Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har avtalt å møte en fra Tinder. Men bør jeg si ifra om at jeg er høyere enn han? Er det en dealbreaker for de fleste?

Anonymous poster hash: 95425...d8b
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvor mye er det snakk om? 5 eller 30 cm?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye er det snakk om? 5 eller 30 cm?

8 cm.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, 6. Dårlig i hoderegning :P

Skrevet

Har avtalt å møte en fra Tinder. Men bør jeg si ifra om at jeg er høyere enn han? Er det en dealbreaker for de fleste?

Det går nok sikkert bra hvis det ikke plager deg

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Da ville jeg ikke sagt noe
Skrevet

Dropp høye heler?

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer så ann på gutten. Jeg er 175 og har møtt gutter fra Tinder som har vært noen cm lavere. Det plager ikke meg, men det virker som det plager dem.

Anonymous poster hash: 1a5bf...416
Skrevet

Hadde ikke plaget meg, iallefall. Skriver forsåvidt ikke høyden på Tinder selv, og tar ikke hensyn til det når jeg sveiper selv (dvs., velger ikke bort jenter som er høyere enn meg selv).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva har disse 6 cm å bety for noen som helst i hele verden i praksis?

Anonymous poster hash: 2a055...44d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jenter mumler ofte noe om å "føle seg trygge", hva nå det skal bety.

Anonymous poster hash: f4d93...b19
  • Liker 2
Skrevet

Jenter mumler ofte noe om å "føle seg trygge", hva nå det skal bety.

Anonymous poster hash: f4d93...b19

Liten mann vil kanskje føle seg enda mindre ved siden av stor dame?

Skrevet

Når spilte høyde noen rolle i forhold? Jeg har en gammeltante som er 1.90 og gammelonkel som er 1.60. Det ser ikke ut at høyden plaget dem noe særlig..

AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller sjekket mer opp i hvilken sko str han bruker iforhold til deg....er du høyere enn han med mange cm så er jo også sansynligheten stor for at du må bruke en større sko str....

Anonymous poster hash: 834ab...530

Skrevet

2 av 3 jeg har møtt på tinder har vært lavere enn meg (og jeg er vel ikke sånn superhøy, 175 cm). Det har ikke vært noe problem selvom ingen av oss har visst høyden til den andre fra før.

Eksen min var også lavere enn meg, og vi var sammen i 5 år, uten at det plaget noen av oss.

• Liker 1
Skrevet

Hadde heller sjekket mer opp i hvilken sko str han bruker iforhold til deg....er du høyere enn han med mange cm så er jo også sansynligheten stor for at du må bruke en større sko str....

Anonymous poster hash: 834ab...530

Hva er problemet med det? Jeg har større føtter enn huseier, og vi deler gang, så alle skoene våre står sammen :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke å være med noen som er lavere enn meg, men det burde i utgangspunktet ikke være et problem.

AnonymBruker
Skrevet

Når spilte høyde noen rolle i forhold?

De fleste kvinner vil ha en "beskytter", altså en som er høyere. Og de fleste menn vil ha noen å "passe på", altså noen som er lavere.

Gjest Servicetekniker
Skrevet

Nei vet du hva... En kvinne bør være like høy eller lavere enn en mann

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg. Jeg har datet en fyr som er kortere enn meg i et halvt år uten at noen av oss bryr oss om det.

Anonymous poster hash: bc49d...142
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...