Gå til innhold

Hva skal til for at du slutter å bry deg om ditt barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 88c31...9fd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting tror jeg.. Vil alltid bry meg, selv om jeg kanskje forkaster det de har gjort.

Anonymous poster hash: 11412...b8e

AnonymBruker
Skrevet

Vil aldri slutte med det. Hadde hun stått bak fels et frao ville jeg klemmt og klemmt henne og håpet jeg kunne få henne ut av det vonde som gjorde at hun kunne gjøre noe så vondt!

Anonymous poster hash: ed11f...4a6

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Om barnet mitt brenner ned fem kirker og senker et skip fullt av folk, så vil jeg alltid bry meg om barnet mitt og alltid være mamma. Men jeg kan bry meg og samtidig være skuffet og lei meg over barnets handlinger. At man elsker barnet sitt betyr ikke at man betingelsesløst støtter alt barnet gjør.

Anonymous poster hash: 1e497...405

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan ikke se for meg hva mine barn skulle gjort for at jeg skulle slutte å bry meg om dem.

Jeg har aldri vært så glad i noen eller satt noen høyere enn etter at jeg fikk barn.

Skrevet

Jeg hadde aldri sluttet å bry meg om sønnen min, uansett hva han hadde gjort så vil jeg alltid elske han overalt på jord. :)

AnonymBruker
Skrevet

Man elsker barnet ubetinget og kan gå i døde for det. I hvert fall slik jeg føler. Kan ikke sammenlignes med noen annen form for kjærlighet. Man gir aldri opp barnet sitt. Aldri

Anonymous poster hash: 11287...d40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det måtte vært at jeg ble alvorlig psykisk syk rett og slett, slik at jeg ikke klarte å bry meg.. men bortsett fra det så er det ingenting. Om barnet mitt så hadde tatt livet av for eks min lillesøster som jeg elsker veldig høyt så ville jeg fortsatt brydd meg om henne. Men selvfølgelig vært skuffa og lei meg osv. Men selve kjærligheten går ikke bort.

Blir kanskje litt som at barn er betingelsesløst glade i sine foreldre? Min far gjorde grove ting mot meg, men jeg bryr meg fortsatt om han.

Anonymous poster hash: cd194...8af

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg kan tenke meg er dersom hun drepte sitt eget barn eller utøvde vold / misbruk mot barn, herregud for en tanke :( Men det er det eneste jeg kan tenke meg ville fått meg til å slutte å bry meg. Eller, jeg ville nok brydd meg, men ikke på en god måte.

Anonymous poster hash: 6686c...622
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sønn som jeg aldri noensinne kommer til å ha kontakt med igjen.

Han er 22 år og det er ca et år siden sist vi hadde kontakt.

Kan ikke komme inn på nøyaktig årsak, men det han har gjort er utilgivelig og jeg kommer aldri til å veksle et ord med ham igjen.

Anonymous poster hash: 1c514...628

Skrevet

Absolutt ingenting. Selvfølgelig!!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sønn som jeg aldri noensinne kommer til å ha kontakt med igjen.

Han er 22 år og det er ca et år siden sist vi hadde kontakt.

Kan ikke komme inn på nøyaktig årsak, men det han har gjort er utilgivelig og jeg kommer aldri til å veksle et ord med ham igjen.

Men bryr du deg ikke om han heller? Tenker du ikke på han for det dumme hab har gjort feks?

Anonymous poster hash: 11412...b8e

AnonymBruker
Skrevet

Men bryr du deg ikke om han heller? Tenker du ikke på han for det dumme hab har gjort feks?Anonymous poster hash: 11412...b8e

Jeg tenker selvfølgelig på det dumme han har gjort, men jeg tenker ikke mye på ham nei.

Er ferdig med ham!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker selvfølgelig på det dumme han har gjort, men jeg tenker ikke mye på ham nei.

Er ferdig med ham!

Utrolig.

Men jeg har opplevd andre som tilsynelatende har det på samme måte.

Ubegripelig for meg.

Dersom en forelder ikke elsker deg uansett, hvem gjør det da?jEg tror det er noe galt med folk som ikke er glad i barn sine. Uansett. Da mangler man noe.

Anonymous poster hash: e9d8e...383

• Liker 3
Skrevet

Er ferdig med ham!

Med mindre haan har myrdet sin bror eller søster ser jeg ikke hva som kan få en mor til å kutte ut alt som har med sitt barn å gjøre
  • Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Utrolig.

Men jeg har opplevd andre som tilsynelatende har det på samme måte.

Ubegripelig for meg.

Dersom en forelder ikke elsker deg uansett, hvem gjør det da?jEg tror det er noe galt med folk som ikke er glad i barn sine. Uansett. Da mangler man noe.

Anonymous poster hash: e9d8e...383

Jeg tror ikke det er så enkelt. Noen ganger kan det være tilfeller hvor man rett og slett ikke kan ha kontakt med barna, for å redde seg selv. Noen er sikkert glad i barna sine innerst inne uansett, og uansett om de ikke kan ha noen kontakt. Hos andre er kanskje den følelsen borte på grunn av hva som har skjedd.

Jeg tror ikke vi skal dømme så hardt og si at det er noe galt med de som ikke lenger er glad i barna sine, når vi ikke vet noe om hva som er bakgrunnen.

Gjest Evans
Skrevet

For å svare på tråden, jeg tror jeg hadde hatt vanskeligheter med å være glad i et barn som har drept hele min familie, ubegrunnet.

Det å sitte igjen alene sammen med et barn som har forårsaket deg utrolig mye smerte som aldri kan rettes opp eller heles, tror jeg ville vært veldig vanskelig. Det blir hypotetisk, og jeg håper jeg aldri kommer i en slik situasjon.

Skrevet

Tja, mange tilfeller hvor jeg ville sluttet bry meg.

F.eks om han gikk inn i en barnehage/skole å skøt alle ungene der. Eller om vedkommende ble en serie voldteksmann. Eller om h*n var psykopat eller ble terrorist å tok mange uskyldige liv. Eller om vedkommende vervet seg i IS.

Om jeg hadde fått en unge som gjorde det Breivik har gjort så kan jeg trygt slå fast at min kjærlighet ville blitt forandret til avsky og antipati

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 88c31...9fd

At han blir den neste ABB. Da håper jeg han skyter seg selv.

Anonymous poster hash: f716d...b18

AnonymBruker
Skrevet

Man elsker barnet ubetinget og kan gå i døde for det. I hvert fall slik jeg føler. Kan ikke sammenlignes med noen annen form for kjærlighet. Man gir aldri opp barnet sitt. Aldri

Anonymous poster hash: 11287...d40

Faren til ABB var på Skavla og snakket om sønnen. Han ga ikke akkurat uttrykk for at han elsket sønnen sin etter det han har gjort. Snarere tvert imot.

Anonymous poster hash: f716d...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...