Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #1 Skrevet 30. august 2004 er ny på et treningssenter, lurer på drar dere å trener alene, eller sammen med andre? har alltid dratt med noen, men det er jo ikke alltid at det passer, men tror jeg ville kanskje ha følt meg litt utilpass / ensom dersom jeg skulle ha dratt alene...
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #2 Skrevet 30. august 2004 Hei. Jeg drar alltid alene. Det er helt greit, da kan jeg trene når jeg vil og kan uten å være avhengig av andre. Prøv da vel. Tina
Gjest Ethereal Skrevet 30. august 2004 #3 Skrevet 30. august 2004 Jeg trener også alltid alene; har den erfaring av hvis man skal være avhengig av andre, er det vanskeligere at det klaffer for alle parter, og så er det også lettere å være mindre effektiv, i og med at det automatisk blir mer snakking enn om man går alene .
Gjest TomKrus Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Drar jeg sammen med andre, blir det mer prat og midre titting på damene, så jeg foretrekker å gå alene, slik at jeg kan konsentrere meg om det viktige.
Gjest Fighter Skrevet 30. august 2004 #5 Skrevet 30. august 2004 Trener alltid alene. da kan jeg trene uten å føle at jeg må være like god som de andre, jeg kan gjøre ting på min måte og i mitt tempo.
*Lene* Skrevet 30. august 2004 #6 Skrevet 30. august 2004 Trener stort sett alltid alene! Stortrives med det! Går mest på gruppetimer, og innimellom i salen!
lizzy x Skrevet 30. august 2004 #7 Skrevet 30. august 2004 trener alene,det er sant at det blir mere prating enn trening når man er flere,syns det var litt ekkelt å gå alene den første tiden,men så gikk det bedre,du blir liksom vant til det og du kjenne jo igjen mange folk etterhvert
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 Jeg trener stort sett sammen med kjæresten, men kan ikke han på de dagene jeg trener, så går jeg liksågodt alene. gjør meg overhodet ingenting.
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2004 #9 Skrevet 30. august 2004 Trener alltid alene..kjenner ingen andre som trener på min SATS. Gjør meg egentlig ingenting, er ikke så veldig sosialt å trene.
Gunilla Skrevet 30. august 2004 #10 Skrevet 30. august 2004 Startet sammen med ei venninne, men det ble vanskelig å¨samkjøre etterhvert pga praktiske hensyn. Nå trener jeg alltid alene. Lykke til med treninga!
Amarone Skrevet 30. august 2004 #11 Skrevet 30. august 2004 Trener alene - mye mer effektiv trening da! Aldri følt meg ensom i treningsstudioet heller (snarere det motsatte - men det er ventilasjonsanleggets skyld ).
pusla Skrevet 30. august 2004 #12 Skrevet 30. august 2004 Jeg trener også alltid alene. Det er helt greit, det som er vanskelig er å komme meg ut av døra uten at noen pusher meg. Når jeg først kommer meg på treninga er det ikke noe problem.
*M* Skrevet 30. august 2004 #13 Skrevet 30. august 2004 Jeg liker å trene alene. Godt å ikke være avhengig av noen.
Suzy Skrevet 31. august 2004 #14 Skrevet 31. august 2004 Jeg trener alene - greit med mitt eget opplegg, dessuten går jeg ofte på gruppetimer og der er det gjerne de samme folka hver gang som jeg etterhvert har kommet på hils med.
*Lene* Skrevet 31. august 2004 #15 Skrevet 31. august 2004 Som Suzy skriver blir man kjent.. Drar alltid alene, men er på hils og småsnakker'n med mange på senteret! Koselig det også!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå