Gå til innhold

En liten gave til sambo bryllupsdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal lage en liten gave til sambo som han skal få åpne før hans forlover og han drar til kirken (vi sover ikke sammen natt til bryllupet).

Gaven skal inneholde en liten bok om kjærlighet, huskeliste (husk ringene, nyt dagen, spis god frokost m.m.), sorte sokker, ny boxershorts, kjærlighet på pinne, 2 sigarer, et kort brev fra meg.

Har så lyst å finne noen sokker som har røde hjerter på, det samme med boxershortsen. Noen som har sett noe sånt noe sted?

Eller kanskje annet motiv som passer på en slik dag?

Hilsen Lullu

Videoannonse
Annonse
Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Forloveden min har sokker med røde hjerter på. Det står også *Elsker deg* på de.

De kjøpte jeg på en butikk som heter *vin bua*

Vet ikke om det er bare i Spjelkavika(møre og Romsdal) de har det eller.

Skrevet

hei! Du kan jo faktisk lage hjertene selv.. med sånn stryk-på-bilder-greie. Jeg kjøpte svart boxershorts til min forlovede.. og strøk på masse bilder av meg og sånn, og så skrev jeg nygift bak.. d ble kjempestilig!

Skrevet

:klø: Hæ - strykepåbilder sak - hva er det?

:ler: Hørtes veldig morsomt ut - fortell......

Skrevet

Har du sett etter på H&M? Kanskje de har der?

Skrevet

H&M har ikke desverre.

Hvor kan jeg få kjøpt slike stryke-på-lapper? Kjøpte du en og en bokstav og satte sammen til nygift?

Vet faktisk at jeg kan bestille boxer fra "mine bilder" (på nett) m/ bilde av meg på. Kan jo bare kjøpe bokstaver å lime på bakpå :ler: Og noen hjerter her og der.

Takk for tips!

Skrevet

Stryke-på-lapper vet jeg man gjerne får på sybutikker. :) Muligens også enkelte hobbymaskiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...