Silfen Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Når dere har tatt brasiliansk over tid, tar det da lengre tid før hårene vokser ut igjen? Det sies jo to uker sånn omtrentlig, men hos meg begynner det under en uke etter voksing. Jeg har vokset før sånn dann og vann, men har nå vært tre ganger på rad, altså ikke shaving mellom. Veldig ok og merker mindre hårvekst allerede, men GLATT er det altså ikke lenge. JEg lurer bare på om jeg kan forvente en økning i tiden det tar fra glatt til stubber eller om dette er noe som vil holde seg jevnt.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Jeg brukte ganske lang tid for å få mindre hårvekst. Det tok meg kanskje et år før håret begynte å vokse ut treigt. Jeg er en varulv da.. Anonymous poster hash: b53f2...ca5
Silfen Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2015 Ah, men det skjer ting på hurtighetsfronten og altså, det er jo bra.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Ja, det skjer noe der også. Jeg hadde også endel stubber i starten. Det eneste stedet jeg får det nå er akkurat den innerste delen på venusbegret. Ellers så har "alle" hårene mine gått vekk fra å være stubber til å bli glatte om det var det du mente men det tok en stund. Anonymous poster hash: b53f2...ca5
Silfen Skrevet 24. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2015 Ja, det skjer noe der også. Jeg hadde også endel stubber i starten. Det eneste stedet jeg får det nå er akkurat den innerste delen på venusbegret. Ellers så har "alle" hårene mine gått vekk fra å være stubber til å bli glatte om det var det du mente men det tok en stund.Anonymous poster hash: b53f2...ca5 Nei, altså hårene er relativt myke i seg selv allerede, de kommer bare ut igjen så fort fremdeles. Jeg er typen som måtte shavet hver dag om jeg skulle holdt det, det gidder jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Nei, altså hårene er relativt myke i seg selv allerede, de kommer bare ut igjen så fort fremdeles. Jeg er typen som måtte shavet hver dag om jeg skulle holdt det, det gidder jeg ikke. Det var det jeg mente men jeg burde sove litt til merker jeg. Jaja! Natta Anonymous poster hash: b53f2...ca5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #7 Skrevet 25. mai 2015 Ja det tar lang tid før hårveksten går saktere. tror det har noe med at siden det er naturlig for kroppen med hår der så skyter den ut nye hår ekstra fort for å opprettholde det den er vant til. Anonymous poster hash: 286e8...142
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #8 Skrevet 25. mai 2015 Bruker du produkter for å hindre hårvekst i tillegg? Anonymous poster hash: 249de...49b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2015 #10 Skrevet 26. mai 2015 Uhm, nei. Prøv det neste gang. Jeg har ikke helt troa på at det virker veldig bra, men de lover 10% mindre eller noe sånt. Jeg tester nå naturlig, og tenker at jeg prøver et sånt produkt neste gang for å se om det er merkbar forskjell.Anonymous poster hash: 249de...49b
Silfen Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har ikke helt troen på sånt altså. Hårvekst kommer jo innenfra.
LeneXCII Skrevet 31. mai 2015 #12 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Et tips kan være å ta laser, ikke fullstendig behandling som er veldig dyrt, men kun en gang eller to. Jeg har tatt laser to ganger "der nede" og min relativt sparsomme hårvekst har blitt utrolig mye mindre bare av det! Voksingen går nå mye enklere og jeg opplever at det tar lengre tid før det kommer tilbake. Har foreløpig ikke tatt meg råd til fullstendig laser behandling, men jeg satser på å starte om ikke for lenge. Endret 31. mai 2015 av LeneXCII
Silfen Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2015 Ja, verdt å tenke på. For holde utkikk etter en groupon deal eller noe.
LeneXCII Skrevet 31. mai 2015 #14 Skrevet 31. mai 2015 Ja, verdt å tenke på. For holde utkikk etter en groupon deal eller noe. Bare vær obs på at laser virker kun på mørke hår.
Silfen Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #15 Skrevet 31. mai 2015 Bare vær obs på at laser virker kun på mørke hår. Jepp, jeg er helt mørk med relativt lys hud, så det går finfint akkurat mtp det.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #17 Skrevet 31. mai 2015 Det er nok mer det at etterhvert som du røsker ut jevnlig så vil hårene komme inn i mer like vekstfaser. Så da kan du nok oppleve å være glattere litt lenger. I tillegg kan røff behandling av hårsekkene føre til at de dør eller blir svekket og da kan du også oppleve mindre hårvekst. Anonymous poster hash: dc43a...551
malicious Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Vokset i flere år og syns det ble mindre og mindre gradevis, men som du sier, tar ca 14 dager så stikker det ut igjen. Mykere hår enn tidligere hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå