Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja hei, jeg er så blek at jeg sliter skikkelig med å finne en farge som passer. Alle billigmerkene er for mørke (og for gule), så jeg ser ofte ut som en oompa loompa hvis jeg prøver de. Jeg har også en veldig nøytral hudfarge, så det meste er enten for gult eller for rosa. Jeg har funnet mineralfoundation med riktig farge, men det legger seg ikke pent på huden min. Noen som har noen de vil anbefale?

Anonymous poster hash: b244f...19e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er også blek og bruker Flawless finish fra Elizabeth Arden. Ikke verken dyr eller billig, og drøy.

Anonymous poster hash: 5f2bd...91c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg veksler mellom Dior Diorskin Nude og Flawless, i 010 (Ivory) - disse kan også bli noe mørke til meg midtvinters, men det er det beste jeg har funnet så langt. Om sommeren blir det mindre sminke, og desto mer solkrem.

Anonymous poster hash: b3cf0...796
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lys at jeg er nummeret inntil blå.

Bruker Lancome teint idole ultra 24h review nr 05 & GlóMinerals - Luxe Liquid Foundation - Porcelain

De er ikke helt match, men absolutt det nærmeste jeg kommer.

Lancomes har best dekkevne, men en del parfyme. Så jeg klarer ikke bruke den mer enn et par timer om gangen i pollensessongen

Anonymous poster hash: b3599...08f
AnonymBruker
Skrevet

Laura Mercier har noen veldig lyse, har du sett på de?

Anonymous poster hash: 1b45a...7b7
AnonymBruker
Skrevet

Rimmel er billig og lys.

Anonymous poster hash: 53c54...b18

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips dere! Lurer på om jeg skal prøve meg på en sånn Dior Diorskin ting, har hørt mye bra om den fra før av. Den lyseste tror jeg skal passe meg nå i sommer :)

Anonymous poster hash: b244f...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...