Gå til innhold

Hva gjør jeg da????


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Annemor

Hva gjør jeg når jeg ligger og har det helt hærlig med meg selv, og plutselig hører et gisp og et unnskyld. :oops: Det er ikke alltid så gøy med venninner som skal overraske deg med besøk. Det er nesten det mest flaue jeg har opplevd. :-? Men hva sier jeg til venninna mi da? Finnes det noen der ute som har et fasitsvar?

Please help me!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å låse døren? Brude vel være unødvendig egentlig, for det er høflig å banke/ringe på når man skal inn til noen.

Du behøver ikke si noen som helst, alle har et behov og dette er noe av det mest naturlige mann kan gjøre her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annemor

Saken er den at jeg bor i kollektiv med to jenter og en gutt. Men hun skulle vært på jobb og ikke hjemme! Og det er ikke vanlig for meg å låse døren når jeg legger meg for kvelden. Det er en litt flau tone mellom oss to akkurat nå, men hun har ikke sagt noe til de andre, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*humre* Unnskyld :wink: Bare litt komisk. Æsj..ikke bry deg om henne da, hun er sikkert MER flau enn det du er. Dessuten er det heeeelt vanlig, hun gjør det sikkert hun og. Det er vel egentlig ikke så mye å gjøre..er det? Neh..la det gå. Kos deg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å si da???

Er ganske sikker på at hun gjør det samme, du har bare ikke tatt henne på fersken ennå.

Herregud onani er helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke bry deg! Den uvanlige tonen går sikkert over om en liten stund, så bare ta det helt med ro. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...