AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1 Skrevet 24. mai 2015 Okey, jeg møtte en fyr ute og endte med nach, så ble han med meg hjem. Jeg var helt overbevist om at dette var for en natt, eller to pga formen vår dagen etter😂 og at det var det. Men han ble et par dager ekstra, altså kom tilbake igjen på kveldene og sånn, og det var jo koselig det. Jeg ga tydelige hint til at forhold ikke var i mine tanker for tiden, men var tiltrukket. Han er en del eldre enn meg og vi ble enige om at dette var en åpen greie, men at ærlighet er viktig i alle relasjoner. Uansett, var en selvfølge for han å bruke kondom. Ene gangen røk det, og han var veldig opptatt av at jeg ikke skulle bli gravid etterpå. Gikk et par måneder før vi møttes igjen pga avstand, og fordi vi ikke hadde noe på gang. Da og, på med kondom uten noe spørsmål. Men i tlf har han siden vi møttes etter første gang brukt navnet mitt i samtaler med folk på tlf. Så folk vet visst om meg. Så tok han med meg på tur, og omtalte for en kompis av seg at en bekjent av meg (mann), som var med meg kvelden jeg traff han, var en venn av oss. Og det stemmer jo fordi vi har vært ute sammen flere ganger alle tre etterpå. Bare feil ordlegging om vi ikke har noe på gang syns jeg Og på den turen kunne han gjerne kjøre på uten beskyttelse. Hvorfor var det plutselig ok for han? ene dagen etter litt alkohol satt han med kompisen å så på damer på tlf, viste meg og, på gøy liksom. Da sa jeg ifra på en grei måte. Ellers er han veldig mann, han varter opp, men er hard. Vanskelig å lese det ansiktet der. Men noen ganger har han sine myke øyeblikk, lager planer osv, og jeg kjenner jeg begynner å smelte litt her. Skummelt Nettopp fordi det er så opp og ned. Men alltid hyggelig. Er dette en eller annen form for teknikk for å få en dame som ikke vil binde seg til å falle for seg, Eller er han bare glad han fant ei han slipper å lyve for? 😂 For vet han har sjangs på mange, Skjønner ikke de miksa signalene jeg. Og man dropper ikke kondom om man ikke er monogam om man vanligvis har en automatikk på å bruke det? Noen med lignende erfaring med menn? Noe å satse på?Anonymous poster hash: 10316...2b0
pompdelux Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Følg magefølelsen er mitt tips.. Du kjenner best hvordan han behandler deg, og du vet hva som ligger mellom linjene i kommunikasjon dere i mellom.
Silfen Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Tror ikke det nødvendigvis er noen greie for å få deg til å binde deg på noe måte. Jeg har nylig truffet en jeg bare leker med og sist jeg var der satt vi ute og drakk kaffe med naboene hans. Altså at folk vet hvem man er betyr ikke at det er seriøst, for vi er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Han er glad han fant en han slipper å lyve for. Dere har jo allerede blitt enige om at dette skulle være en åpen greie, og da er det dét. Han har vel slutta å bruke kondom fordi han tenker at han er den eneste du har sex med og dermed ikke kan gi han kjønnssykdommer, men passer på å bruke det på damer han knuller i starten siden da er det ikke greit å gjette åssen type damer de er. Eller fordi han regner med at siden dere har blitt enige om å ha en jevnlig seksuell relasjon at du har startet på p-piller. Anonymous poster hash: 770fa...db3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Og nei - ikke noe å satse på. Han har sex med deg, og er glad for at du syns det var like greit å ha et åpent sexforhold og ikke FORHOLD, slik at han derfor kan ha andre damer (som han atpåtill sveiper gjennom med kompiser mens du er tilstede) i tillegg til deg. Anonymous poster hash: 770fa...db3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #6 Skrevet 24. mai 2015 Jeg synes det virker som du lar han styre hele greia, og bare passivt observerer og håper på at han er seriøs. Tenk mer på deg selv. Anonymous poster hash: d4e48...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå