AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Han er 8 mnd og skal sitte på fanget mitt. Flyturen varer i 3.5 timer. Sønnen på 9 år skal sitte ved siden av oss. Har dere noen tips ? Han er veldig nysgjerrig og er ikke så glad i å sove :D Anonymous poster hash: b767d...158
Maddebs Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Datteren vår var 1 år da vi dro til syden med 3 timers flytur. Anbefaler leker de kan pusle litt med og titte på, putte i munnen og tygge dersom de får behov for det. Kan også hende han hadde syntes det var moro å se på deg tegne sammen med han - sikkert også stas for 9åringen:) opplevde at selvom hun var nysgjerrig og ville titte rundt og på de som satt bak, fikk hun masse oppmerksomhet og greier av dem. Tenker dette går helt fint
Kosedame Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Jeg var ute på flytur med datteren min på 3 måneder for noen uker siden. Jeg ammet hun før vi gikk inn på flyet og så sov hun nesten hele flyturen gjennom😊 vi kjørte i ca 2 timer med fly
Arianna Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Vår var ca like gammel når vi var på flytur. Så for meg hyl og vræl, men det gikk sååå fint! Gi mat (amme eller gi flaske) på turen opp og ned, så reduseres ubehaget. Vi tok med en termos med varmt vann i handbagasjen. 100ml-regelen gjelder ikke når det er til barnemat ellers resten av turen; ha noe å underholde med! God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå