 ganger i mnd i snitt. Noen perioder er det sjeldnere og andre peridoer (f.eks vår/sommer) er det oftere.

Anonymous poster hash: b93fa...afe
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Trives best på fest, byen er fantastisk, vanvittig kjedelig.

Skrevet

Usikker på hvorvidt "på byen" gjelder byturer i form av fest og moro eller også gjelder kafé- og kinobesøk o.l.? Jeg er selv en sosial sjel og ønsker å treffe vennene mine ofte. De fleste er i forhold og har også barn, så det begrenser noe i forhold til tidligere år. Selv har jeg hovedomsorgen for et barn, men verdsetter frihelger og utnytter tiden med barnefri til det fulle. Er vel ute på byen og fester med venner 3-4 ganger i måneden. Dersom andre sosiale treff teller med kan vi nok ihvertfall doble antallet. Jeg er 39 år.

Gjest Godjente
Skrevet

Så og si aldri, av og til på hjemmefester, men drikker sjeldent

Skrevet

Circa en gang i uka, noen ganger mer.

Skrevet

Er ute nesten hver helg, hvis jeg ikke har tidligvakt på jobb dagen etter. Syns det er kjempegøy å dra ut med venner, for å danse og drikke :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 27, singel, føler jeg har vokst litt fra det å dra ut på byen hele tiden. Sist jeg var ute var vell i jula med søstra mi på 22. Er på skolen vær dag, og har i tilegg en sønn så får vært mer enn nok sosial. Nå er det snart eksamener og all overskudd-fritid brukes til lesing og pugging, eller rydding her hjemme :P

Blir vell å gå ut litt i sommer tenker jeg.

Når det gjelder venner så er mange av dem i par/samboerskap. Hadde en gjeng jeg var mye ute med før, men de har jeg tatt litt avstand til, de begynte å bli drøyt umodne og drøye. God del ting der jeg ikke ville føle var ok å være med på, med tanke på spesielt det å være et forbilde i ettertid for min sønn.

Nå er de vennene jeg har mere rolige så blir mer å dra på middag med de, etc litt mer voksne måter å være sammen på :)

Men for all del, er jeg først ute så tar jeg den helt ut, men har ikke det behovet lenger for å fly på byen 24/7 :P

Shit, dette var litt skremmende å lese på en måte.. Jeg har det HELT LIKT. Jeg trodde noen sekunder at dette var noe jeg hadde skrevet, men glemt.. Måtte bare fortelle det, for var så mye detaljer her som var helt likt meg..

Anonymous poster hash: ad0a1...93c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...