Gå til innhold

Menn er så slemme mot meg, fordi jeg er stygg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er ute på byen, så er mannfolk så slemme mot meg.

Jeg vet at jeg er mindre pen og overvektig. Men det har vært flere ganger hvor menn har dyttet meg unna å sagt "ikke prøv å flørt med meg, kom deg bort".

Jeg legger aldri an på noen, for jeg vet at jeg ikke har sjanse på de allikevel. så jeg har det bare gøy med venninnene mine.

Om noen prater til meg, så er jeg høflig og prater tilbake. Jeg havner aldri i trøbbel og blir ikke ufin i fylla.

Det er vondt å tenke på, at menn gjør dette. Helt uprovosert. Om jeg går i baren for å kjøpe meg en drink, og en mann står der, så blir jeg alltid dyttet bort. Fysisk dyttet!

Nei, jeg er ikke så full at jeg TRUR jeg er noe, eller prøver meg på folk. Har fått hørt det fra venninner som har vært med ut edru også, at jeg ikke gjorde noe som helst. Så ikke på de en gang. Men allikevel så føler de for å slå, dytte og rope stygge ting i ansiktet mitt.

I går så var jeg ute igjen. Men denne gangen gikk det ikke så bra.

Jeg ble dyttet ned fra ei trapp, brukket foten og forstuet armen. Har en stor kul i hodet og hjernerystelse. Siste jeg husker var en mann som sto å ropte stygge ting til meg, og ba meg om å holde meg unna han. Jeg var på vei til doen. Og plutselig så var det mange folk rundt meg, og jeg ble kjørt bort i ambulanse.

Jeg var ikke full, hadde drukket to glass vin.

Mannen ble kastet ut senere på kvelden (ble jeg fortalt). Er ikke noe vits i å anmelde, for folk kommer bare til å tru at det var jeg som provoserte, og prøvde meg på han. Men jeg så han ikke en gang, jeg snakket ikke til han, før han stoppet meg i trappen.

De fysiske smertene er ingenting i forhold til det jeg føler inni meg. Jeg føler meg så liten og svak, jeg er mindre verdt enn dritten under skoene til folk. Og dette får jeg bekreftet vær gang jeg er ute på byen. Tørr ikke å gå ut lengre, for jeg vet at jeg kommer til å bli behandlet som dritt av randome menn.

Hvorfor gjør de dette? Trur de virkelig at alle som er stygge, legger seg etter alt og alle?

Anonymous poster hash: 4e594...647
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får helt vondt av å lese dette, TS. Har så lyst til å gi deg en god klem!! Anmeld denne mannen. Slikt skal ikke folk komme unna med, fordi ofrene føler seg så usikker/svak pga dem at de heller gjemmer seg. Synes også du skal fortsette å gå på byen hvis du synes det er gøy. Ikke la de vinne! Er vanskelig å tro på dette, men fakta er at det er DE som har problemer. Ikke du. Prøv så godt du kan å heve deg over dem. Heier på deg!

Anonymous poster hash: 87b76...442
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjør de dette? Trur de virkelig at alle som er stygge, legger seg etter alt og alle?

De gjør det fordi de er tapere, og 99% av alle mennesker (både kvinner og menn) vil anse dem som nettopp det; tapere. Ja, mindre attraktive kvinner (tar bare dine ord for det) har det tøft på sjekkemarkedet, det er det ingen tvil om. Men det er en langt steg fra det å bare ikke å være interessert, og over til å behandle noen som søppel. Det siste er på ingen måte sosialt akseptert, hverken blant menn eller kvinner.

Anonymous poster hash: cfa2b...506

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal du anmelde! Hvorfor skulle folk tro du hadde "prøvd deg" på ham og provosert (ikke at det hadde vært en god grunn til å dytte noen ned en trapp, altså)?

Anonymous poster hash: 610c9...afa
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Anmeld ham TS! Ikke la ham slippe unna med det! Og om du så hadde prøvd deg på ham så er det nå ikke akkurat grunnlag for å dytte noen, langt mindre ned en trapp! Forholdvis alvorlige skader du har pådratt deg også.

Jeg har nå fremdeles til gode å se et menneske jeg synes er direkte stygg fysisk sett. Folk er stygge på grunn av handlinger og holdninger. Det kan også ha litt med kulturen der du bor(ja, ulike steder har ulik kultur, også innad samme by). Jeg var gørrstygg på min hjemplass, ingen ville ta i meg med en meterlang pølseklype og verneutstyr. Så flyttet jeg til et annet sted og kan egentlig ikke klage. I alle fall ikke noen som dytter meg ned en trapp!

Og jeg kan også garantere at disse mennene som holder på sånn er enorme tapere. Du skal bare være glad du slipper å ha noe med dem å gjøre.

Anonymous poster hash: dc169...714
  • Liker 6
Skrevet

Uff. Dette var vondt å lese. Føler virkelig med deg. Du skal vite at det er ikke deg det er noe galt med, men de jævlane du møter på byen. Fy f! Mange er så veldig på at menn ikke et så ille som kvinner når det kommet til kritisering, men det er de. Var veldig upopulær da jeg gikk på skolen, ble kritisert hver eneste dag av omtrent alle. Jeg var virkelig ikke ønsket i nærvær av guttene, de ba meg gå. Jeg var litt mer lubben før, men ble besatt av kalorier og utviklet spiseforst. Raste ned i vekt og fikk mer oppmerksomhet. Plutselig ble jeg vist pen! Men så usikker jeg har vært pga av den drittslengen jeg fikk i yngre dager. Har følt meg så dritt at jeg ikke har klart å se meg i speilet. Men med alderen så har alt bedret seg. Hvor gammel er du, ts?

Du er heller ikke stygg bare fordi noen hjerneskada idioter behandler deg dårlig på byen. Sett mange som ikke er direkte pene på byen som blir behandlet bra og pene som faktisk får litt pepper. Tror ikke dette handler alene om utseende. Kanskje du utstråler usikkerhet? Ikke at det er en god grunn. Men svake jælver har behov for å heve seg.

Håper det går bedre med deg og unner deg det beste fremover. Skal love deg at hvis du hadde blitt med venninnene mine og meg ut så hadde det blitt en helvetes leven hvis noen hatt prøvd seg på noe dritt. Sånt tåler både jeg og de svært dårlig. God bedring.

Klem fra meg <3<3 Du er sikkert søtere en du er klar over :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gjør det fordi de er tapere, og 99% av alle mennesker (både kvinner og menn) vil anse dem som nettopp det; tapere. Ja, mindre attraktive kvinner (tar bare dine ord for det) har det tøft på sjekkemarkedet, det er det ingen tvil om. Men det er en langt steg fra det å bare ikke å være interessert, og over til å behandle noen som søppel. Det siste er på ingen måte sosialt akseptert, hverken blant menn eller kvinner.

Anonymous poster hash: cfa2b...506

Jeg skjønner at det er tøft på dateing fronten. De fleste menn ser det ytre og løper sin vei. Mitt største problem er vekten, og øynene mine er litt for små (synes jeg) og bollekinn. Men ellers så er det bare "vanlig", ikke noe stor og skjev nese eller noe ekstremt.

Men hvorfor de gjør dette, bare jeg står ved siden av de skjønner jeg ikke! Jeg gjør jo ingenting. Om noen smiler til meg, så smiler jeg tilbake. Men de som ofte ber meg om å stikke, har jeg ikke sett på en gang, ser bakhodet deres i det jeg går opp til baren, men det kan ikke akkurat mistolkes som flørting.

Blitt dopet ned en gang på en fest. Og han dro av meg klærne og tok bilder. Venninnene mine fortalte meg at han sto å sa "kom å se på en strandet hval, 50kr for bilder". Han ble så klart anmeldt, siden han dopet meg ned. Skjønner ikke hvorfor han kastet bort dyrt dop på meg, bare for å gjøre narr av meg! På den tiden var jeg ikke overvektig en gang, var i russetiden for flere år siden, og da veide jeg rundt 60kg, er 163 høy. Så kan ikke akkurat si jeg var noe hval på den tiden.

Selvfølgelig skal du anmelde! Hvorfor skulle folk tro du hadde "prøvd deg" på ham og provosert (ikke at det hadde vært en god grunn til å dytte noen ned en trapp, altså)?

For de fleste tenker det, når noen sier at de har drukket og blitt slått pga uønsket flørting.

Vanligvis så får jeg grei kontakt med menn. For jeg er snill, har humor og tar vare på de rundt meg. Jeg er den som tar meg av andre som er full på byen. Jeg ringer noen de kjenner og sitter der å venter på de, mens andre ligger dødrukken ute på byen. Jeg vet at jeg ikke er noe dårlig menneske, og har mange gode venner. Jeg har jobbet med meg selv, for uten personligheten så er jeg ingenting. Og det er jeg klar over. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor de gjør slikt mot meg. Folk som ikke kjenner meg en gang.

ts

• Liker 1
Skrevet

Føler med deg, føler menn sier så mange sårende ting til og litt store kvinner... Vi er jo mennesker vi også, blir kvalm av å se den generelle trynefaktoren her i landet. Om vi ikke har den perfekte strand-kroppen, så har vi likevel store hjerter. :hug:

• Liker 2
Skrevet

Vær så snill: Anmeld han. Det han gjorde mot deg er IKKE greit.

Mennene som gjør dette mot deg, gjør det ikke på grunn av utseendet ditt eller noe annet med deg, men som en AB lenger opp er inne på, fordi de er idioter. At noens "grad av attraktivitet" eller fysiske fremtoning, under noen omstendighet, skulle være grunn til å oppføre seg, i beste fall som tidenes drittsekk, i verste fall som en antisosial overfallsforbryter, blir jo helt borti natta.

Synes dette er helt sprøtt, men tror jo på det du forteller. Dette blir da virkelig ikke ansett som sosialt akseptabelt eller greit. Og det er synd å lese at du har opplevd dette mange nok ganger til å begynne å tro at det er det, eller at det er du som er problemet, selv når noen uprovosert dytter deg så du må hentes i ambulanse og brekker bein.

Greit at utelivet kan være brutalt noen ganger, men dette går så til de grader forbi det man kan forvente. Skjer dette uansett hvor du drar ut?

PS: Leser også det du skriver om dop+bilder osv., og vær trygg på at alle normale folk, kvinner og menn, ville ansett både dette og det andre du forteller om som tegn på at det var noen vesentlige skruer løs hos disse mennene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Må nevne at jeg aldri har hatt problemer med å få meg kjærester. Jeg har valgt selv å være singel, for jeg ønsker å bli glad i mitt eget selskap, og ikke leve for et annet menneske.

Bruker tiden på venner, familien og jobb. Og jeg trives med det.

Var alltid i guttegjengen på skolen. Da det var mye drama med jenter. Hadde jentevenner også, og var godt mottatt i den kule gjengen. Jeg var den som var med alle, også guttene.

Men etter at jeg begynte å dra ut på byen da jeg var 20 så begynte det med mennene på byen. Ja jeg har møtt mange hyggelige menn på byen også. Men så er det de som er så frekke, vær gang så er det minst en som er slik. Prøver å ikke la det ødelegge meg, men akkurat nå så føles det ikke så bra. Og begynner å tvile på meg selv.

Jeg fatter ikke hvordan noen kan mislike noen så sterkt. Det å si slemme ting, kan jo alle gjøre i fylla. Men det å bli fysisk, det fatter jeg bare ikke. Jeg vil vite hva jeg gjør galt! Slik at jeg kan endre på det.

Og om jeg anmelder han, så endrer det jo ikke på det som skjedde.

Jeg fikk en telefon i dag om at de som jobber på utestedet har navnet hans. Han forsvant fra stedet, kom tilbake senere og ble kastet ut fordi han var for full. (vennene mine fortalte meg dette).

Men de snakket med han før ambulansen kom, og fikk skrevet ned navnet. Men da ambulansen kom så oppsto det kaos og han stakk av fra stedet. Det er det jeg har blitt fortalt av politiet, de som jobber der og vennene mine. Jeg husker ikke noe av det.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Og det med dopet var en helt annen situasjon. Det var en jeg vet om, som har sagt flere ganger at han ikke liker meg. Og skryter ofte av at han doper folk på byen, fordi han orker ikke maset etter ONS.

Det var ikke ute på byen heller, men på en hjemmefest.

Dette første gangen det har vært så ille.

Har blitt snakket til, kjeftet på og slikt, og et enkelt dytt og beskjed om å gå bort.

Men aldri har noen vært så slem som han var. Han mente sikkert ikke å dytte meg så hardt at jeg falt i trappen.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig mulig å være så ondsinnet mot andre :sjokkert:

Anonymous poster hash: 42ef4...014
  • Liker 4
Skrevet

Har selv merket hvor ekle og spydige noen menn er på byn mot lubne damer. Var med en veninne og jeg ble sjokkert over de tydelige blikkene folk ga, og til og med en våget å kommentere. Det er ikke snakk om mega overvekt heller, bare feit. De glor slik at alle ser det, gir utrykk over hvor ekkelt det er.

Men de guttene er ikke de andre gutter ser opp til. Det er ikke de kule som jentene synes er sjarmerende og får til å rødme. De er like så godt skiten under dine sko.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og det med dopet var en helt annen situasjon. Det var en jeg vet om, som har sagt flere ganger at han ikke liker meg. Og skryter ofte av at han doper folk på byen, fordi han orker ikke maset etter ONS.

Det var ikke ute på byen heller, men på en hjemmefest.

ts

En som skryter av at han doper ned folk er ikke vel bevart, jeg håper virkelig du innser at det ikke er din feil at han dopet deg ned? Det skjedde fordi han er en empatiløs drittsekk, det har nada med deg å gjøre!

Og vær så snill: anmeld svinet som dyttet deg ned trappen! At han muligens "ikke mente" å dytte deg ned trappen er ingen unnslyldning, da lar man fint være å dytte folk som står på en trappeavsats.

AnonymBruker
Skrevet

Gud. Håper at de på en eller annen måte blir straffet for det der, kvalmende oppførsel. Hilsen en "kvinnehatende" mann. Anonymous poster hash: ebee0...fc5

AnonymBruker
Skrevet

For øvrig burde du anmelde. Anonymous poster hash: ebee0...fc5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det er tøft på dateing fronten. De fleste menn ser det ytre og løper sin vei. Mitt største problem er vekten, og øynene mine er litt for små (synes jeg) og bollekinn. Men ellers så er det bare "vanlig", ikke noe stor og skjev nese eller noe ekstremt.

Men hvorfor de gjør dette, bare jeg står ved siden av de skjønner jeg ikke! Jeg gjør jo ingenting. Om noen smiler til meg, så smiler jeg tilbake. Men de som ofte ber meg om å stikke, har jeg ikke sett på en gang, ser bakhodet deres i det jeg går opp til baren, men det kan ikke akkurat mistolkes som flørting.

Blitt dopet ned en gang på en fest. Og han dro av meg klærne og tok bilder. Venninnene mine fortalte meg at han sto å sa "kom å se på en strandet hval, 50kr for bilder". Han ble så klart anmeldt, siden han dopet meg ned. Skjønner ikke hvorfor han kastet bort dyrt dop på meg, bare for å gjøre narr av meg! På den tiden var jeg ikke overvektig en gang, var i russetiden for flere år siden, og da veide jeg rundt 60kg, er 163 høy. Så kan ikke akkurat si jeg var noe hval på den tiden.

For de fleste tenker det, når noen sier at de har drukket og blitt slått pga uønsket flørting.

Vanligvis så får jeg grei kontakt med menn. For jeg er snill, har humor og tar vare på de rundt meg. Jeg er den som tar meg av andre som er full på byen. Jeg ringer noen de kjenner og sitter der å venter på de, mens andre ligger dødrukken ute på byen. Jeg vet at jeg ikke er noe dårlig menneske, og har mange gode venner. Jeg har jobbet med meg selv, for uten personligheten så er jeg ingenting. Og det er jeg klar over. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor de gjør slikt mot meg. Folk som ikke kjenner meg en gang.

ts

De er tapere som ikke har det bra oppi hodet sitt!!!Det de gjør,er å rette aggresjonen sin på uskyldige,for å heve seg selv,ved å tråkke på andre.Dette må være mannfolk med enormt dårlig selvtillitt og psyke.

Høres ut som om du er utsatt for mobbing av voksne.Ja faktisk mobber også voksne mennesker!Helt utrolig,men sant!

Får vondt i meg,av å lese hvordan de trakaserer deg!Har selv opplevd en mann som dyttet meg litt bryskt bort,når jeg skulle kjøpe øl i baren..og jeg er over snittet utseendemessig! Jeg er en han aldri ville hatt sjangs på selv.Derfor ville han vise seg,og liksom dyttet meg vekk.Jeg kjente han heller ikke,har bare sett han noen få ganger før.Men han er sel ganske stygg og uattraktiv..for damer!Så regner med han ville "hevne" seg på meg,som om det var min skyld!

Også pene mennesker opplever tilfeller av mobbing eller ubehagelige episoder med folk.Men jeg har såpass god selvtillitt,at jeg skjønner,at det er ikke meg det er noe galt med-men han!!!!

-Slik bør du også tenke TS.Ingen normale folk har behov for å gå rundt å ødelegge andre mennesker,med mobbing/trakasering.Min erfaring er at slike mennesker-ofte er alvorlig psykisk syke.Og misfornøyd med seg selv og eget liv.Da hevner de seg-ved å PLAGE andre uskyldige...vettigere er ikke mennesker dessverre.Finnes mange idioter som får lov å gå løs der ute-uten å bli straffet for mobbingen de utfører-i VOKSEN ALDER!!!Helt sykt...hvordan voksne folk kan oppføre seg.Verre enn barnehage-stadiumet...fy fan...

TS-når noen behandler deg dårlig og som dritt-så er det IKKE DEG det er noe galt med.Husk det.

Disse menneskene må være syke selv..siden de gjør slikt.

Anonymous poster hash: a5098...f9c

Skrevet

Må nevne at jeg aldri har hatt problemer med å få meg kjærester. Jeg har valgt selv å være singel, for jeg ønsker å bli glad i mitt eget selskap, og ikke leve for et annet menneske.

Bruker tiden på venner, familien og jobb. Og jeg trives med det.

Var alltid i guttegjengen på skolen. Da det var mye drama med jenter. Hadde jentevenner også, og var godt mottatt i den kule gjengen. Jeg var den som var med alle, også guttene.

Men etter at jeg begynte å dra ut på byen da jeg var 20 så begynte det med mennene på byen. Ja jeg har møtt mange hyggelige menn på byen også. Men så er det de som er så frekke, vær gang så er det minst en som er slik. Prøver å ikke la det ødelegge meg, men akkurat nå så føles det ikke så bra. Og begynner å tvile på meg selv.

Jeg fatter ikke hvordan noen kan mislike noen så sterkt. Det å si slemme ting, kan jo alle gjøre i fylla. Men det å bli fysisk, det fatter jeg bare ikke. Jeg vil vite hva jeg gjør galt! Slik at jeg kan endre på det.

Og om jeg anmelder han, så endrer det jo ikke på det som skjedde.

Jeg fikk en telefon i dag om at de som jobber på utestedet har navnet hans. Han forsvant fra stedet, kom tilbake senere og ble kastet ut fordi han var for full. (vennene mine fortalte meg dette).

Men de snakket med han før ambulansen kom, og fikk skrevet ned navnet. Men da ambulansen kom så oppsto det kaos og han stakk av fra stedet. Det er det jeg har blitt fortalt av politiet, de som jobber der og vennene mine. Jeg husker ikke noe av det.

ts

Anmeld han :hug: Det kommer ikke til å forandre det som skjedde, men når han er så dum i hodet, tror jeg anmeldelse er eneste måten å få han til å forstå at det ikke er greit å oppføre seg sånn.

Skrevet

Det er ikke fordi du er stygg, det er fordi de har problemer.

Gjest Evans
Skrevet (endret)

Det her var helt forferdelig å lese. Jeg syns absolutt du skal anmelde han. Det var sikkert noen som så hendelsen som kan bekrefte hvordan det forløp.

Jeg vet ikke hvorfor noen er mostre, men tenk på at du i hvert fall er en 1000 ganger så bra person enn dem. Off, det her var vendlig ille syns jeg. Håper du ike opplever mer av dette fremover.

Endret av Evans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...