AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1 Skrevet 23. mai 2015 Vet ikke helt hvor denne skal.. Fant liksom ikke et passende forum for den, så flytt den hvis den ikke passer her... Jeg har et utrolig stort savn.. 80 tallet.. Selv om jeg ble født i 89, så savner jeg av en eller annen grunn 80 tallet.. Jeg husker veldig godt barndommen min. Ingen facebook, ingen mobil.. Hadde en gammel pc med windows 95 som jeg spilte kabal på.. Hadde en liten kassetv på stuen med en gammel nintendo. Man møttes på lekeplassen med syklene sine og fant på ting.. Når jeg ser filmer fra 80 tallet, så blir jeg så latterlig trist.. Nesten litt deprimert av tanken på at det er en tidsepoke som aldri kommer tilbake. Jeg begynner helt seriøst å gråte innimellom når jeg tenker at det er en svunnen tid. Hva er det som feiler meg? Hvorfor har jeg et slikt "savn"? Når jeg hører mammas generasjon prate om 80tallet , så sier selv de som opplevde den tiden som ungdom, at det var den beste tiden i deres liv.. Klærne, bilene, miljøet, frisyrene, Patrick Swayze.. Er så vanskelig å sette ord på det.. Anonymous poster hash: fed9b...33c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #2 Skrevet 24. mai 2015 Herregud, jeg har det helt likt! Jeg er også født i 89 og tenker ofte på 90 tallet. Synes det var en veldig flott tid Synd at den ikke kommer tilbake... Anonymous poster hash: d4895...d80
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #3 Skrevet 24. mai 2015 Vet ikke helt hvor denne skal.. Fant liksom ikke et passende forum for den, så flytt den hvis den ikke passer her... Jeg har et utrolig stort savn.. 80 tallet.. Selv om jeg ble født i 89, så savner jeg av en eller annen grunn 80 tallet.. Jeg husker veldig godt barndommen min. Ingen facebook, ingen mobil.. Hadde en gammel pc med windows 95 som jeg spilte kabal på.. Hadde en liten kassetv på stuen med en gammel nintendo. Man møttes på lekeplassen med syklene sine og fant på ting.. Når jeg ser filmer fra 80 tallet, så blir jeg så latterlig trist.. Nesten litt deprimert av tanken på at det er en tidsepoke som aldri kommer tilbake. Jeg begynner helt seriøst å gråte innimellom når jeg tenker at det er en svunnen tid. Hva er det som feiler meg? Hvorfor har jeg et slikt "savn"? Når jeg hører mammas generasjon prate om 80tallet , så sier selv de som opplevde den tiden som ungdom, at det var den beste tiden i deres liv.. Klærne, bilene, miljøet, frisyrene, Patrick Swayze.. Er så vanskelig å sette ord på det.. Anonymous poster hash: fed9b...33c Du snakker om opplevelser du husker fra barndommen og den var ho strengt tatt på 90-tallet, er det ikke 90-tallet du savner? 💔Anonymous poster hash: bf686...731
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4 Skrevet 24. mai 2015 Vet ikke helt hvor denne skal.. Fant liksom ikke et passende forum for den, så flytt den hvis den ikke passer her... Jeg har et utrolig stort savn.. 80 tallet.. Selv om jeg ble født i 89, så savner jeg av en eller annen grunn 80 tallet.. Jeg husker veldig godt barndommen min. Ingen facebook, ingen mobil.. Hadde en gammel pc med windows 95 som jeg spilte kabal på.. Hadde en liten kassetv på stuen med en gammel nintendo. Man møttes på lekeplassen med syklene sine og fant på ting.. Når jeg ser filmer fra 80 tallet, så blir jeg så latterlig trist.. Nesten litt deprimert av tanken på at det er en tidsepoke som aldri kommer tilbake. Jeg begynner helt seriøst å gråte innimellom når jeg tenker at det er en svunnen tid. Hva er det som feiler meg? Hvorfor har jeg et slikt "savn"? Når jeg hører mammas generasjon prate om 80tallet , så sier selv de som opplevde den tiden som ungdom, at det var den beste tiden i deres liv.. Klærne, bilene, miljøet, frisyrene, Patrick Swayze.. Er så vanskelig å sette ord på det.. Anonymous poster hash: fed9b...33c Du snakker om opplevelser du husker fra barndommen og den var ho strengt tatt på 90-tallet, er det ikke 90-tallet du savner? 💔Anonymous poster hash: bf686...731
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #5 Skrevet 24. mai 2015 Jeg forstår hva du mener. Men du har ikke opplevd 80- tallet, det var på 90- tallet du hadde din barndom. Jeg er født i 82, og jeg savner 80- tallet! Det er nok fordi det å være barn var en bekymringsløs tid, og musikk osv fra den tiden bringer tilbake gode minner. Anonymous poster hash: ead57...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå