AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 http://www.elephantjournal.com/2010/09/take-off-your-fake-face/ Jeg synes jentene var så mye penere uten sminke. Det var milevis forskjell på med og uten. Men nå ble det jo brukt ekstremt mye sminke også. De ser jo ganske creepy ut med sminke. Anonymous poster hash: fbe82...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 De fleste jenter bruker ikke så mye sminke men en mellomting, synes mange av dem ble blasse helt uten sminke. Anonymous poster hash: 2ecba...440
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg synes noen av dem var mye penere med make-up,særlig fordi de fikk jevnet ut hudtonen og kvisene ble skult.Var mye dårlig hud å se der. Det absolutt styggeste som finnes er trenden med ovedrevet lange hair- og lash extensions.Ser helt jævlig ut. Det samme gjelder tatoverte øyenbryn.Det lyser fake uansett hvor naturlig de håper det skal se ut. Anonymous poster hash: efda9...aa1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 De fleste jenter bruker ikke så mye sminke men en mellomting, synes mange av dem ble blasse helt uten sminke. Anonymous poster hash: 2ecba...440 De hadde nok ikke sett så blasse ut om de hadde droppa make-up bildet. Det ble for stor kontrast. Anonymous poster hash: fbe82...d8e 1
Gjest Mythic Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Mange modeller er jo egentlig ikke så pene i tradisjonell forstand, det er mer det at de har noe unikt ved utseendet som gjør at de blir modeller. For øvrig var det mange med veldig dårlig hud på de bildene uten sminke. Kan det være fordi de blir sminket mye? Ser jo at hud som blir overstimulert kan reagere med kviser og rødhet. Synes for øvrig at både Emilia Clark, Scarlett Johannesen og Jessica Biel ikke trenger sminke for å være vakre. Etter min smak er alle de tre penere enn veldig mange av modellene på bildene.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Menn skulle bare visst...! Skulle ønske at folk ikke sminket seg så mye, det er jo unaturlig og gir et helt forvridd bilde på hva skjønnhet er. Derfor er det jo også en av de viktigste snakkisene blandt menn som har hatt med seg en dame hjem, eller er i forhold der damen plutselig har begynt å ta av se sminke på kvelden hvor "TROLL" hun ser ut uten sminke. Nei hun ser ikke ut som et troll, hun ser naturlig og normal ut. Anonymous poster hash: 1c841...6bc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #7 Skrevet 24. mai 2015 Jeg synes de fleste er penere med sminke. Og ikke synes jeg dette var så forferdelig mye sminke heller. De fleste var passelig sminket. Anonymous poster hash: 22252...1ef 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #8 Skrevet 24. mai 2015 Menn skulle bare visst...! Skulle ønske at folk ikke sminket seg så mye, det er jo unaturlig og gir et helt forvridd bilde på hva skjønnhet er. Derfor er det jo også en av de viktigste snakkisene blandt menn som har hatt med seg en dame hjem, eller er i forhold der damen plutselig har begynt å ta av se sminke på kvelden hvor "TROLL" hun ser ut uten sminke. Nei hun ser ikke ut som et troll, hun ser naturlig og normal ut. Anonymous poster hash: 1c841...6bc Er dette virkelig en av de viktigste snakkisene blant menn? Anonymous poster hash: de4c3...555 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #9 Skrevet 24. mai 2015 http://www.elephantjournal.com/2010/09/take-off-your-fake-face/ Jeg synes jentene var så mye penere uten sminke. Det var milevis forskjell på med og uten. Men nå ble det jo brukt ekstremt mye sminke også. De ser jo ganske creepy ut med sminke.Anonymous poster hash: fbe82...d8e Det er fordi de ikke kan sminke seg ordentlig. Jenter blir penere med sminke, forutsatt at sminken er god. Anonymous poster hash: 05e8a...e24
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #10 Skrevet 24. mai 2015 Men du kan ikke mene at Amber Leigh West er penere uten sminke! Anonymous poster hash: 05e8a...e24 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #11 Skrevet 24. mai 2015 For å være ærlig var ingen av damene pene. Glad jeg har den dama jeg har. Anonymous poster hash: 05e8a...e24
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #12 Skrevet 24. mai 2015 Syntes alle var penere med sminke. Og ser at jeg trenger et bra sminkekurs. Syntes alle med sminke var penere enn meg. Men uten sminke, vil jeg si at jeg var penere enn flere av de. Anonymous poster hash: c0616...175
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #13 Skrevet 24. mai 2015 Syntes alle var penere med sminke. Og ser at jeg trenger et bra sminkekurs. Syntes alle med sminke var penere enn meg. Men uten sminke, vil jeg si at jeg var penere enn flere av de. Anonymous poster hash: c0616...175 Få se bilde av deg, da Anonymous poster hash: 05e8a...e24
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #14 Skrevet 24. mai 2015 Jeg vil si de helt klart er penere med sminke. Anonymous poster hash: 332ca...817
Silfen Skrevet 24. mai 2015 #15 Skrevet 24. mai 2015 Jeg syns stort sett alle var penere med sminke. Men det betyr jo ikke at de ikke er pene uten sminke. Men jeg syns et av de trekkene som er pent er hud som er lytefri. Her var det jo omtrent ingen som hadde skikkelig fin hud, slik jeg liker iallfall, noe sminke ofte bidrar til å skape en illusjon av.
BeautyBox Skrevet 24. mai 2015 #16 Skrevet 24. mai 2015 Jeg synes det fineste uansett er at man har en glød i huden og en jevn hudtone. Har man det, kan man være vel så fin uten masse øyesminke, som med. Det er min mening
BeautyBox Skrevet 24. mai 2015 #17 Skrevet 24. mai 2015 (endret) Men du kan ikke mene at Amber Leigh West er penere uten sminke! Anonymous poster hash: 05e8a...e24 Hva jeg synes er nok irrelevant og hun synes nok selv at hun har pene øyebryn. Men jeg synes faktisk at hun hadde vært like pen som på bildet til høyre, hvis hun hadde fikset øyebrynene sine litt og bare jevnet ut hudtonen og fått en glød. Da kunne hun nesten vært sminkeløs og like fin spør du meg. Edit: det rare med disse bildene er at munnen hennes er helt vanlig når hun ikke har sminke, mens på bildet til høyre har hun trutmunn? Nå irriterer jeg meg over gjennomsnittet(?) mye over at 90% av alle jenter i dag lager trutmunn på bilder av seg selv.. Endret 24. mai 2015 av BeautyBox
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #18 Skrevet 24. mai 2015 Synes ingen av dem var stygge uten sminke(hun ene hadde alldeles nydelige øyne!), men de var jo sminket så hardt. Greit om en skal på nattklubb eller noe, men ikke til hverdags. Dog synes jeg det er imponerende hva en kan gjøre med sminke. Anonymous poster hash: 62238...bc3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #19 Skrevet 24. mai 2015 Fotoshop much på en del av de sminkebildene? Synes huden deres ble veldig airbrushed på noen av bildene. Anonymous poster hash: 1b8f7...ee4 1
Puny Skrevet 24. mai 2015 #20 Skrevet 24. mai 2015 nå slo det meg at jesica Biel må ha en del fillere i leppene i alle fall. Det var tydelig på det usminkede bildet, de så mer naturlige ut på sminkebildet. Jeg syntes for øvrig at dette bare beviser at ingen jenter er så pene at folk snur seg etter dem på gata (jf. alle de trådene her inne som klager over uønsket oppmerksomhet) jeg tror selv ikke Miranda Kerr hadde fått masse oppmerksomhet (hvis hun ikke var kjedis da) hvis hun hadde gått usminket og med hettegenser nedover gata... Søt jente for all del, men hun er jo bare menneskelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå