Fakse Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 Nå begynner jeg å bli rimelig lei av "Rett i koppen". Jobber for tida lange dager, og merker at jeg må ha litt påfyll av mat i tre-firetida for at jeg ikke skal bli helt tom. Men jeg har bare kokende vann tilgjengelig, ingen mikrobølgeovn eller annen luksus Har noen forslag til fristende mellommåltider som tilfredstiller både mage og gane? Det er begernset hvor mye mer instant tomatsuppe og pasta jeg takler.
jolie Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Har du en boks eller beholder eller noe kan du jo ha wienerpølser. De skal bare trekke i oppkokt vann. Hva med nudler? Eller blir det som pasta? Jeg hadde nok gått for medbrakt matpakke eller noe frukt. Hva med å ha en pakke knekkebrød og en tube smøreost stående? Eller nugatti om du foretrekker det søte.
-Fisken- Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Hva med å ta med seg en deilig salat med masse godt i?
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 ..og skulle du ha behov for mere enn en smårett, så har Fjordland en del glimrende retter! Flittig brukt mens vi pusset opp og ikke hadde de helt store kokemulighetene.
Gjest Poirot Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Jeg har knekkebrød/skonrokker stående, og har med meg tubeost/Babybel/Buko-småost
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2004 #6 Skrevet 30. august 2004 Henger meg på de andre forslagene. du kan eventuelt lage noe kvelden før som du liker kaldt. jeg elsker kald pizza og har det gjerne med meg hvis jeg blir lenge på skolen.
Fakse Skrevet 31. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2004 Hva med å ta med seg en deilig salat med masse godt i? Det var sannelig ikke så dumt. Ellers har jeg tenkt på knekkebrød og annen brødmat, men det har jeg jo til lunch, så det frister ikke så mye. Trenger man mikrobølgeovn for å varme rettene fra Fjordland? Flere forslag mottas med takk
aline Skrevet 31. august 2004 #8 Skrevet 31. august 2004 Jeg har begynt å lage med meg deilige pitabrød som jeg gjør istand hjemme før jeg drar på jobb. fyller de med masse deilig grønt, rukolasalat, squasj (?), paprika, småtomater, kalkunpålegg i strimler, litt løk og en dæsj lett majones. pakker dem inn i folie så holder de seg freshe og gode. Men legger dem i kjøleskap på jobben da, selv om jeg ikke vet om de MÅ det. utenom det så har jeg med knaskegulerøtter, rosiner og epler som jeg kan spise imellom, så trenger jeg ikke få store måltider. varmtvannet bruker jeg til en kopp kakao eller to.
Fakse Skrevet 31. august 2004 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2004 Glimrende ide, Aline! Takk skal du ha
majan Skrevet 31. august 2004 #10 Skrevet 31. august 2004 Mr lee med oppdelt wienerpølse er det ei som spiser på jobben vår.
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2004 #11 Skrevet 31. august 2004 Havregrøt, jeg bruker å lage den med vann fra vannkokern.
Elle Melle Skrevet 1. september 2004 #12 Skrevet 1. september 2004 Hvis du kjøper en slik tykk og lav "mat-thermos" med stor åpning, kan du ha med deg all slags mat egentlig. Ellers er det jo plass til wienerpølser i vanlig thermos også. Eller nudler, eller suppe...
Gjest 1111 Skrevet 1. september 2004 #13 Skrevet 1. september 2004 Har forresten et tips til, lag pai kvelden før og ta den med deg på jobben. trenger ikke varmes opp, er like god kald.
Fakse Skrevet 1. september 2004 Forfatter #14 Skrevet 1. september 2004 Har forresten et tips til' date= lag pai kvelden før og ta den med deg på jobben. trenger ikke varmes opp, er like god kald. Genialt Har også kommet på at det er mulig å kombinere rett-i-koppen potetmos med winerpølser varmet i nykokt vann. Blir jo nesten en middag det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå