AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Jeg skal flytte, downsizer og starter på nytt med nytt møblement til stua. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal lage stua slik jeg ønsker den, en gang for alle, med blå sofa og ha blå som hovedfarge i stua. Vil da kun til å variere / accessorize med få nyanser, eller som jeg skal safe på grå sofa som kan variere / accessorize til det uendelige av farger Hvordan har dere det? Har dere lagt opp til slik det skal være, eller legger dere opp til å kunne variere gjennom årene? Anonymous poster hash: 0830e...e27
Grønt blad Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Begge deler. I ditt tilfelle er blå en evigvarende farge som det ikke er vanskelig å variere med, og som man ikke blir lei, og da synes jeg du skal gå for blå. Hadde du derimot lurt på knall rosa, ville jeg rådet deg til å heller gå for grå.
acna Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg har blå sofa og mye tre i interiøret. Fargene som går igjen er blå i forskjellige nyanser, grå, brun. Stilen er veldig nordisk, og jeg kan bytte ut sofaen til en grå hvis jeg blir lei, uten å måtte endre noe annet. Jeg har hatt blå sofa i over tre år og er fortsatt ikke lei den, tvert imot. Noen ganger skulle jeg ønske at den var litt lysere, og når det er tid for utskifting blir det kanskje en lysere blåfarge. (Bolia har noen fine blå og grønne sofaer) Hvis du virkelig vil ha blå, så synes jeg du skal gå for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå